Cat tin gumele la Logan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Michelin de aproape 29000 de km si dupa cum arata le mai tin cam 20000.

    Comment


    • @cconstantin: cu intarziere, am avut bfgoodrich de ploaie, pt raliu. am avut si conti eco3 inainte si michelin energy si kormoran si uniroyal rain rally. topul aderentei, de jos in sus: kormoran, michelin energy, conti eco3, bfgoodrich, uniroyal rally. pe incercate. oricand si pe orice suprafata, michelin energy si conti eco3 sunt petarde. de kormoran n-are rost sa vorbesc. energy-urile la 40km/h intr-un sens giratoriu cu dimetrul inelului de vreo 30 de metrii, scartaiau de amma focului pe uscat si pe ud la 60km/h in sens cu diametrul de 80m, de-abia statea masina. conti-urile au dus 5km/h in plus in aceleasi conditii, deci tot gume mediocre. sa nu uitam ca foarte bune inseamna uniroyal rally sau toyo proxes, nu michelin energy sau conti eco3. sa fim seriosi. ok, la o utilizare normala a masinii, in conditii "decente", sunt gume ok. dar in ideea asta, pana si cu kormoranele mergi iarna la munte, desi e clar din satelit ca alea-s besini cauciucate, nu anvelope.
      in momentul de fata am barum brillantis. alte petarde
      Last edited by Seba; 6 November 2009, 16:12.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • cauciucurile la logan, ca la oricare alta masina au durata de viata influentata de:
        - firma sau mai exact calitatea cauciucului care o foloseste o anumita firma.
        - numarul de km parcursi intr-un an
        - stilul de conducere
        - suprafata de rulare
        - conditiile climaterice
        oricum, chiar si daca circului 10.000 pe an si tii masina in garaj, dupa 2 ani cauciucul trebuie inlocuit, imbatraneste materialul din care e facut si isi pierde proprietatile.
        ATENTIE: cand spun 2 ani se va lua in calcul DOT-ul cauciucului nu data achizitiei si montarii pe masina. DOT-ul este luna si anul cand a fost fabricata anvelopa in cauza.

        Iar un raspuns pe masura intrebarii este:
        maxim 2 ani de la data fabricarii anvelopei, pe orice masina nu doar pe logan.
        Fuarte Nervos !!!

        Comment


        • @Seba
          OK, multumesc, acum deja rulez cu anvelopele de iarna (Dunlop).
          Pe cele de vara le am depozitate undeva, dar am in plan sa le inlocuiesc la primavara cu Dunlop SP 01 sau ceva mai bun.

          Comment


          • repet: sunt gume bune atata timp cat nu fortezi masina. adica...cred ca intelegi. la banii astia, nu primesti logan cu toyo proxes, clar! nu!?
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • parerea mea este urmatoarea: cauciucurile care tin mult nu au aderenta asa buna. e mai mult o concluzie asta defapt. eu am montana m801 de cand am luat masina. tata a mers cu ele pana la 50.000, deci nu a fortat cauciucurile. acum am cu masina 77500 si se cam apripie de limite. adevatrat, i-am mai dat si eu mai tare de la semafor.. frane de mana, etc etc. bine.. asta cu rotatia cauciucurilor la o anumita perioada de timp. in primul rand ca ele se uzeaza diferit, mai ales ca loganu nu are autoblocant pe fata ca sa zici ca da, se uzeaza uniform. plus ca, coeficientul de frecare pe partea dreapta a drumului e diferit de cel de pe mijlocul drumului si pe langa faptul ca difera cu cine mergi in dreapta.. cat mergi.. cat e de incarcata masina, cat sunt de umflate cauciucurile.

              Comment


              • eu le am pe alea stock.din mai 2005.atunci erau kormoran.le-am schimbat o dată de pe față pe state și invers. încă mai au destulă carne pe ele. iarna trecută și-au făcut treaba, batorita crampoanelor care le are. sunt bune pe zăpadă,dar vara...mai ales pe ploaie...noroc că am ABS, că altfel...
                sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

                Comment


                • Am si eu un MCV din Iulie 2008 cu 52,500 la bord si cauciucurile sunt excelente. Mai merg 15 000 cred. Pe la 30, 000 am skimbat fatza cu spatele. Sa zic asa ca sunt pe la jumate acum ...chiar un pic mai bune.

                  Sunt foarte multumit de ele. Nu am facut nicio pana ...rezerva nici nu am umblat la ea.

                  Conteaza foarte mult si pe unde mergi si cum mergi

                  Comment


                  • Originally posted by DomnulK View Post
                    [snip] dupa 2 ani cauciucul trebuie inlocuit[snip]
                    numai doi ani?? eu stiam ca producatorii spun 6 ani

                    le: acum am vazut pe site Michelin ca ei recomanda ca dupa 5 ani de viata sa fie verificate periodic si sa fie schimbate "dupa 10 ani de la data fabricatiei, chiar daca par noi"
                    Last edited by ParuLuScorilo; 10 December 2009, 14:44.

                    Comment


                    • eu am 90.000 km cu michelin stok si ink cred k mai duc 10-20 de mii

                      PS : si nu le-am rotit niciodata ... dar urmeaza cat de curand
                      Last edited by Dany_DNY; 16 December 2009, 18:54. Reason: Automerged Doublepost
                      Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                      Comment


                      • Salutare. Am un MCV 1,5 dci 85cp si 14.500 km facuti cred. A venit echipat cu Debica Passio (de vara), acum arata ca noi, specific ca nu sunt un vitezoman dar nici nu dorm pe asfalt. Acum 2 zile leam schimbat cu kormorane de iarna (am fost inspirat avand in vedere cea fost ieri in Bucuresti). Nu pot avea o opinie obiectiva in privinta gumelor, nam experienta in condus (4 ani de soferie) si nici in materie de gume, insa ce va pot spune este ca dupa parerea mea kormoranele sau comportat excelent ieri si azi pe zapada (in Bucuresti si in afara lui), dar specific ca sunt primele gume de iarna pe care le folosesc (am folosit all season). Am citit posturile si parerile sunt impartite. Asta este impresia mea . Mii de km fara probleme tuturor.

                        Comment


                        • Am din fabrica Montana, mai au carne pe ele cam 4-5 mm. Pe spate stau mai bine, cred ca mai duc 15000 km. In prezent am 31 000 si vreau sa imi iau pe fata doua cauciucuri all season. Ce-mi recomandati pana in 250 RON bucata, sa fie cat de cat ok, mai ales ca nu am ABS, deci am nevoie de aderenta ?? Tin sa mentionez ca anvelopele Montana s-au comportat destul de bine pt cat sunt de blamate, cel putin cand erau noi aveam o aderenta excelenta la franarea pe carosabil umed.

                          Comment


                          • Pana-n 250 lei/bucata gasesti gume All-season Debica Navigator si Pirelli P2500...Personal nu cred in cauciucurile all-season, ti-am dat un raspuns de pret.
                            LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!

                            Comment


                            • Originally posted by Gusi View Post
                              Pana-n 250 lei/bucata gasesti gume All-season Debica Navigator si Pirelli P2500...Personal nu cred in cauciucurile all-season, ti-am dat un raspuns de pret.
                              In noiembrie la Apan braila gaseai bfgoodrich profiler, made in romania la 208 ron, michelin energy saver parca e vreo 280.
                              dunlop pe la 230 la metro practiker; continental tot pe la 230.
                              eu nu as lua debica la banii aia si nici pirelli.

                              eu am facut zilele astea 80000, din care vreo 50-60 cu energy saver si le am si acum le port pana la iarna sunt in grafic, restul cu dunlop winter sport.

                              pe zapada energy saver este mai bun ca continental, pe testata,
                              si de asemenea bf goodrich este mai ok pe apa, decat ambele de mai sus pt ca sunt directionale

                              Comment


                              • Salut! Folosesc anvelope Continental, iar problema mea este ca sunt mai uzate pe spate (50%), fata de cele din fata (30%). Am 56k masina e din 2007 si are ABS. La reprezentanta la Dacia au zis ca ca poate le-am schimbat eu intre ele si nu-mi mai amintesc, ceea ce nu s-a intamplat sigur. Presiunea a fost mereu ok, nu car greutati si merg mai mult singur. Poate cineva sa-mi spuna care ar fi cauza? sau este vreun defect ascuns pe undeva?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google