R A R - I T P

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    am si eu o intrebare daca nu semnezi chestia aia ca ei nu sunt devina pt motor ce se intampla? am si eu un tractoras si nu pra as vrea sa-si bage un trulii piciorul in el
    Cu tractorul pe ogoarele (strazile) patriei

    Comment


    • #62
      Nu se apuca ala sa-ti faca ITP ul,nu risca nimeni sa plateasca un motor.Nu va speriati nu e dracu chiar asa negru,oricum acum e mai bine, daca a iesit la prima proba, chiar daca este de curatare,gata se opresc,dar acum 2 ani se tura o data pt. curatire plus 3 probe de masurare si se facea media,ma refer la diesel acum.
      LOGAN--> <--TOYOTA

      Comment


      • #63
        Pai cred ca e bine inainte de ITP daca ai diesel, sa-l iei tu la niste forje in sarcina sa cureti tobele...sa nu ti-o curete aia la turatii in gol...
        Mai bine sa o tureze o sg. data pana-i sar pistoanele, decat sa faca treaba asta de ~3 ori.

        PS: Dan, deci exista un risc, oricat de nou ar fi motorul...cum stim noi, asa stiu si ei foarte bine, ca exista riscu' sa crape motorul. E un test greu.

        Comment


        • #64
          Am o solutie pentru talpasii de la ITP. Se pune un limitator mecanic sub pedala de acceleratie (o bucata dreptunghiulara de lemn in locasul de sub pedala) si se acopera cu covorasul de cauciuc. Si dai nene si apasa ca mai mult de 3500 de ture nu merge (limitare electronica ).
          Am si eu un dieselas si sincer cand o sa merg la verificare daca pateste ceva motorul se lasa cu rupere de picioare.

          Comment


          • #65
            Pai daca nu ajunge la turatia maxima care la Logan este in jurul valorii de 5000 r/min vei fi respins de talpasii de la I.T.P. chiar daca indicele de opacitate este bun.Oameni buni nu se strica nimic la motoarele de generatie mai noua,mai ales ca acum se face doar o proba la turatie,la mine la statie nu a fost nici un Logan respins pe poluare,problema la Logan este la frana spate,ma refer la cele cu repartitor mecanic.
            LOGAN--> <--TOYOTA

            Comment


            • #66
              Cele cu repartitor electronic (Abs) nu au probleme la frana spate ? Daca nu mai ajutam cu frana de mana. La Dacia veche 1310 am fost obligat sa-i pun pompa de frana cu dublu circuit desi mergea ca porcu`. I-au facut poze si acasa am pus pompa cu simplu circuit. Mai are rost sa mergem la ITP ? Cred ca cineva a facut o caruta de bani pe pompe cu dublu circuit. Eu acum o imprumut la prietenii cu Dacie veche care trebuie sa treaca de verificare.
              Oare rabele pe care am invatat in practica tot asa se tureaza ? Nu de alta dar tre` sa iasa gazele bune si la ele.

              Comment


              • #67
                Citeste in regulament si vezi ce patesti daca modifici sistemul de franare ! Iti spun eu : permisul ridicat 90 zile,certificatul retinut, ajungi la R.A.R.pentru reverificare si amenda 300 roni, asta in cazul cand nu ai facut accident ci doar te-a depistat nenea politaiul, dar daca mai faci si accident si se constata ca este din cauza pompei de frana este penal,asa ca pune pompa cu dublu circuit la loc.
                LOGAN--> <--TOYOTA

                Comment


                • #68
                  Din fabrica era cu simplu circuit. Iar cea cu dublu circuit pe care am fost obligat sa o montez a fost a treia pompa pe care am schimbat-o pe garantie. Cea cu simplu circuit merge de minune. Cea cu dublu circuit dupa doua saptamani nu prindea bine decat la a doua pedala. .....? Am aerisit-o si degeaba. Oricum am vandut vechea Dacie si l-am atentionat pe proprietar ca la verificare o sa aiba nevoie de cea cu dublu circuit. Cutiile de la pompele duble aveau toate holograma pe ele.
                  Gata cu problema asta veche. Acum am Logan si garantie 3 ani. Daca tine si Loganul pe jumate cat a tinut Dacia veche sunt multumit. Mi-am scos banii.

                  Comment


                  • #69
                    Ce an de fabricatie avea Dacia la care ai schimbat pompa de frana ? Nu toti mecanicii stiu sa amorseze o pompa de frana innainte sa o monteze pe masina.
                    LOGAN--> <--TOYOTA

                    Comment


                    • #70
                      Anul era 1990. Dupa ce era montata si aerisita instalatia aprox. 2 saptamani nu aveam probleme cu frana (cam 600km rulati). Dupa aceea pedala era tot mai moale si prindea mai jos. Nu am depistat nici o scurgere de lichid iar nivelul in borcanel era acelasi. Am verificat si gaurica din capacul recipientului de plastic iar aerisirea o faceam pornind de la conductele pompei, roata cea mai indepartata de pompa si terminand cu cea mai apropiata. Frana era beton la inceput, apoi dupa un timp se lenevea. M-am obisnuit cu ea dar ma enerva ca daca o apasam brusc rotile pur si simplu nu se blocau instantaneu.
                      Dupa trei pompe schimbate pe garantie (noroc ca am prieteni pe la magazine) m-am enervat si am pus inapoi pompa simpla. Doua din pompele cu dublu circuit le-am montat eu. Cu a treia am fost in service, si tot in service au montat-o apoi pe cea cu simplu circuit. Chiar baiatul de la ITP mi-a spus ca unele din pompele duble nu sunt reusite, chiar si cele de fabrica. Prima data ma respins la verificare. Am pus pompa cu circuit dublu care a mers bine cateva saptamani si am trecut de verificare, dar apoi am avut numai probleme.

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by dan.gutu View Post
                        Pai daca nu ajunge la turatia maxima care la Logan este in jurul valorii de 5000 r/min vei fi respins de talpasii de la I.T.P. chiar daca indicele de opacitate este bun.Oameni buni nu se strica nimic la motoarele de generatie mai noua,mai ales ca acum se face doar o proba la turatie,la mine la statie nu a fost nici un Logan respins pe poluare,problema la Logan este la frana spate,ma refer la cele cu repartitor mecanic.
                        Daca ai vrea sa fii mai clar, am Logan fara abs, si as vrea sa stiu ce probleme sunt si cum sa le rezolv.
                        zoom-zoom

                        Comment


                        • #72
                          Incarci portabagajul cu greutate si ai rezolvat problema cu frana spate (astfel repartitorul mecanic se deschide permitand rotilor de pe spate sa franeze mai puternic). De ex. doua lazi pline cu bere.

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by laur_cos View Post
                            Daca ai vrea sa fii mai clar, am Logan fara abs, si as vrea sa stiu ce probleme sunt si cum sa le rezolv.
                            Pana sa te duci la I.T.P. mergi la un service sa regleze repartitorul si cablul frana de mana,in rest masina este beton chiar si la peste 100k km. @lau,daca pui greutate in portbagaj creste si greutatea pe punte spate,computerul inregistreaza o greutate mai mare, deci forta de franare trebuie sa fie mai mare.Atentie ala care umbla la reglaj repartitor trebuie sa aibe si un stand de franare pt. probe,daca nu le probeaza nu ai facut nimic.Daca service ul respectiv nu are asa ceva inseamna ca nu este autorizat sa umble la sistemul de franare.
                            Last edited by dan.gutu; 27 February 2008, 08:04.
                            LOGAN--> <--TOYOTA

                            Comment


                            • #74
                              Misto chestia cu inregistrarea greutatii. Nu o stiam. Chiar eram curios daca rolele respective "simt" greutatea puntii. Inseamna ca e din ce in ce mai greu sa fentezi testerele.
                              Respecte dan.gutu si servici usor. Sunt foarte utile sfaturile tale.

                              Comment


                              • #75
                                eu nu inteleg de ce sunteti voi speriati asa de turatia de la ITP.... eu unu am benzina si cand o sa ma duc la ITP poa' sa o tureze odata si pana la 6000 in gol.... sunt absolut sigur ca nu se intampla nimic... a mea vede asa ceva o data sau chiar de 2 ori pe luna si se o turez asa in sarcina (tr 1 si 2) si inca nu mi'a crapat motorul.... aceeasi chestie e si la diesel daca il tureaza pana la 3800 o data nu se intapla nimic... nu va "crapa" motorul fiti linistit...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google