Minimalizarea costurilor de intretinere la Dacia Logan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Recent am avut cunoscuta problema cu pornitul din a 4 cheie. Am desfacut senzorul de turatie cu un cricket de 10, l'am curatat cu spray de contact si carpa moale(se stransese ca o pilitura pe varful murdar deja), l'am pus la loc si merge brici.Aici la reprezentanta Dacia (Drama-Grecia) mi'au cerut 65 de euro pt piesa si manopera, asa ca am luat acei 65 de euro si i'am bagat in benzina
    Cine sapă groapa altuia şi sare înainte de-a zice "HOP", la nevoie se cunoaşte

    Comment


    • Originally posted by BereRece View Post
      asa ca am luat acei 65 de euro si i'am bagat in benzina
      ai pastrat si de o bere rece, nu?
      [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

      Comment


      • Mi-am cumparat o pasta blocare suruburi (nu e Loctite nici Febi insa e fabricata in Germania).

        Nu inteleg o fraza din instructiuni: "adera dupa 10-20min, se foloseste dupa 12ore".

        Cum adica? stau cu sububurile de la etriere (si ce mai am eu) desfacute 12 ore si apoi le pun la loc?

        Comment


        • Am 40.000 km cu logan 1.2 si aproape 6 ani. Nu am schimbat antigelul niciodata desi se recomanda schimbarea la 4 ani va pot spune ca merge sigur 6 ani.
          Distributia nu am schimbat-o si probabil o voi schimba in toamna.
          Uleiul l-am schimbat la 1 an si jumatate maxim.
          Filtrul de aer si cel de ulei le schimb mereu odata cu uleiul.Cel de aer conteaza cel mai mult.
          Asadar puteti economisi multi bani si sa contribuiti la reducerea poluarii fara a afecta cumva masina.

          Comment


          • Daca si la ce preturi au piesele ORIGINALE de logan va mai plangeti...

            Comment


            • pe termen scurt e ok dar pe termen lung nu cred

              asa, uleiul de motor merge tinut si 100.000 km fara sa-l schimbi, doar completat. de fapt orice fluid poate fi tinut mult si bine, doar completat cand e cazul daca tii tu musai

              citeam ca posesorul unui audi tt a uitat sa schimbe uleiul la motor vreme de 130 de mii de km pana i s-a blocat. deci zic ca se poate sa tii uleiu 60 de mii

              eu de ex schimb filtru de aer la 4 luni, uleiul de motor la 6 luni si 6 mii de km de regula si masina la fel, merge foarte bine

              eu sunt pt intretinere mai stricta decat recomanda constructorul. de ce? pt ca fiecare urmareste doar sa-ti ia ochii cu o asa zisa intretinere ieftina care pe termen lung dauneaza masinii. eu n-as schimba niciodata uleiul la 20 de mii sau mai rau, 30 de mii cum se recomanda in strainatate. mi se pare bataie de joc. pt producator e ok, ca pe el il doare fix in........., te scoate din garantie si drum bun, esti pe cont propriu mai departe

              Comment


              • In Vest majoritatea fac 60-70k km/an, deci se simte daca faci 2 revizii anuale sau 4. Plus ca masinile sunt multe in leasing, dupa 5 ani le vand astora din Est.
                In Romania unii fac 60k toata viata, isi cumpara Logan ca sa aiba ce spala la galeata in parcare.

                Comment


                • Originally posted by cristi.... View Post

                  eu de ex schimb filtru de aer la 4 luni, uleiul de motor la 6 luni si 6 mii de km de regula si masina la fel, merge foarte bine

                  eu sunt pt intretinere mai stricta decat recomanda constructorul. de ce? pt ca fiecare urmareste doar sa-ti ia ochii cu o asa zisa intretinere ieftina care pe termen lung dauneaza masinii. eu n-as schimba niciodata uleiul la 20 de mii sau mai rau, 30 de mii cum se recomanda in strainatate. mi se pare bataie de joc. pt producator e ok, ca pe el il doare fix in........., te scoate din garantie si drum bun, esti pe cont propriu mai departe
                  6000 km cred ca e putin cam devreme , chiar ca ai extra grija de masinuta. Asa schimbam si eu la vechiul Logan, pe la vreo 7500-8000, dar acum sunt unul din aia care il schimba la 20000, sincer nu mi se pare nimic in neregula.
                  sigpic
                  !

                  Comment


                  • pai stiu eu de ce am refuzat dauna totala la masina )

                    cine mai are asa grija de masina? pt anii si km ei, uzura este minima peste tot

                    Comment


                    • Sunt bani aruncati si pe deasupra poluare mare cu schimbul atat de des. La 20000 km e ok schimbul. Conteaza mult si cat merge masina in zone cu praf, si de stilul de mers.

                      Comment


                      • Schimba-l tu la 20k eu nu-l las mai mult de 10k/an, da probabil ai masina pe firma si nu-ti pasa de ea prea mult!
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • Schimbarea uleiului la 10k este suficienta.

                          Anul trecut mi-au schimbat pe garantie pompa de motorina. Nu s-a manifestat in niciun fel, nu s-a oprit motorul niciodata, dar la revizie i-au gasit ceva.

                          Comment


                          • schimbul de ulei des contribuie la poluare

                            Va plangeti pe site-uri de socializare de taierea padurilor , de poluare dar poluati mediul in zadar schimband uleiul atat de des. Un ulei sintetic merge cel putin 20000 km . Totusi cred ca la 15 000 km pt un oras cu praf este mai mult decat decent schimbul, chiar daca a trecut 1 an si umatate de la ultimul schimb. Cand am facut schimbul era un taximetrist care schimba uleiul si cand am vazut cat de gros curge, l-am intrebat de cand n-a mai schimbat uleiul si a zis ca nu l-a schimbat niciodata pt ca patronul nu le da bani pt asta.

                            Comment


                            • de ce nu incerci prima data pe masina ta aceasta tehnica de "minimalizare" a costurilor si apoi vii si ne spui si noua ce si cum, daca renteaza ori ba

                              asa sfaturi gratuite din gura pot sa dau si eu: schimbati fratilor distributia la 150.000km sau 200 si de mii ca la citroen, chiar daca cartea zice 60 iar uleiul... daca tineti masina 100.000km 2 schimburi de ulei, odata la 50.000, cred ca ii ajunge, sa zica masina merci ca le vede si pe alea )

                              de celelalte lichide ale masinii nici sa nu va atingeti, de lichid de frana, ulei servo, ulei cutie etc alea tin o viata de om

                              taximetristii nu-s deloc un etalon de urmat in privinta intretinerii sau a conduite rutiere, par example

                              nu muri de grija altora cu intretinerea mai din scurt, pt ca acestia sunt in nr f mic raportat la nr total de soferi. in plus, pe banii mei intretin cum vreau eu cu masina, nu cum considera "ecologistii" sau alti bagatori de seama/ pseudo-"specialisti"

                              pt taierea padurilor trebuie sa te plangi domnului carmaci al tarii, nu aici, pt ca el a dat unda verde la taierile in masa. dupa cum se stie, serveste interesele strainilor, nu ale romanilor

                              daca citeai topicu de uleiuri vedeai ca nu prea exista nici un ulei 100% sintetic, iar de astea de pun majoritatea, elf 5w40, e peste 90% mineral, asa ca..
                              Last edited by cristi....; 23 December 2016, 17:36. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Vrei costuri zero, mergi pe jos sau cu bicicleta
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google