Intretinere vopsea

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aia se lua si cu sampon auto si microfibra, asa de proasta era.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • Originally posted by mr.K View Post
      ...................................
      Adica, cum se vede mai bine pe rosu matuirea? Daca imi iau Ferrari, sa-l comand pe galben?
      Sa fim seriosi. E vorba de vopseaua proasta folosita de Dacia pe codul ala de culoare.
      Pe rosu se vede cel mai bine, e pretentioasa.

      Du-te langa un bleumarin, sau indigo si priveste-l mai cu atentie (eu am facut-o), e la fel de matuit, doar ca nu se vede cum se vede pe nuanta de rosu.

      Cea mai prosta nuanta de la Logan era verdele ala inchis, se lua pe carpa daca dadeai cu cel mai slab polish.
      Cel putin la mine s-a luat cand am incercat pe un Logan...

      Comment


      • Originally posted by mr.K View Post
        Mai are si un verisor un LOgan rosu ph2, il are de 3 ani si vopseaua arata inca bine.
        Totusi, pe langa blocuri mai sunt pe putin breo 20 de Logane ph1, cum naiba doar alea rosii arata matuite bine? De ce nu si alea bleumarin, care-s tot nemetalizate?

        Adica, cum se vede mai bine pe rosu matuirea? Daca imi iau Ferrari, sa-l comand pe galben?
        Sa fim seriosi. E vorba de vopseaua proasta folosita de Dacia pe codul ala de culoare.
        3 ani vechime inseamna ca e ph2 si are lac deasura. alea rosii Ph1 au lac in vopsea

        Comment


        • In concluzie, si-a batut joc Dacia de masini vandute la preturi bune, masini pentru care proprietarii n-au vrut sa mai plateasca 255 de euro pentru vopsea metalizata.

          Macar la masina de carne n-ai pretentii sa fie vopseaua nu stiu cum, dar la cat costa sa vopsesti o masina, ca-i Logan, ca-i Mercedes, totusi se pot avea pretentii sa fie in regula vopseaua si dupa 2-3 ani, nu doar cand iese din fabrica.
          Viitorul Dacia pute rau!
          Last edited by mr.K; 26 June 2012, 10:45.

          Comment


          • Care este mai buna,ceara solida sau lichida,o ceara buna care protejeaza mai mult timp?
            "light up the darkness" Bob Marley

            Comment


            • normal ca solida.. dar muncesti mult sau te costa mult s-o faci profi. de la 100 de lei

              Comment


              • Nu muncesti asa mult (ca doar nu-i dai polish) si masina arata foarte bine dupa aia. Nu sta nici praful, nici apa pe ea.
                Aveti in Carrefour oferta la set lavete+manusa la 11 lei, din microfibra. O cutie de ceara costa intre 15-25 lei. O ora de munca, maxim o ora si jumatate si vezi rezultatul.

                Comment


                • Originally posted by alessandro View Post
                  .............. alea rosii Ph1 au lac in vopsea
                  Daca au lac in vopsea, trebuia sa se ia pe carpa la polishare si nu se ia.

                  Eu vorbesc din ceea ce am avut eu, n-am avut probleme cu rosu.
                  Am vazut altele nemetalizate in stare foarte proasta.

                  Comment


                  • Inca astept niste argumente tehnice in favoarea axiomei "lac in vopsea"
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • E prima oara cand aud de problemele astea de culori la PH1. Am avut Logan PH1 rosu passion nemetalizat timp de 6 ani jumate(fabricat mai 2005) si arata dupa spalare si ceruire destul de bine comparativ cu Loganuri mai noi tot rosii, chiar avea luciu, in nici un caz nu era matuita. In schimb prin 2008 masina a suferit un mic incident(o zgarietura nasoala pe aripa spate) si a fost revopsita la un service agreat atunci de Casco, si in ultimul an inainte s-o vand a inceput sa fie foarte evidenta diferenta de culori(s-a matuit urat si s-a schimbat nuanta la aripa revopsita cam dupa 2 ani). Eu personal nu am observat probleme la calitatea vopselei masinii mele(a stat cativa ani in garaj, dar a avut parte si de conditii vitrege).

                      Comment


                      • Lasa mai ca noi cei care am avut cativa ani Logan rosu nu suntem crezuti, din auzite este mai credibil si din ce vedem pe strada.

                        Cu revopsitul in service confirm si eu, am vopsit-o in reprezentanta, arata tipla dupa vopsire (capota si aripa stanga) dupa o iarna s-a matuit, nu e zgariata dar efectiv si-a pierdut luciul...nuanta a ramas la fel ca restul masinii.
                        Am incercat cu polish (nu s-a luat pe carpa) si ceara, nu iese...
                        Nu stiu de ce nu rezista ca vopsaua de fabrica, cand am luat-o din service chiar n-am avut ce comenta.
                        Culoare gri comette.

                        Daca stiti voi vreo solutie...

                        Comment


                        • Singura solutie e sa-i dai un nou strat de lac, pe zona aia
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • Stie cineva de ce oare se duce vopseaua din aceea zona? Cand am luat-o acum 8 luni stratul de vopsea era normal si uniform.Acum dispare vopseaua si apare un alb.
                            Attached Files

                            Comment


                            • Cum o fi ajuns doar in 8 luni sa se matuiasca asa?
                              In portbagaj nu este strat de lac, dar tot nu-mi explic fenomenul.
                              Cum masina e in garantie, mergi la Dacia.

                              Comment


                              • Pai intreaba-l pe NDL ca el afirma ca vopseaua este amestecata cu lacul
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google