Cat tin gumele la Logan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ori ai mers pe jaratec,ori esti nervos la plecarile de pe loc .Fara gluma acum cati km. ai rulat cu acele cauciucuri ?
    LOGAN--> <--TOYOTA

    Comment


    • Au 1100 Km, si chiar sunt foarte calm in plecari, masina este inca in rodaj. Este prima mea masina proprie si personala si chiar am grija de ea.

      Comment


      • Fa scandal sa le schimbe pe toate, la 1100 km. sa sara bucati,pai la 10000 sunt varza.
        LOGAN--> <--TOYOTA

        Comment


        • Sa vedem ce zic cei de la Dacia. Tipul de la dealer zicea ca am pus frana brusca si de aia si i-am zis ca am ABS.

          Comment


          • Gaurile alea se pot datora si transportului pe trailer, care are niste "excrescente" unde stau rotile. Totodata poate sa fie si de la parcarea masinii pe un fier ascutit.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • De parcat e parcata numai in fata blocului si in parcarea firmei si ambele sunt parcari amenajate unde nu cred ca se poate intampla asa ceva.

              Comment


              • Si pe la cumparaturi nu ai parcat pe vreun gratar de colectat apa pluviala sau altceva ascutit? Totusi, daca nu erau din fabrica asa, de la franare nu se pot face, asta e clar, ramane varianta sa le fi stricat tu, parcand pe ceva taios sau ai trecut pe vreun fier, ceva, nu stiu.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • nu vreau sa-i laud pt c-am lucrat la ei, dar eu am 30000km cu gume conti si n-au nici pe dracu'...si am urcat bucegii, transfagarasanu, am facut cheile carasului, nerei, podisul dobrogei, pestera scarisoara, cheile rametului, valea ariesului, zona padis, etc, deci numai drumuri grele, cu derapaje si fum de cauciuc pe piatra si noroaie si n-am taiat nimic la ele. faptul ca ai abs nu te scuteste sa le tai pe-o linie de tramvai sau o gura de canal, sau o bordura...cu scuzele de rigoare, nu vreau sa te acuz de ceva sau sa tin cu dacia, dar inclin sa cred ca intr-adevar ai facut ceva (fara intentie, si deajuns o singura data) de s-a ajuns la situatia asta...ce-ti pot spune sigur, gumele ce se trimit la dacia n-au aceeasi calitate cu cele de aceeasi firma ce el cumperi din depozite. alea originale au limite mult mai stricte de test si eu ii stiu pe aia de la dacia cu ce idei au venit la noi cand le-am livrat primele anvelope pt logan. pot sa-ti spun ca aveau aceleasi pretentii ca fiat sau mercedes, vorbeau cu noide-am crezut ca dacia a inventat gaura la macaroana...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Corect. Si eu am peste 30.000 km cu ele si am mers si pe drumuri forestiere, pe munte, prin noroaie, pe drum de pamant uscat, pe linii de tramvai, pe borduri etc. si nici ale mele n-au nici pe dracu'.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • Originally posted by vali007
                      ...Cauciucul are 2 gauri, in sensul ca e rupta, pe unul dintre cauciucuri, iar pe celalalt inca nu e luata bucata din cauciuc dar este desprins destul de bine...
                      scuze, dar n-am vazut pana acum pozele; postasem oarecum fara sa vad "dovezile". nu pare a fi un defect de fabricatie; gumele alea arata ca si cand ai calcat pe ceva ascutit in accelerare sau franare. nu par a fi afectate de ceva fierbinte, e clar ca e soc mecanic. aproape sigur vinovata e o tabla din asfalt ,o linie de tramvai sau o gura de canal. cum spuneam ceva mai devreme, eu am patinat pe pietre cu gumele mele si nu arata asa dupa de 30 de ori mai multi km de cat ai tu cu ele. nu cred ca ti le vor schimba pe garantie. daca le trimit aia de la dacia la timisoara pt analiza, probabil iti vor spune acelasi lucru.de fapt, nici nu cred ca se vor deranja sa le trimita la teste...
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • Salut,am si eu va rog o intrebare,am un logan in rodaj achizitionat de o luna de zile am facut vreo 500km cu el si in momentul cind a venit frigul asta in Bucuresti zilele trecute mi-sau imuiat cauciucurile de pe fata(cred ca a scazut presiune ingrijorator in ele) desi totul pare in regula la cauciucuri si mai sunt si Continental..ce parere aveti sa le duc la o vulcanizare sa le creasca presiunea?
                        Apropo au stat o perioada in apa de ploaie dar foarte putin...Sunt incepator si astept si eu un sfat,va multumesc !
                        Suntem doar un moment pe sosea !

                        Comment


                        • @mihai_ce:in primul rand, bine-ai venit! stai linistit, indiferent ce cauciucuri ai, e normal ca la frig sa se lase, mai mult sau mai putin. mergi si umfla-le la presiune normala (cam 2 atm). daca dupa un timp se dezumfla iar, mergi la o vulcanizare si zi-le sa-ti verifice daca nu scapa cumva aerul intre cauciuc si janta (se poate din cauza frigului ca anvelopa sa se dejanteze). o sa curete ei (daca e apa murdara si inghetata acolo, clar de-aia s-au dezumflat) janta si o s-o unga cu maglavais de-ala de etansare;n-o sa mai ai probleme. evita cat poti sa aduni apa unde intre cauciucul pe janta, ca aia la inghet poate sa faca spatiu intre anvelopa si metal si pe-acolo o sa pierzi presiune. gumele conti sunt bune, dar din pacate sunt de vara. cu atat mai mult cu cat esti si incepator, daca buzunarul iti permite, cumpara-ti un set de anvelope de iarna (poate ajunge la 800roni 4 buc) si pune-le pe alea pe masina. prin februarie-martie revii la astea de le ai acum...numai bine si ai grija si la tine si la altii!
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • @Mihai_Ce: Mergi la o vulcanizare buna si umfla cauciucurile cu azot. Azotul nu isi mareste/micsoreaza volumul in functie de temperatura. Daca nu pierde aer pe langa janta nu are de ce sa se mai dezumfle.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • Originally posted by dan.gutu
                              Fa scandal sa le schimbe pe toate, la 1100 km. sa sara bucati,pai la 10000 sunt varza.

                              A dat cu ele in ceva, urma aia e de taietura parca s-ar fi facut drifturi cu ele.
                              http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

                              Comment


                              • spunea cineva ca gumele continental au un semn care odata atins,te obliga sa le shimbi. Unde se afla acel semn si cum arata?
                                If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google