Cat tin gumele la Logan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu ma incred in ele...Am mai zis si repet...Ma asteptam sa fie terminate dupa 17 mii si felul in care am tras de masina..Atat tot..De asta am zis ca mi se par bune...Oricum le mai tin vreo 5-6000 si le schimb

    Comment


    • Kormoranele mele, arata bine dupa 28000 de Km, dar n-am mai avut incredere in ele cam de un an si jumatate, cand am derapat pe un asfalt alunecos, chiar am avut noroc ca nu am patit nimic. Oricum am intentia sa le schimb, cel putin iarna.
      Intalniri LC SB sambata ora 17 Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO)

      Comment


      • Eu am 63000 cu masina si am cauciucurile originale din fabrica .. In functiee de cat de mult de folosesti se uzeaza) .. Un scartait .. O frana mai periculoasa)

        Comment


        • La 30.000 trebuie neaparat sa le schimb. Dar am tras destul de ele . Oricum, sunt Continental.
          GL-22-TOF

          Comment


          • Daca le foloseai ca mine sau ca mareom sau ca virtualmansorin, le schimbai de mult. Dupa 3000km maxim. Jiji (mareom) a reusit sa rupa incluzsiv atele si sarmele din gume dupa 300km si vorbim de bridgestone, bfgoodrich, toyo...Deci se poate si asa
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • Am kormoranele originale si 60000 km iar profilul este de 3-4 mm adancime. Cele de pe fata sunt evident mai uzate mai ales marginile (intru cam tare in curbe, ronduri etc). Ca performante, hmmm, slabe ...Aqvaplanare cum da o ploaie, derapaj la simpla umezeala, demaraj mai vioi sau o curba putin mai stransa. Daca nu venea iarna, ar mai fimers vre-o 10000 km. Oricum m-am orientat la Nokian All Weather Plus care sper sa presteze mai bine (la cat sunt de laudate) si la fel de longevive. Revin cu impresii dupa ce incalt masina .....

              Comment


              • continental

                Originally posted by Cristi_LCD View Post
                Abs plus (si cred ca toate Loganele ce vin dupa Mai 2007) au Continental.
                legat de loganurile aparute dupa mai 2007 care au continental tin sa te anunt ca nu e asa. Eu am un prestige luat pe 18 ianuarie 2007 (full) si am pe el gume EcoContinental, deci si mai devreme se produc loganuri care au "incaltaminte" Continental. Bafta
                "Only God can judge me"

                Comment


                • Conti ecocontact, nu ecocontinental. Oricum sunt low-cost-uri si alea. Ceva calumea se cheama sportcontact sau premiumcontact. Dar alea le iei la alti bani. Nu-s pt loganuri, sunt pt mertanuri
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Legat de Continental/Michelin, Loganurile cu ABS vin echipate cu asa ceva de la inceputul lui 2006.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • Am kormoran de 3 ani inclusiv iarna....42.000km ..Zic ca mai merg un an,dar pentru iarna asta o sa iau macar 2 speciale pe fata........

                      Comment


                      • Eu am kormoran la 33000 km 2005 dar parca nu sunt uzate deloc
                        Oricum se datoreaza lui tata care conduce exemplar si nu are un singur stil,le cam are pe toate
                        Oricum masina e noua din toate punctele de vedere zici ca e la fel ca si cand a venit doar ca nu mai miroase a "nou",si mai sta si in garaj
                        sigpic
                        !

                        Comment


                        • Vinerea trecuta mi-am schimbat si eu gumele cu unele de iarna.

                          Gumele cu pricina sunt dunlop wintersport m3 (185/65/R15) la pretul de 210ron/buc. X 4 bucati = 840ron in total, cu tot cu montaj, echilibrat si valve noi gratuit.
                          Sunt produse in oct. 2008 (scrie pe ele), cica in jermania. :P

                          Am facut deja vreo 500km cu ele, sunt incomparabile fata de kormoranele vechi cu, care am mers cca. 55000km, confortul si tinuta de drum sunt net superioare, zgomotul la rulaj fiind chiar mai mic decat la cele vechi, de vara.
                          Ceea ce ma necajeste, ca sa zic asa, este faptul ca desi au fost echilibrate bine (am fost atent cand s-a realizat), peste 120km/h, incepe sa-mi vibreze volanul destul de tare, lucru care nu se intampla cu cele vechi nici la ...170km/h.
                          Ma gandesc ca inca nu "s-au lasat" deajuns fiind f. Noi, ptr. Ca defecte (vizibile) de fabricatie nu par a avea. <_<

                          Ce ziceti, sa-i mai trag o echilibrare cand fac o mie si ceva de km cu ele?

                          Comment


                          • Echilibrarea este facuta incorect.
                            Intalniri LC SB sambata ora 17 Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO)

                            Comment


                            • Cum naiba, ca a bagat cu atentie plumbi exact in locurile unde ii iindica aparatu' pana a iesit pe zero.

                              Comment


                              • Exista si posibilitatea sa fi sarit vre-un plumb, iar rezultatul sa fie dezechilibrarea. Oricum iti recomand sa reechilibrezi toate rotile.
                                Intalniri LC SB sambata ora 17 Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google