Cat tin gumele la Logan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cat tin gumele la Logan?

    Acum cateva seri sefii de la firma din port a unui prieten de-al meu il certau ca de ce cere schimbarea pneurilor pt ca ele se schimba la 40.000 km.....si el avea doar 30.000...........e adevarat ce ziceau? la 40.000 km?Si ce fel de gume are Logan ca am vz ca sunt mai multe tipuri?oare difera in functie de motorizare sau versiune?La un Abs plus oare ce nimeresc?

  • #2
    La Abs plus eu am Michellin dar am vazut si cu Continental , referitor la schimbarea cauciucurilor la 30.000 km...ce sa zic...depinde si de stilul de condus si de drumul pe care mergi si de marca pe care o ai ... la masina de la firma am Montana si 50.000 si inca mai merg.Am vazut Logan cu 15.000 km la bord de jumatate de an care avea cauciucurile barberite pe fata...era a unei firme de paza si au mers doar prin Combinatul Siderurgic Galati...
    sigpic

    Comment


    • #3
      Abs plus (si cred ca toate Loganele ce vin dupa Mai 2007) au Continental.
      Cel mai lent 1,6 8v

      Comment


      • #4
        cauciucurile nu se schimba dupa km rulati!
        cacaturile de cauciucuri nu se duc mai mult de 50.000km.
        cauciucele bune pot tine si 70-80.000km (depinde de sofer).
        eu am 2 rinduri de roti, iarna si de vara. ce ar insemna pentru mine sa le schimb la numarul de km de pe bord?
        pe mine cauciucurile stock m-au tinut o luna , le-am dat la schimb pe good year.
        regula cu km rulati nu e valabila la multe persoane deaorece au stil diferit de condus. exemplu ar fi mareom si virtualmansorin, au schimbat cauciucele la 4-5.000km rulati. ma intreb: oare de ce?
        am vazut ieri pe un jaguar cauciuce pirelli uzate bine pe fata (uzate pe interior) iar pe spate erau putin sub jumate si are la bord 67.000km si nu a schimbat cauciucurile. stiu persoana care conduce si e foaaaarte calm la volan. sa scoti cu un jaguar x-type 2.0D consum de 7.4% la o medie de 34km/h...deci e in oras. calm omul, foarte calm. daca nu se uzau pe interior cele de pe fata, eu zic ca ar mai fi mers inca 10.000km.
        recomand roti intermediare pentru iarna/vara. alternativa ar fi cauciuce all season si scapi de schimbari.
        Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

        Comment


        • #5
          Chiar asa ma intreb si eu de ce le schimba la 5000 de km . La cati km schimbi cauciucurile nu stiu (adica depinde de foarte multi factori) dar la Continental au un semn care o data atins gata se schimba.
          Cel mai lent 1,6 8v

          Comment


          • #6
            Originally posted by fabulous4u2
            Acum cateva seri sefii de la firma din port a unui prieten de-al meu il certau ca de ce cere schimbarea pneurilor pt ca ele se schimba la 40.000 km.....si el avea doar 30.000...........e adevarat ce ziceau? la 40.000 km?Si ce fel de gume are Logan ca am vz ca sunt mai multe tipuri?oare difera in functie de motorizare sau versiune?La un Abs plus oare ce nimeresc?
            e adevarat...astea de pe logan stock tin cam 40 000km...depinde de stilul tau de condus...poate chiar si mai mult

            Comment


            • #7
              go

              am auzit pe cineva ca aschimbat stok cu Michellin si cica se cunoaste si la consumul de carburant ...si personal cred ca e adevarat ..

              Comment


              • #8
                Originally posted by Rocri
                Abs plus (si cred ca toate Loganele ce vin dupa Mai 2007) au Continental.
                ABS Plus vine cu Continental sau Michelin. Celelalte versiuni fara ABS tot cu Kormorane vin...
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by crististreulea
                  am vazut ieri pe un jaguar cauciuce pirelli uzate bine pe fata (uzate pe interior) iar pe spate erau putin sub jumate si are la bord 67.000km si nu a schimbat cauciucurile. stiu persoana care conduce si e foaaaarte calm la volan. sa scoti cu un jaguar x-type 2.0D consum de 7.4% la o medie de 34km/h...deci e in oras. calm omul, foarte calm. daca nu se uzau pe interior cele de pe fata, eu zic ca ar mai fi mers inca 10.000km.
                  recomand roti intermediare pentru iarna/vara. alternativa ar fi cauciuce all season si scapi de schimbari.
                  poate are unghiul bulit daca le roade pe interior ...
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Jonivip
                    a schimbat stok cu Michellin si cica se cunoaste si la consumul de carburant
                    da, corect zis. cauciucul afecteaza consumul.
                    depinde de profil, daca are dungi continue de-a lungul rotii, consumul scade considerabil, se reduce frecare cu aerul.
                    @Cristi_XP: precis are unghiul de fuga bulit, da' mi se rupe. mie-mi pare rau ca nu am putut sa-i dau in gura
                    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                    Comment


                    • #11
                      Inafara stilului de condus al fiecaruia , conteaza si tipul drumurilor pe care le fregventezi, starea directiei, presiunea in pneuri.
                      , sunt cu ochii pe voi !
                      :thumbsup:

                      Comment


                      • #12
                        @floryn are dreptate cauciiucurile tin cu atat mai mult cu cat u mergi mai frumos cu ele ...altfel le termini extrem de repede ... si cel mai bine pentru ele ar fi sa fie la cel putin 6 luni echilibrate ...

                        Comment


                        • #13
                          completare
                          pentru prelungirea vietii cauciucelor, recomand evitarea testelor de frina! (celor fara ABS)
                          Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                          Comment


                          • #14
                            go

                            ) @cristi esti super tare puteai sa pi in paranteza (am testat eu)...la ceeace ai realizat u puteai sa ovalizezi si discul ...

                            Comment


                            • #15
                              cristi da si tu un burn 2cu ele si le uzezi uniform gata...

                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google