Filtru De Benzina.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hm...filtru ala de Carbon nu e la faru' din dreapta?

    Comment


    • #17
      Ba da, mea culpa. Ma gandeam cand te uiti din fata masinii nu la pozitia din masina. Oricum in pozitie opusa bateriei.
      Cel mai lent 1,6 8v

      Comment


      • #18
        si ala la ce foloseste(filtrul de carbon)? tot la benzina? ca e ceva cilindric...si cu furtunase...parca ar fi filtru de benzina...cred. dar daca nu are decat in pompa de benzina, nu pot sa-i pun eu altul pe undeva pe traseul furtunului de alimentare dinspre rezervor spre motor? da.. cel opus bateriei.. pe partea pasagerului...
        sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

        Comment


        • #19
          am dat jos pompa de benzina si am gasit jumate de litru de apa si motorul torcea...nu stiu cum influienteaza apa dar certo e ca la mine nici un efect....

          Comment


          • #20
            filtru ala de sub far stiu ca scoate gazele de la benzina, ceva de genu...

            Comment


            • #21
              e vana de respiratie a vaporilor de benzina din rezervor. cand presiunea vaporilor ajunge la un prag stabilit, se deschide electrovalva respectiva si acei vapori in exces sunt absorbiti de motor si arsi.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #22
                dar undeva pe parcurs nu putem sa punem noi un filtru(sa taiem furtnul și să infigem acolo un filtru) ? ca la bătrâna, că zic eu că e mai bine ...dar sa nu cumva sa influențeze debitul sau mai știu eu ce...!!!
                sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

                Comment


                • #23
                  exact asta mai trebuie, sa tai si sa te intepi in rampa de injectie. filtrul de la batrana vezi ca era pus pe aspiratia unei pompe cu membrana, asta are pompa care impinge 3 bari in teava. taia si pune un furtun cu o cosmelie din aia de plastic din targ, ca sigur tine. la ce vreti musai al doilea filtru? ca benzinarul chiar nu are probleme cu benzina daca e mai jecgoasa un pic. nu e asa pretentios ca dizalul.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #24
                    3 bari? mama...atunci mai bine il las asa si am grija de unde bag benzina...

                    nu mai da "quote" cand raspunzi la ultimul post.
                    Last edited by Seba; 1 April 2009, 20:22.
                    sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

                    Comment


                    • #25
                      Se tot discuta de al doilea filtru de benzina dar nu am auzit pe nimeni care sa se planga ca a patit ceva referitor la varianta stok asa ca....
                      Sa nu-ti fie frica de opozitie.Aminteste-ti ca un zmeu se inalta impotriva vantului ,nu impreuna cu el.

                      Comment


                      • #26
                        am si eu filtrul acela dar sigur nu stiu ce ar fi! vad ca e inseriat cu conductele de benzina si nu a carait nimic pana acum(4ani jumate)....

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Seba View Post
                          exact asta mai trebuie, sa tai si sa te intepi in rampa de injectie. filtrul de la batrana vezi ca era pus pe aspiratia unei pompe cu membrana, asta are pompa care impinge 3 bari in teava. taia si pune un furtun cu o cosmelie din aia de plastic din targ, ca sigur tine. la ce vreti musai al doilea filtru? ca benzinarul chiar nu are probleme cu benzina daca e mai jecgoasa un pic. nu e asa pretentios ca dizalul.
                          Renault Simbol si Clio 2, cu aceeasi motorizare si acelasi sistem de alimentare, au un al doilea filtru de benzina extern si situat langa rezervor pe partea dreapta a masinii sub pasagerul dreapta spate si care se schimba o data la 30000 km.
                          3 bari nu mi se pare o presiune chiar mare, in cauciucuri avem 2-2.2 bari nu atmosfere
                          Last edited by ovidello13; 26 December 2010, 22:20.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by ovidello13 View Post
                            Renault Simbol si Clio 2, cu aceeasi motorizare si acelasi sistem de alimentare, au un al doilea filtru de benzina extern si situat langa rezervor pe partea dreapta a masinii sub pasagerul dreapta spate si care se schimba o data la 30000 km.
                            3 bari nu mi se pare o presiune chiar mare, in cauciucuri avem 2-2.2 bari nu atmosfere
                            Motoarele de Logan 1.4MPI (k9k710/714) si 1.6MPI (k7m710) au intr-adevar multe in comun cu motorul de Clio Symbol, dar nu sunt chiar aceleasi motoare (e7j780 pentru 1.4 si k4j712/714 pentru 1.4 16V). Promit ca ma interesez la Dacia si iti dau un raspuns sigur 100% cum e cu filtrul acela de care zici tu. Cert este ca Logan nu are filtru extern de benzina, asta e 100% sigur.

                            Si 3 bari e o presiune mare pentru un filtru, crede-ma!!
                            Gandeste-te ca elementul filtrant e hartie... o poate deforma, rupe.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by ovidello13 View Post
                              ... 3 bari nu mi se pare o presiune chiar mare, in cauciucuri avem 2-2.2 bari nu atmosfere
                              Având în vedere că 2,2 bar = 2,17 atm, adică aproximativ egal, ce ai vrut să subliniezi că eu unul nu am înţeles ?

                              3 bar (2,96 atm) este într-adevăr o presiune mare
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                RCB sa stii ca rezista,pompa de benzina ajunge sa bage pana la 4-5 bari,dar supapa de suprapresiune descarca pana la 3-2,7 bari,pentru a mentine o presiune constanta la injectoare
                                cand se arde pompa de benzina,filtru se curata prin suflare cu compresoru,se sufla pe unde iese benzina din el,altfel nu se umbla la ansamblu pompa,filtru
                                Last edited by nikuniku; 20 April 2011, 16:56.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google