Cat tin gumele la Logan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    @Jonivip: mai greu cu ovalizarea discurilor din 2-3 incercari
    @sonykel: crezi ca n-am incercat? de vreo 10 ori!!
    nici macar o diferenta . mai rau e ca pe linga mirosul de cauciuc ars a inceput sa miroase si a ambreiaj. am tras si frina de mina ca sa nu iau demaraj si pleca cu ea trasa.
    deci un burnout duce la uzarea discului de ambreiaj si a cauciucurilor de pe spate din cauza de frina de mina trasa.
    daca nu trag frina de mina, burnoutul se termina imediat deoarece demareaza.
    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

    Comment


    • #17
      pai proptesteo cu rotile spate la o denivelare mica si putin ulei dar atentie ca s-ar putea sa iasa cu mizerie mare pe masina... oricum sa nu da-ti burn cu cauciucuri de iarna ca am facut-o eu si intr-un burn mic de 10secunde sau uzat cat nu se uzasera in 4ierni )

      sigpic

      Comment


      • #18
        Frate-meu are 60000 cu Loganelu'. ''Gume'' Kormoran. Si inca mai merg. un mic huruit de la o roata (nu am reusit sa o identificam care, nu e de la vreun rulment!), dar mai merg.

        Comment


        • #19
          eu am aproape 50 000 cu montanele stock si is ca noi.....cred ca mai merg inca 40 000...... si un prieten are 20 000 la un audu a4 1.8T quattro cu Michelin pilot primacy 205/55 92y R16 si deja is varza....deci depinde si de masina, motorizare, stil de condus.....si in principal de cauciuc...am impresia ca montanele sunt facute sa reziste in timp dar sunt varza la performante

          Comment


          • #20
            Originally posted by dogy_10
            eu am aproape 50 000 cu montanele stock si is ca noi.....cred ca mai merg inca 40 000...... si un prieten are 20 000 la un audu a4 1.8T quattro cu Michelin pilot primacy 205/55 92y R16 si deja is varza....deci depinde si de masina, motorizare, stil de condus.....si in principal de cauciuc...am impresia ca montanele sunt facute sa reziste in timp dar sunt varza la performante
            stilul de condus conteaza in principal(daca unghiul de fuga este reglat corect)si eu am dus montana 74000 pe o berlina si mai mergeau dar sint zgomotoase

            Comment


            • #21
              Originally posted by Octavian___28
              Frate-meu are 60000 cu Loganelu'. ''Gume'' Kormoran. Si inca mai merg. un mic huruit de la o roata (nu am reusit sa o identificam care, nu e de la vreun rulment!), dar mai merg.
              da rulmentul ar trebui sa fie...

              Comment


              • #22
                Originally posted by sonykel
                pai proptesteo cu rotile spate la o denivelare mica si putin ulei...
                sint cele de vara, stiam ca cele de iarna se uzeaza repede vara (am 8 ani de vulcanizare).
                nu-i rentabil sa mai incerc un burnout, in maxim 2 saptamini pun gumele de iarna si pina vine iara vara. n-o sa mai am gumele good year de vara, le schimb
                @dogy_10: perfecta dreptate! montana sint dure, deci se uzeaza greu dar la performanta ...
                @Octavian___28: vezi posibil uzura neregulata a cauciucului pe suprafata de rulare. ca sa testezi daca e rulmentul, ridici roata pe cric, pui o mina sus pe roata si una jos. misti de roata dinspre si catre masina si fara forta de convingere. mi-e greu sa explic:sus impingi si jos tragi, dupa care jos impingi si sus tragi. nu are voie sa fie nici un fel de miscare. de obicei nu observi miscarea dar se simte un tocanit care il simti destul de bine la mina. daca se simte, incearca aceasi manevra stinga/dreapta, asa observi daca se simte din caseta directie sau capat bara sua ami stiu io ce este pe la directia logan.
                Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                Comment


                • #23
                  A incercat cineva sa treaca peste iarna cu pneuri ContiEcoContact 3. Am inteles ca se comporta destul de rau.
                  [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                  Comment


                  • #24
                    Cauciucurile cu care este echipat standard Loganul sunt un fel de "all season" si daca nu le fortezi (burn, circuit, liniute) si mergi normal te pot tine mult si bine. De exemplu Loganul mamei mele are 2 ani si 60000 km si este echipat cu aceleasi pneuri Michelin cu care a venit masina si arata foarte bine. De asemenea se comporta bine si pe iarna. Cauciucurile cu care a venit masina mea (Continental) s-au comportat bine pana am inceput eu sa le torturez (@vi_escu - stai linistit ca pe iarna nu o sa ai probleme cu ele), ca altfel le aveam si acum. In schimb daca va luati cauciucuri performante , veti simti un comportament radical imbunatatit al masinii pe strada dar uzura va aparea mult mai repede, chiar si la mers normal (mai ales la cele japoneze - Toyo, Kumho, Bridgestone)
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      @mareom: sa intelegem ca mama ta este un sofer model, deci tu cu cine semeni? )
                      pe nici un logan nu am vazut cauciuce "all season", toate vin cu gume vara. all season inseamna sa se comporte si sa aiba aderenta buna pe uscat, apa si zapada. michelin energy ce are mama ta pe logan sint de vara si bune pe apa. dar inca nu a prins zapada, iti zic eu, nu pleaca de pe loc daca e o roata intr-o groapa.
                      cu cauciuce de iarna sau all season diferenta e majora!
                      @vi_escu: nu cunosc modelul, vezi unde e fabricat. daca e in timisoara si aprins tura de noapte, e durere cu el )
                      Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                      Comment


                      • #26
                        @crististreulea: am zis ca sunt UN FEL DE all season daca esti atent, si crede-ma ca au prins destula zapada si s-au comportat bine, chiar daca nu merg ca si cele care sunt numai de iarna.
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          ContiEcoContact 3 sunt clar de vara! Doream parerea cuiva care a petrecut iarna cu ele. Cat despre locul fabricatiei: strict secret, spune ca sunt proiectate in germania, in rest nimic. Vara s-au comportat excelent (mai ales pe ud, impreuna cu abs-ul) cu toate ca sunt un pic cam zgomotoase si prind pietre in draci.
                          Arata cam asa:
                          Attached Files
                          [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                          Comment


                          • #28
                            montana sunt all season

                            Comment


                            • #29
                              adica se comporta la fel in toate conditiile meteo,pe nici un sezon nu au aderenta?
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Cristi_Xp
                                adica se comporta la fel in toate conditiile meteo,pe nici un sezon nu au aderenta?
                                [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google