If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Mai am si yo o intrebare: la cat timp se schimba antigelu?Si daca stie cineva cum se face schimbul...Adica pe unde se scoate tot ce e in motor...Operatia in sine?
Salut! Eu circul cu ITP EXPIRAT de 6 luni.Bine in strainatate .Cine poate sa-mi spuna pot sal fac in arad cand ma intorc in decembrie? Si cam in cat timp 1..2 ore?
Daca nu te belesc politaii din Ungaria la intoarcere,scapi usor,de obicei in vama nu prea iarta cand ai ITP ul expirat.Un ITP in mod normal se face cam in 20 minute minim,dar daca ai ghinionul sa-ti fie blocata masina pentru reinspectie de RAR,mai adauga 45 minute pana vine ala de la RAR + inca 15-20 minute reinspectia,asta in cazul ca,cum ai ajuns te-a si luat in primire ala de la ITP.
Mie imi expira itp pe 9-11, adica duminica, iar programarea o am pentru luni - 10-11. Daca ma opreste politia luni in timp ce ma duc spre itp ce fac?
Zic ca am uitat talonul acasa? Daca as avea un biletel de programare de la itp ar fi o chestie dar n-am. M-au notat intr-un caietzel si atat.
Problemele evidente ale masinii sunt reglajul pe inaltime stricat al scaunului (are un joc destul de pronuntat ce e drept si vertical si orizontal) si un far care bate in pamant. La far nu cred ca observa ca lumineaza prea jos. In speranta ca masina n-are vreo problema ascunsa..poate sa o respinga doar din cauza unui scaun?
La far, in momentul cand controleaza reglajul lui, rogi inspectorul sa-l regleze, pentru scaun nu cred sa fie probleme.Cu politia te descurci,poate nu o fi dracu chiar asa de negru sa te opreasca.
Am citit mai sus ca circula fara ITP in strainatate .... Eu sunt in aproape aceasi situatie adica sunt cu masina in afara tari dar inca am ITP pana in decembrie , intrebarea mea este daca daca se poate face ITP in afara tari cum am facut de exemplu revizile sau e ceva intern si tine doar de autoritatea rutiera romana care sigur nu va vrea sa recunoasca alta standarte ... Partea buna este ca am inteles ca pot face ITP ori unde nu mai e nevoie sa merg direct la rar unde e complicat cu programarile si asa mai departe ...Pentru ca datorita serviciului eu nu prea pot pleca decat de vineri dupamasa si sa incerc intro sambata cumva sa imi fac programare la un servis autorizat
ARR-Autoritatea Rutiera Romana ,RAR-Registrul Auto Roman,nu au nimic in comun.Prima se ocupa de legalitatea transportului rutier si cea de a doua de partea tehnica si omologari ce tine de transpotul rutier.Se preconizeaza ca in cativa ani sa se poata face ITP in orice tara membra UE,momentan nici o tara nu poate face ITP la un vehicul sau autovehicul inmatriculat in alta tara pentru ca sunt legislatii diferite,nu au acces la bazele de date.
O faza tare azi la ITP. Am fost cu masina din profil pt ca mai avea o luna pana expira verficarea. Totul a decurs ok pana cand a venit vorba de frane... Pe stanga fata scotea 274 daN(parca in asta se masoara) iar dreapta 300 in cap. Diferenta MARE zise inginerul.. Frana spate, ok. Frana de mana .. La limita zice el(dar nu o trage pana sus) si o ajuta putin cu frana de picior "ca iasa ok" (desi masina blocheaza ambele roti instant si pe asfalt uscat). ) Apoi intru sa platesc.. 63 de lei, ii intind banii, .. La care el.." pai stiti... Va costa 100". Eu: "pai cum asa?" .." pai vedeti.. Masina nu trecea, aveti probleme... Dar ca sa nu fiu baiat rau v-am ajutat"..
M-a bufnit un ras pe moment... Dar am plecat cu un gust foarte amar.. Fiind primul specimen de asa natura care imi iese in cale la ITP.
Nu cred ca e necesar sa va zic ca nu a vazut nicio spaga de la mine. Chiar mormaia printre dinti ca..."Lasa ca o sa mai vii si data viitoare"...
Ieri am facut si eu ITP-ul. Au gasit joc la roata stg fata iar cea din dr spate nu frana bine. Au inceput sa se gandeasca, cum sa facem, umblau in juru ei. EU le-am zis sa o scoata afara ca ma duc in service. Mia-u zis ca in service e aglomerat, ca dureaza...... M-am urcat eu la volan si am scos-o afara, si am duso in fata usii de la service. Am uitat sa mentionez ca si Astia cu ITP-ul sunt ai celor de la Dacia. M-am dus la receptie, le-am zis problemele si in o ora mi-au schimbat capu de bara si au aerisit franele. Apoi dupa ce am dus-o iar la ITP nu au mai ridicat-o pe elevator pentru ca au incredere in mecanici. COst total 65 lei fara nici o spaga si fara sa se mai invarta saracii in jurul ei. P.S masina mai are 1 an garantie. Cei de la ITP nu stiau.
Last edited by claudiu_buhan; 8 November 2008, 17:39.
Reason: greseli
Daca era asa de usor, fii sigur ca nu mai veneam aici sa ma bag in seama fara rost...
am fost, am intrebat, nu au vrut sa discute....Mi-au zis ca acum se face online cu r.A.R. Si nu stiu ce abureli dastea si ca nu se risca ca nu au cum...
Nu cred ca se mai practica faza cu dintii,nu scrie nicaieri la cati dinti trebuie sa tina frana de mana,sa fie eficienta atunci cand este actionata de un om normal.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment