pt ploaie, bfgoodrich geforce sau uniroyal rallye...daca va tine buzunarul, michelin pilot exalto sau conti sportcontact
Cat tin gumele la Logan?
Collapse
X
-
Ca sa nu fie discutii contradictorii bazate pe pareri subiective, pun urmatorul link, Automobil Clubul German, ADAC, care face anual teste riguroase cu anvelope de iarna si de vara, pe dimensiunile cele mai populare, implicit 185/65 15' -le de pe Logan.http://www.adac.de/infotestrat/tests...cePageId=31821
Pentru traducere va recomand Google Translate.sigpic
Comment
-
adac astia nu-s cumva "rigurosii si impartialii" aia de-au rasturnat loganu la testul elanului si-apoi cand s-a dus reno la ei, nu s-a mai rasturnat nici dupa un milion de incercari? ma mir ca n-au scos conti pe locul 1, dar concernul lor a fost bine reprezentat de conti si uniroyal in top5
oricum, e mai credibil topul decat niste pareri subiective, eu ma bucur ca-m nimerit-o cu uniroyal si contiDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
A nu se confunda cu AutoBild care a publicat o fotografie trucata cu Loganul intr-o roata.
ADAC este o adevarata institutie in domeniu. Poti gasi inclusiv filmari de la testarile de gume. De ani buni acolo ma uit cand trebuie sa-mi cumpar cauciucuri sau mi se cere o parere.sigpic
Comment
-
si eu ma cam uit la ei, sincer sa fiu. dar m-au suparat hitleristii la faza cu rasturnarea si cu siguranta dezamagitoare, de parca o fabia/polo din 2000-2001 ar fi tancuriDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Offtopic: AutoBILD este un kurpapier al presei auto europene si germane.
Loganul nu se rastoarna daca-i masina in mintile ei. Din contra, testele facute de auto motor und sport, cu un Logan 1.6 Ambition dus de redactia din Romania pentru teste, a obtinut calificative bune la toate testele la care a fost supus. Mai mult, aceiasi revista germana, anual conduce un test de anduranta si siguranta a sistemelor de franare, cu probe de autostrada, poligon si o proba extrem de dura, coborarea celebrului drum alpin de pe Grossglockner cu masina incarcata la sarcina maxima, cutia de viteze mereu in ultima treapta si franare aproape in permanenta pentru mentinerea vitezei la maxim 60 kmh. Loganul a ajuns jos fara nici o problema tehnica la sistemul de franare, redactorii concluzionand ca " Renault da o lectie despre cum se construieste un sistem de franare ieftin, eficient si solid ". La testul din anul respectiv au abandonat marci sonore, unele cu defectiuni extrem de grave dupa solicitari intense.
Gata cu offtopicul.
In materie de gume de vara eu recomand ce am mai folosit: Fulda EcoControl si Pirelli P6 Cinturato. Excelente la consum, uzura, stabilitate in orice conditii. Lucru confirmat si de testele celor de la ADAC si auto motor und sport.
PS > la un test cu automobile break de clasa compacta, tot marca auto motor und sport germania, Loganul MCV a obtinut viteze de trecere prin probele dinamice de evitare a obstacolelor mai mari decat VW GOlf V Variant. Asta asa, ca picanterie. Mai mult, modelul de test era incaltat cu anvelope Debica Passio, nu incaltari premium. Mai este ceva de comentat ?Last edited by dr_mke; 16 January 2011, 02:37.sigpic
Comment
-
lexus is200 a fost marele pierzator, cu placutele lipte pe discuri dupa prima zi de teste, iar porsche castigatorul testului. daca nu ma insel, prin 2005-2006 s-a intamplat...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
sal
am barum de cind am luat masina in 2005 si am 49.000km le voi schimba cu unele All Season contrar pareri majoritatii ca sint de cacao . Insa dupa noile legi impac si varza si capra . Nu stiu dc insa fata arata mai bine ca spatele . Adica cele pe spate sint mai tocite ca cele pe fata , poate au fost rotite intre ele, la service poate ca eu nu am facut asta.
Cea ce mi-a atras atentia este ca dreapta spate este f toci a ajuns la indicatorul de uzura , iar celelalte (mai ales fata) arata chiar f bine cu cel putin 2-3 mm peste gradul de uzura . M-am uitat la ele cand au fost facute si nu par a fi fost schimbate (la service).
Comment
-
sal
puntea stramba ...d c ? am avut accident cu ea anul trecut dar dreapta fata ...si au echilibrat si facut unghiul de fuga cred ca de vreo 2 ori ..am mai avut si ITP si nici o problema .
Gata am dat Barum jos ... am pus niste coreanisme all season profil V Nexen .... au stanta M+S si stanta cu anotimpurile ....cand m-am dus pe site la Nexen ...surprize surprize ....exista Nexen N 2000 all season ....dar nu pe 185/65/15 ...iar pe tyretest.com ...sint trecute la anvelope de vara . Chiar m-as bucura sa fie de vara doar cu stanta de M+S .
L-am luat din vitan ....dupa citeva negocieri ...740 (final 750) ron + 60 (final 70 ) ron schimbat + echilibrat ...plecasem de la 840 + echilibrat 60 ( schimbat fiind gratuit) deci undeva la 900 ron .Garantie 2 ani.
Aveau si Wanli ....care sint chinezesti si chiar sint praf . Matador MP 61 all season 230 (prima strigare) , iar popularele Debica Navigator all season 240 ron (prima strigare) . Jante Tabla 15 logan 150 ron .
sa vedem cit tin astea .
bye
sal
revin cu citeva precizari dupa ce am citit mai multe posturi pe forum ...
Anvelopele america spunea cineva ca ar fii made in germany ....eu azi am fost in trecere pe linga vitan la un magazin de anvelope ...am cerut all season pe 185/65/15 si un guster de acolo a zis ca nu are nici un al season ....dar atentie ...imi recomanda anvelope america made in france si sa vezi gusteru ce reducere mi-a facut per bucata 300 ron .... la reducere ca luam 4 250 ron per bucata ...pai la bani astia .... imi luam pirelli sau dunlop )) tre sa fii tampit sa pui botu" ..dar sint o gramada fraieri
bye
P.S. recomanda cauciucuri de primavara vara toamna ...barum excelente cum se aseaza pe sosea ...mai ales raport calitate pret ...garantat tin 50.000 km lejer ...pt iarna le recomand dusmanilor .... ca nu au pic de aderenta pe zapada sau gheata. Daca blochezi rotile ...sanie e putin zis .
Comment
-
eu cu barum brillantis am urcat si coborat semenicul fara lanturi, o data pe gheata si o data pe zapada. fara nici cea mai mica problema. iar pe asfalt, dupa 8000km, deja incepeau sa oboseasca. depinde si cum ai grija de ele. or fi facute de conti, dar nu se compara niciodata cu gume premium. nici ca aderenta, nici ca anduranta. sunt ok intre gumele "decente", dar cu usoare nuante de "petarde".Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by darksid3 View PostAi puntea spate stramba. E o problema des intalnita la Logan.
On Topic - momentam an ~ 50 000 cu Michelin Energy, pe fata vreau sa le mai tin cel putin 10 000 iar pe spate pana ajung la martor (pe fata mai au peste cam 1.5 milimetri pana la martor).
LE - america are un prieten pe Logan, sunt praf pulbere fina in orice situatie, macar te tin destul de mult si sunt ieftine (daca le iei de unde trebuie). El le zice America Pilot Power .'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
-
Originally posted by Seba View Posteu cu barum brillantis am urcat si coborat semenicul fara lanturi, o data pe gheata si o data pe zapada. fara nici cea mai mica problema. iar pe asfalt, dupa 8000km, deja incepeau sa oboseasca. depinde si cum ai grija de ele. or fi facute de conti, dar nu se compara niciodata cu gume premium. nici ca aderenta, nici ca anduranta. sunt ok intre gumele "decente", dar cu usoare nuante de "petarde".
Comment
-
Eu intentionez in vara asta sa scap de Montanele din fabrica. Mai au carne pe ele vreo 3 mm pana la martor dar sunt vechi si nu mai fac fata mai ales pe ud. Cum imi trebuie doua seturi, sa am si vara si iarna si nu vreau sa arunc acum bani pe ele, mai ales ca in ultimul timp nu mai scot masina asa des si cu criza asta nici in viitor nu cred ca o sa fie mai bine, o sa ma orientez spre niste anvelope universale (stiu ca nu-s prea grozave, dar sunt constrans) care stiu ca sun acceptate si iarna conform noii legi. Am vazut pe tyretest de la Nokian niste anvelope super misto: http://www.tyretest.com/allseason_ty...lus/index.html
M-ar ajuta mult parerile voastre in legatura cu cele mai bune anvelope universale care fac fata si iarna pe zapada dar si vara pe ud.
Comment
Comment