da pe str episcop radu cu atentia nu stiu''
R A R - I T P
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Pai in ce fel e infundata? Daca sunt mici adancituri de genul celor lasate de portierele altora trantite peste a ta, nu e o problema, dar daca ai o adancitura mare, se considera ca masina nu corespunde estetic. Vopseaua mai mata pe unele subansamble nu conteaza, daca respecta culoarea si difera foarte putin nuanta. Oricum, cel de la statie decide ce doreste, nefiind in stare perfecta masina, nu ai cu ce sa-l combati. Doar cu o "atentie".
Comment
-
He he, am avut şi eu o experienţă de pomina cu ITP-ul.
Am un Logan preferance de 4 ani, benzinar de 1.4 + GPL, cu care am fost si eu ca tot omul pentru ITP la un centru din Bucuresti, prin zona Teiul Doamnei.
Bag masina in service si las oamenii sa se apuce de verificat. Trece cu brio testul de noxe si cele doua teste de verificare a franelor, dupa care intra nea caisa in groapa si-mi ridica masina pe cric pentru a verifica jocul la roti.. etc.
De aici incepe teatrul:
-roata dreapta bine
-roata stanga.. opaa, ia uite ce joc are aici, e terminata bieleta (scuze nu stiu mecanica, scriu din ce-mi aduc aminte). Ca sa aiba si mai multa credibilitate mai cheama inca un mecanic sa-i arate minunea.
-hmm eram sigur ca am simtit si la pedala, diferentiarul spate pentru frana e blocat
Dupa ce iese de sub masina, cu o mutra serioasa imi da verdictul si intra in birou pentru completarea fisei de constatare, avand grija sa ma incurajeze spunand ca reverificarea e doar la jumatate de pret si daca vreau pot remedia defectiunile chiar la ei in service.
Scot masina afara pentru a face loc altui client dupa care revin, gasindul pe nea examinatorul scarpinanduse in cap.
„M-au blocat astia de la RAR, vine o inspectie in juma de ora. Baga masina inapoi ca ti-o mai verifica odata inspectorul, asa se procedeaza”
Eu deja resemnat, m-am conformat si am readus masina, curios sa vad ce zice si dom` inspector. Nu a durat mult si a venit si inspectorul, culmea, intr-o masina Dacia 1310 break (la ei inca se poate circula cu asa ceva)
Inspectorul foarte grabit, dar sigur pe el, repeta toata rutina de testare. Din nou, totul bine pe calculator, asa ca isi da haina de piele jos si trece si el in groapa la verificat, nu inainte de a-l intreba pe examinator ce constatari a facut prima data, chiar daca erau deja scrise in constatare.
De aici surpriza:
-cum domne, masina asta n-are nimic, unde ai vazut tu joc la roti, eu vad ca e totul in regula
-diferentiarul spate functioneaza normal. Examinator: cum, nu cred, poate s-a deblocat intre timp
-cum ai ajus dumneata la concluzia ca masina asta e de respins
De aici a inceput un lung schimb de replici intre inspector si examinator, care o tinea sus si tare pe a lui ca masina are defecte si nu poate trece. Dupa o ora de discutii in contradictoriu si o contestatie cat o pagina A4, scrisa de mana de examinator, acesta a cedat in cele din urma cand inspectorul a telefonat superiorilor, cerand un al doilea control.
Dupa ce am asistat la toata povestea asta, m-am ales cu ITP-ul trecut si asigurari din partea inspectorului de la RAR cum ca nu voi avea probleme cu piesele respective probabil cel putin inca 20-30 mii de KM.
Concluzia: Alegeti cu grija unde va duceti pentru ITP, daca nu vreti sa aruncati cu banii fara rost, pe reparatii inutile.
Noroc cu inspectia RAR, care pentru mine a picat exact la momentul potrivit. Chiar daca am fost surprins de rezultat, ma bucur ca mai exista si oameni corecti.
Comment
-
itp
Am fost ieri la ITP la Dacia Service Cluj-Feleac.
Masina are 4 ani si 81.000 km, motorul este resoftat la 113 CP. Nicio problema de niciun fel. Au iesit si noxele si omul s-a mirat cum de capetele de bara sunt ca noi.
Asa ca am renuntat sa-l mai vand ;)Martinel rules!
Comment
-
efectuat azi itp dci 85+soft 41.000km nici o problema....
Comment
-
am facut si eu ITP-ul ieri si concluziile:
franare fata 61%
franare spate 52%
fara pic de fum, nici urma
Acum 2 ani la franare, a ornit ala de 2 ori ca sa treaca, acum a iesit din prima, discuri brembo, palcute ferodo premier, anvelope dunlop wintersport m3
Comment
-
la o dacie 1300 an 1982 ce pret ajunge ITP?? vreau sa cumpar o dacie,si sa o pun la punct(vopsea ,cauciuce bune,frane,etc)de lasat jos,o sa trec la munca, dupa itp ca la ani ei sigur, nu o sa ma treaca cu ea pe burta.
1.asta e dacia,in momentu de fata,sper ca maine sa intru in posesia ei
2.asa vreau sa o pun la punct...
Comment
-
Originally posted by sor7n View PostAm si eu o intrebare :
Am stopurile vopsite cu spray rosu , am pus becuri galbene de semnalizare ,mentionez ca am modelul de stop cu semnal galben , ce spuneti e posibil sa am probleme la ITP ?
ms.Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele! Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata!
Comment
-
Itp
am si eu o intrebare in legatura cu itp ..eu am probleme cu corpul clapeta, mi se opreste masina ..ori in mers ori cand este rece motorul. stiti cumva daca or zice ceva, nu stiu..am inteles ca o tureaza si din intamplare sa nu se opreasca in rest nu cred ca am alta problema. va multumesc
Comment
Comment