Eu va cred,si eu am 2,dar nu spune undeva clar ca trebuiesc 2.Exemplu la trusa medicala spune ca trebuiesc 2 la microbuze, autobuze ce depasesc 18 locuri.
R A R - I T P
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Intrebare: pentru o masina noua, verificarea la RAR se face la fel ca si pentru una veche ? adica se apuca aia sa verifice, directie, noxe, suspensii, frane ? sau doar mergi, platesti si iti pun aia folia aia pe cartea masinii ?
Multumesc.
Comment
-
am luat regulamentul la mana si nu am reusit sa gasesc inca. dar oricum ma mai uit zilele astea si o sa gasesc mai mult ca sigur. revin pe urma cu raspunsDacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --
Comment
-
Eram curios ce precizeaza si norma de lege sub conditiile careia se desfasoara inspectiile periodice (RNTR 1).
La Anexa 2, punctul 7.5 (pagina 60) se precizeaza tot pluralul "triunghiuri" (asadar minim 2, daca vrea clientul...fara numar sa fie, atunci, dar minim 2 )
Daca ne uitam la sectiunea pentru stingator (7.3), acesta e la singular, inclusiv trusa de prim ajutor (7.6)
Nici mie nu mi-a venit sa cred ca se impun legal 2 bucati (desi era "din auzite" si le aveam in trusa de emergenta), insa acum, cele doua acte legislative (codul rutier si din RNTR 1), m-au convins ca tre' sa posedam 2 (minim, ca sa facem pluralul...)Last edited by 77sky; 18 April 2009, 17:30.Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Originally posted by valeriuciprian View PostLa diesel se verifica noxele la relanti si la turatia maxima admisa de producator(parca asta e termenul...dar parca ma insel in legatura cu acest termen) deci la verificarea noxelor la turatia maxima se urca la volan cel care face ITP-ul si o tureaza pana la turatia maxima...si se tine turat la maxim un anumit timp.Nu cred ca e admis sa se dea "sprituri".
Turatia maxima la dci-uri e undeva la 4800-4900 rotatii pe minut.Originally posted by dan.gutu View Postla MAC (aprindere prin compresie ) se face la turatia maxima de regulator.Noi avem o baza de date cu aproximativ toate motoarele si le turam comform acesteea,daca tipul motorului nu este in baza de date,se tureaza comform cartii de identitate +200 r/min.Eu am un opacimetru,care ia maxim 3 probe,dar daca a iesit prima bine nu mai continui sa o turez,aici depinde si de inspectorul ITP, cat este de dibaci,sa scoata si timpii de baza buni,adica turatie minima-turatie maxima in 2 secunde.Sunt opacimetre de generatie mai veche care iau si cate 6 probe.Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Originally posted by 77sky View PostEram curios ce precizeaza si norma de lege sub conditiile careia se desfasoara inspectiile periodice (RNTR 1).
La Anexa 2, punctul 7.5 (pagina 60) se precizeaza tot pluralul "triunghiuri" (asadar minim 2, daca vrea clientul...fara numar sa fie, atunci, dar minim 2 )
Daca ne uitam la sectiunea pentru stingator (7.3), acesta e la singular, inclusiv trusa de prim ajutor (7.6)
Nici mie nu mi-a venit sa cred ca se impun legal 2 bucati (desi era "din auzite" si le aveam in trusa de emergenta), insa acum, cele doua acte legislative (codul rutier si din RNTR 1), m-au convins ca tre' sa posedam 2 (minim, ca sa facem pluralul...)LOGAN--> <--TOYOTA
Comment
-
Originally posted by dan.gutu View PostExact,prin turatie maxima de regulator.Oricum esti pus sa semnezi,innainte de inceperea ITP,daca se strica nu raspunde statia .
asa este in toata Europa am prieteni si rude cam prin toate tarile si toti au masini inmatriculate in strainatate;i-am intrebat cum au facut verificarea si ei. Domni nostri de la Rar si ITP ar face bine sa respecte si ei legile,ca doar nu sint facute numai ptr noi. Va multumesc si va urez Drum bun.
Comment
-
Originally posted by eddy_tm View Postbuna la toata lumea,inca nu am un logan,dar il voi avea. dar vreau sa precizez ceva in legatura cu ITP din tara;traiesc de ceva timp in franta si am cumparat un vw diesel,vreau sa va spun ca aici nu se tureaza motoarele ca in romania;mie imi scrie pe talon turatia maxima 3500 r/min,desi max al motorului este 5000 r/min.la verificare a incalzit motorul la 90° a testat o data in relantii si a doua oara la 3500 r/min atit si asta doar cind ia spus calculatorul aparatului de testare
asa este in toata Europa am prieteni si rude cam prin toate tarile si toti au masini inmatriculate in strainatate;i-am intrebat cum au facut verificarea si ei. Domni nostri de la Rar si ITP ar face bine sa respecte si ei legile,ca doar nu sint facute numai ptr noi. Va multumesc si va urez Drum bun.LOGAN--> <--TOYOTA
Comment
Comment