salut dan ia zi asa este cum am scris eu mai sus ca totul se face pe calculator si numai este nevoie de mecanicu de acolo sa iti tureze masina ?
R A R - I T P
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Il rog pe Dan sa ma corecteze daca gresesc...
La benzinare se verifica noxele la mersul de relanti...deci cel care face ITP-ul nu se atinge de pedala ta de aceleratie...
La diesel se verifica noxele la relanti si la turatia maxima admisa de producator(parca asta e termenul...dar parca ma insel in legatura cu acest termen) deci la verificarea noxelor la turatia maxima se urca la volan cel care face ITP-ul si o tureaza pana la turatia maxima...si se tine turat la maxim un anumit timp.Nu cred ca e admis sa se dea "sprituri".
Turatia maxima la dci-uri e undeva la 4800-4900 rotatii pe minut.sigpic
Comment
-
Ajutor!!!!
La naiba...Am de facut revizia la 45000 km,am sunat la mesteri si mi`au zis ca sa ma astept la vreo 250 ron...ideea e ca cred ca trebuie schimbate si franele,uneori cam scartaie dar ce e drept rareori.Stie cineva cam cat costa pisele la reprezentanta caci acolo trebuie sa ajung cu ea,are garantie! unde mai pui m`a mancat undeva si i`am tras si post-garantie! aoleu!: blond:
Comment
-
Am mai scris putin mai in urma dar nu este nici o suparare ! La MAS (motor aprindere prin scanteie ) se face la turatia de relanti,dar sa nu depaseasca 999 de rotatii,la MAS KAT(aprindere prin scanteie si catalizator ) se fac 2 probe,una la relanti la, fel sa nu depaseasca 999 r/min si una la peste 2000,la MAC (aprindere prin compresie ) se face la turatia maxima de regulator.Noi avem o baza de date cu aproximativ toate motoarele si le turam comform acesteea,daca tipul motorului nu este in baza de date,se tureaza comform cartii de identitate +200 r/min.Eu am un opacimetru,care ia maxim 3 probe,dar daca a iesit prima bine nu mai continui sa o turez,aici depinde si de inspectorul ITP, cat este de dibaci,sa scoata si timpii de baza buni,adica turatie minima-turatie maxima in 2 secunde.Sunt opacimetre de generatie mai veche care iau si cate 6 probe.LOGAN--> <--TOYOTA
Comment
-
da, asa e. la mine a facut 2 teste, la relanti si 2500rpm. cel putin asa am reusit sa vad pe bord de unde eram in sala de ITP. baiatul care s-a ocupat de inspectie [o mica pila] s-a comportat cu manusi cu masina, apoi la sfarsit l-am intrebat cum se comporta masina [si sa fie cat mai sincer cu mine, neoficial] si mi-a spus ca excelent, n-am probleme nici cu gaze, nici cu frane, cu nimic. totul e in grafic. mi-a luat o piatra de pe inima, masina fiind cumparata de curand SH si inspectia asta reprezentand si pentru mine un test de calitate oarecum.
Comment
-
In jurul datei de 10 februarie fac si eu ITP-ul. Trebuie sa recunosc ca am emotii mari. Sper sa trec cu bine.. Masina mea are 27.000 km si sper sa nu am probleme.. Am o intrebare si anume: daca masina este inmatriculata pe SB dar eu locuisc in Bucuresti, pot sa fac ITP-ul in Bucuresti???
Comment
-
Poti face ITP-ul oriunde vrei iar daca masina merge normal nu ai de ce sa nu treci "examenul". Sa ai placute de frana ok, directia ok, sa nu ai becuri arse, franele sa fie echilibrate, amortizoarele in limita acceptata...cam asta ar fiIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Am facut o revizie la 26.000 km si totul era ok. Le-am spus baietilor ca urmeaza sa fac ITP-ul si in mod normal nu trebuie sa am probleme.. Nu pot sa cred ca o masina de 2 ani si 27.000 km nu poate sa treaca ITP-ul.... O sa caut in Bucuresti un service in care se face si ITP-ul asta.....
Comment
-
Originally posted by ady_best View PostSal am si eu o intrebare daca am depasit km de revizie (15000) si fac un an cu 17500 km imi pierd garantia pls
Apropo cat mai costa sa faci ITPul acuma?
Comment
-
astazi am fost eu la revizie ,mi-am facut griji degeaba cum ca mi-ar gasi ceva la directie sau jocuri in bucsi sau la frana de mana dar degeaba a trecut cu brio ba ma rugam de nenea meseriasul ''nene are ceva ca se repara ca imi place sa fie totul ca la carte '' ii spun eu ,el stai linistit ca este ca noua nici mie nu mi-a venit sa cred ca sincer nu prea am mers ca damele am cam calcat-o dar sincer sa fiu am ocolit toate gropile ,da si fiind astea spuse singura diferenta la diesel este ca, costa mai mult revizia adica 90 lei.Toate bune si spor la revizii eu am scapat !
Comment
-
nu trebuie sa disperi in rominia totul se rezolva doar nu esti singurul care a depasit km vorda lui radu2008 le zici ca ai fost plecat si se rezolva
Comment
-
O intrebare pentru itepemenu' nostru, stimabiliul domn Dan Gutu: Omologarea pentru geamurile fumurii trebuie trecuta in cartea de identitate a masinii?
Am facut ieri itepeu' si nenea ala de acolo asa mi-a zis. Dupa parlamentari si "esplicatii" m-a pus sa-i arat trusa medicala si extinctorul care binenteles ca erau expirate pentru ca baietii de la Dacia iti dau la livrarea masinii trusa obilgatorie (trusa medicala, extinctor si triunghi refletorizant) cu valabilitate de 18 luni. In fine, am zis ca decat sa-mi dea revenire si sa umblu pe la RAR si prin magazine dupa mizeria aia de trusa, i-am pus "10 litri de benzina" sub niste hartii de pe birou si am inceput sa vorbim aceiasi limba. Marog, nu de asta imi pare rau, dar vreau sa stiu daca e adevarat faza cu omologarea geamurilor fumurii.
Cu stima.Last edited by vitriol; 3 February 2009, 11:20.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Nu se trece in carte,tu trebuie doar sa prezinti certificatul de omologare al geamurilor cu opacitate redusa,daca vrea,nu este obligatoriu, face o copie si o ataseaza la raportul de verificare.Se prectica moda asta,daca vad ca masina este beton se leaga de maruntisuri.Eu mor de ciuda pe inspectorii care se leaga de fel de fel de cacaturi numai sa le dea omu' ceva.LOGAN--> <--TOYOTA
Comment
Comment