Cabluri De Pornit Masina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cabluri De Pornit Masina

    cum avusi probleme cu bateria am vrut sani iau cabluri dar toate sunt la lungime maxima de 2-3 m iar din cauza locului si pozitiei masini aveam nevoie de ceva mai mare
    si cum aveam in dotare cam 9m de cablu de cupru cu 3 fire fiecare de 3mm in diametru lam taiat i doua si lam dotat la capete cu clesti [fixati mecanic si cositoriti]
    cum nu prea inteleg pe deplin cum sta treaba cu astia 12V intreb , sunt bune cablurile sau sunt prea lungi?
    baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

  • #2
    Cu cat cablurile sunt mai lungi, cu atat ai nevoie de o sectiune cat mai mare.
    Daca tu spui ca ai nevoie de ~9 metri de cablu(??), nu poti utiliza cablu cu sectiune de 10-12 mm2, caderea de curent (adica amperii - curentul - de care ai nevoie pt a porni o masina) e mult prea mare, in loc sa transferi curent la bateria descarcata, cablurile iti absorb curentul care ar trebui sa ajunga la bateria descarcata.

    Deci baga niste cabluri tapene (la 9 metri...macar 25-30 mm2).

    Comment


    • #3
      cablurile au 4.5m
      sectiunea ar fi 3x3x3.14=28.26 mm2 cred ca suficient?
      dao in colo de treaba ,asfel de cablu imi alimenteaza o masina[utilaj] care consuma 32A /380v
      baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

      Comment


      • #4
        N-ai nicio problema. Mai ales ca este benzina. Garantez cu ce vrei tu. Succes

        Comment


        • #5
          Originally posted by mmaxalb View Post
          cablurile au 4.5m
          sectiunea ar fi 3x3x3.14=28.26 mm2 cred ca suficient?
          dao in colo de treaba ,asfel de cablu imi alimenteaza o masina[utilaj] care consuma 32A /380v
          Ai idee cat curent trebuie la pornire la o masina? (CURENTUL DE PORNIRE)
          Sa fi norocos (mai ales la un dizal) ca la ~35 A PORNESTI MASINA AIA....

          PS: oricum formula de calcul e eronata
          Last edited by Octavian; 25 January 2009, 22:04.

          Comment


          • #6
            e-nici chiar asa
            1.6 cam 150-200A
            dci cam 280-350A

            masina [utilaju] de la care am luat cablu ala consuma 32A/380V [laminator la cald]

            ca sa ma intelegeti si sa nu existe confuzii
            cablurile au 4.5m ,
            clesti fixati mecanic +cositoriti,
            diametrul total al cablului are 15mm cu tot cu izolatie
            fiecare cablu are cite trei fire de 3mm diametru [0.3cm]

            problema mea e sa nu fie prea groase

            [1.5*1.5*3.14]*3=21.19mm2 e demult de cind nu mai facusi geometrier
            baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google