Din cate am citit pe aici..Nu se pot omologa rotile pt dimensiuni mai mari.Si totusi..Userul DSIGN are o poza postata(imi ia ceva vreme sa o caut) cu talonul sau cartea de idenitate a masinii,nu stiu exact in care,dar sunt scrise dimensiunile la roti si sunt omologate.A zis ca nu poate da detalii dar a dat ceva spaga.Deci pana la urma nu pot sa imi omologhez un set de roti ?Orice as face?..
R A R - I T P
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Pai nu am de gand sa tot schimb tobele .. Dau jos intermediara pun silenceru sus si gata`i treaba daca zici ca ma incadrez la noxe .. Pt ca din cate am inteles tobele au treaba doar cu zgomotu .. Sitele lor .. Alea alea .. MerciIts just a car ...
Comment
-
Eu nu mai inteleg nimik!!!!
masina mea are un an si 37000 km!!! Cand o duc la itp??
Comment
-
Pfoa ce mam speriat...................Ms mult nu mam uitat pe talon!!!
Comment
-
Am facut si eu ITP=ul azi (expira pe 23 aug). Nici o problema, nici macar nu a zis nimic de un colt de capota putin infundat (oricum, aveam dovada de la politie pentru el). Doar ca am uitat eu ca mi-a expirat trusa medicala... Si m-a pus sa platesc o revenire, atat. Si sa ma duc sa o cumpar repede (pe incredere).
Fara spaga, fara probleme.
In fata mea, un Logan 1.4 a picat testul de noxe... De 3 ori l-a facut si nu iesea. Nasol sa mergi cu ea subturata!
Comment
-
Eu am avut o bafta de toata jena
Masina de 2 ani la 20.000 km probleme cu sitemul de franare sa chinuit saracu mecanicosu de la service sa o scoata si nimic . Cu putin timp inainte am fost in service cu probleme la sitemul de franare ( se intarea pedala si nu mai tinea frana bine) dupa o demonstratie in forta a celor de la service pe standul de frana am acceptat, plec cu bonul de test si cu asigurarea ca frana tine 150 %.
Am arat bonul de test la mecanicosu de statia itp a zis ca nu este adevart eficienta franei e sub limita admisibila cu cel putin 10%.
Dupa cateva teste, a completat formularul de pe situl RAR si surpriza "RETINETI MASINA PT REINSPECTIE".
Tehnicianul RAR stia de problema de franare la logan fara ABS ( si se cunoaste acesta problema si la uzina off the record) si mia inaitat o hartie ca trebuie neaparat sa ajung sa se lucreze la frana.
Zis si facut numai ca la service unde m-am dus totul iesea bine berbec io. Sun la VC si mi se spune ca cei de la RAR sunt mult mai exigenti si le testeaza la limita ( limita intre viata si morte spun eu trecad peste diferite situatii cad trebuia sa fac pedala tripla sa pun frana) si ca ce spune servicele aia este .
PS
Nici pana cum nu am reusit sa rezolv ceva. Daca poate sa ma indrume cineva la un service poate chiar la uzina ar fii super.
Comment
-
Salut dane
am si eu o intrebare. In octombrie plec cu loganelul meu din tara si ma intorc cam peste un an. In iulie 2009 imi expira ITP-ul. Intrebarea mea este: pot aface itp si in alta tara sau trebuie sa fac unul acum inainte de plecare?
multumesc frumos.
Comment
-
Cred ca abia in 2010 vom putea face ITP si in alta tara membra UE,cel mai bine este sa te duci cu 2-3 saptamani innainte de plecare sa faci ITP. @laoreate 1.4 daca ai fost respins la ITP ti-se face un raport tehnic la care sunt atasate diagramele de poluare si franare,bune sau rele,inspectorul trebuie sa demonstreze dece te-a respins.LOGAN--> <--TOYOTA
Comment
-
Nu stiu ce sa spun , sau ce sa cred ,inca sunt confuz oarecum.In dimineata asta m-am indreptat spre un service sa fac ITP , pana aici toate bune.Parchez masina afara si intru sa intreb ce si cum.Imi zice nenea ala de acolo ce acte trebuie sa am la mine :Talon ,Cartea autoturismului si un act de identitate, spun ca le am la mine si iese afara sa vada masina.Prumu lucru care ii sare in ochi sunt pleoapele , se uita stramb la ele si incepe sa traga de ele ( in momentu acele mi-a sarit mustaru) a spus sa le dau jos ca altfel nu trec itp , iam raspuns ca le dau jos sau nu tot acolo sunt pt ca e plastic si tot aia e , a inceput cu omologare etc , i-am spus ca pe cutia lor era o sigla RAR si am scapat de faza cu farurile si pleoapele.Ii prezint actu de omologare la geamurile ionizate , si imi zice sa trec pe la ora 11 mai odata cu masina dar sa-i las cartea masini acolo si talonu ca o rezolvam noi.Intr-un final ma intorc inapoi la 11 si cu stupoare imi da o hartie in mana din care reiese ca sunt respins pentru un lucru care nu il inteleg.Si daca cineva a mai patit asa ceva rog sa-mi spuna si mie cum s-a rezolvat.In talon si in cartea masini am trecut unde observati:Anvelope Optionale 185/70 R14 si masa maxima teh.Admisa 2350Kg.Astea erau trecute in talon si carte cand am cumparat masina , acu urma sa fac a 2-a verificare itp.Mi-a spus ca ce am eu scris in talon si carte nu e si in baza de date de la bucuresti si sa revin pe miercuri.Pun si un link cu o poza :http://img502.imageshack.us/content....563/itpgj8.jpgBart: I am through with working. Working is for chumps.
Homer: Son, I'm proud of you! I was twice your age when I figured that out.
Comment
Comment