cam 250 ron/bucata e un Michelin Energy 185/65/15 88 T daca nu crezi cauta pe google
Cat tin gumele la Logan?
Collapse
X
-
pai e normal,pentru ca poti merge cu anvelope de vara si iarna...dar daca ar veni cu anvelope de iarna nu stiu ce o sa faci vara ca nu prea merge(fac galagie,consumul e putin mai mare si nu prea ai aderenta si se tocesc si repede din cauza cauciucului moale care se uzeaza din cauza caldurii prea mari,anvelopele de iarna avand in compozitie un cauciuc special pentru temperaturi de la 7 grade in jos).
majoritatea masinilor vin cu anvelope allseason care merg si vara si iarna...dar performante maxime ca si aderenta le ai avand anvelope de vara in sezonul de vara si cele de iarna in sezonul rece.Last edited by SUPERCAR; 24 November 2007, 19:16.
Comment
-
Am intrebat pentru ca ieri mi-am luat si eu "Comeata" si are Conti Eco Contact 3, care din cate stiu eu sunt de vara.
Stiam despre diferentele dintre cauciucuri si cum se comporta fiecare, dar din moment ce noi suntem intr-o zona cu 4 anotimpuri, mi se parea normal sa fie echipata cu all season. Eu de ex nu am bani sa cumpar acum 4 cauciucuri de iarna.
Comment
-
Originally posted by vali007O intrebare.
Este oare indicat ca masina sa fie echipata cu cauciucuri de vara si ea sa fie livrata in luna Decembrie?Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by blueeDe ce spuneti ca masinile se livreaza cu cauciucuri de vara? Eu am luat Loganul in februarie si am cauciucuri Cormoran universale...Stiu ca sunt proaste, dar nu sunt de vara...
daca te referi la cauciucul cu acest tip de profil, uite aici un link unde precizeaza ca sint de vara. nu punem la socoteala cit sint de proaste ca si aderenta indiferent de anotimp!
orice cauciuc de la orice firma producatoare daca sint de iarna sau all seasson scrie obligatoriu pe ele M+S (Mud+Snow) sau arata semnul fulgului de zapada!
acum eu am acum pe masina acest model de kormoran snow pro si intradevar doar cind e rece tare afara am aderenta cu ele, in rest sint tot cauciucuri ieftine, suru poate confirma acest lucru .
un cauciuc care este facut pentru vara la temperaturi joase devine foarte rigid si se comporta ca tabla pe zapada si gheata. asta nu inseamna ca nu poti circula cu ele, doar ca aderenta si eficienta frinei este ... minima.
bluee, pina nu incerci si alte cauciucuri pe al tau logan n-ai sa sti niciodata diferenta. si ma refer la cauciucuri nu pocnitorile ieftine pe care bugetul ne obliga sa le cumparam
pe mercedes iarna imi trebuiau toate 4 cauciucuri de iarna, fata pentru directie si spatele pentru tractiune. daca ma prindea zapada cu cauciucurile de vara pe masina, abia plecam de pe loc la interesectii si fereasca sfintu sa fi fost putina panta ca acolo muream. acelasi efect il aveam si daca ma opream intr-o mica groapa si ma refer doar la o mica mica adincitura in asfalt, nu la groapa cu care sintem obisnuiti.
ps: am 8 ani lucrati in vulcanizare, stiu ce vorbescDaca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
Comment
-
bluee si mie mi-a zis tipul ca sunt cauciucuri allseason, dar site-ul producatorului spune ca sunt cele mai bune cauciucuri de vara. http://www.conti-online.com/generato...3/eco3_ro.html
Comment
-
vad ca astia de la dacia vc (vocea clientului, dar puteau sa-i zica linistiti "worries of the client"...ghici prescurtarea ) ori vorbesc prostii ca sa dezinformeze ori bubuie de destepti ce sunt...oricum, niciodata nu obtii o informatie clara de la ei, iar cand o obtii, nu-i buna de nimic. conti de pe logan sunt gume de vara (stiu sigur, ca pana in 2005, am lucrat la ei). la fel michelin energy, debica si montana/matador. si cred ca si kormoran tot de vara sunt. apropo, nu conti eco contact sunt cele mai bune gume de vara sunt printre cele mai bune, dar nu cele mai buneDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment