Cat tin gumele la Logan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aparatul ala de echilibrat...Esti sigur ca e calibrat si ca arata bine?
    ia fa o reechilibrare la alta vulcanizare/service si vezi daca ai tot "0"...
    apropo, daca ai mai mult de 70g de plumb pe roata ca sa obtii acel "0), guma trebuia sa fie scrap/rebut/aruncata nu vanduta pe piata, asta in conditiile in care janta e echilibrata si nu induce si aia dezechilibru suplimentar. Se pot face o gramada de teste, dar cel mai simplu e sa reechilibrezi rotile.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • Zic si eu, nu sariti pe mine, dar: exista posibilitatea sa se fi strans praf in interiorul jantei si asta sa provoace acel dezechilibru. Zic asta pentru ca eu am patit-o, ce-i drept am mers mai mult cu ele. Eu am 55000 km si pe spate mai am Kormoran. Pe fata le-am schimbat pentru ca am facut o pana care nu se mai putea remedia.

      Comment


      • Nu are cum, decat daca se aduna noroi, nu praf, si asta e aproape imposibil daca sunt noi cauciucurile si jantele au fost date jos, se vedea noroiul daca era.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • Sunt anvelope care nu pot fi echilibrate datorita viciului din procesul de fabricatie!Sa speram ca la tine doar au fost prost echilibrate
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • Cu gumele Kormoran am facut 50.000 km si mai mergeau 10-15k km, dar le-am schimbat cu Continental.

            Comment


            • Sustin pe darkside. Daca area noroi pe janta, trebuia se se echilibreze cu ala cu tot. Dar cat de idiot sa fie cel de la echilibrari sa nu curete janta inainte de echilibrare?
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • Pe interior, jantele erau destul de curate (le-am curatat la echilibrarea precedenta, la inceputul verii)
                Cele de pe fata prezentau doar negreala (azbest sau ce dracu lasa placutele de frana), iar cele de pe spate aveau doar un strat superficial de praf.
                Plumbii i-am verificat, sunt toti la locul lor, mai mult de 35-40gr. N-au intrat pe o roata.
                Presiunea a fost facuta conform indicatiilor de pe usa: 2.0 pe fata si 2.2 pe spate.
                Imi aduc totusi aminte ca baiatu' care s-a ocupat de echilibrare mi-a spus ca s-ar putea sa "am batai", adica sa-mi vibreze volanul si ca la cca. 1000km dupa montaj sa-i mai trag o echilibrare, ptr. Ca sunt noi cuciucurile si pana se aseaza pe janta sau se lasa, bla-bla-bla...
                Mie totusi NU mi se pare OK si cred ca o sa le fac astazi din nou o vizita.
                Ceea ce pot spune este faptul ca atunci cand am luat masina de noua, la kormorane NU am avut problema asta, prima echilibrare facand-o la cca. 10-12000km.

                Comment


                • Eu zic sa incerci din nou o echilibrare dar la alta vulcanizare!Nu-ti recomand Sama pentru ca sunt foarte scumpi si nici treaba buna nu fac!La mine, dupa ce-am roluit o roata la ei imi batea la 140/h sa nu mai zic ca m-a costat roluirea cat o janta noua...Inca mai pastrez chitanta...Daca si dupa reechilibrare ai voblaj inseamna ca ai nimerit cel putin o anvelopa nasoala!Sa speram ca nu
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • Sal, eu am avut Kormoran din fabrica si am facut cu ele vreo 45 de mii de km dupa care le-am schimabt cu continental(vb aia lucrez acolo si am reducere).

                    Adevarul e ca diferanta e mare de la Kormoran la Continental,desi Continentalul sunt facute la Timisoara.
                    De iarna am Barum care sunt tot din grupul Continental si sunt ok.

                    Comment


                    • @Kojak: Schimba vulcanizarea, neaparat. Mai mult ca sigur nu e bun aparatul.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • Eu pe primu logan am avut montana si la 4000 km am pus altele ca 2 nu se puteau ehilibra am incercat la 3 vulcanizari erau varza la laureatul care il am acum am pus si abs si a venit cu michelin e diferenta enorma

                        Comment


                        • Intradevar, anvelopele michelin pe care le am, din fabrica, sunt net superioare kormoranelor pe care le-am avut pe laureatul anterior. Totusi, baietasul caruia i-am vandut masina merge tot cu ele si a facut cea de-a treia revizie masinii, deci masina are peste 45.000 si merge cu kormoranele stock; acum ca e iarna cred ca si le-a schimbat.
                          nu ma pot pronunta despre alti producatori de anvelope, dar michelin sunt chiar bune, desi sunt 'made in romania', pentru ca simt ca au aderenta atat la accelerare cat mai ales la franare.
                          a good plan today is better than a perfect plan tomorrow

                          Comment


                          • Cum adica sunt ''made in RO''??
                            Aceeasi marca si acelasi model de Michelin (Energy) echipeaza Golf V.

                            Comment


                            • Ale mele atat cele de vara cat si cele de iarna sunt tot Michelin. Foarte multumit. Cele de vara au 40000, iar cele de iarna, 1000
                              Mai bine dai un ban, dar stai in fata. Ale mele cele de vara sunt facute in Anglia, iar cele de iarna la Brasor, in fabrica Victoria
                              Better late than never, but never better late

                              Comment


                              • Eu am masina de trei ani jumate si am Kormoranurile cu care a venit din fabrica de uzate nu sunt cine stie ce cred ca mai merg 2-3 ani.Bine am doar 22000 km.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google