If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
1.Ca sa nu pierzi timpul asteptand, e bine sa-ti faci programare.
2.Se plateste doar taxa de revenire, in termen de 30 zile.
3.Daca nu sunt omologate, DA.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Nu imi fac probleme prea mari ca ma da inapoi..nu ar avea pt ce..masina are 6 ani si 60000km..
Eventual sa nu am probleme la vreun capat de bara sau bucsaraie, ca pt noxe si frane nu prea imi fac griji.
Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata.. My ride
Cand am fost de mi-am schimbat uleiul, mi-a fost ridicata masina pe elevator.
Prietenu asta al meu care mi-a facut schimbu de ulei a miscat de roti si a zis ca e ok, ce nu i-a placut a fost cum mi-am pus placutele de frana, si anume am scos arcu de la placute pe deasupra etrierului, prin canalul respectiv.Zicea ca pierd ceva din forta de apasare, masina se opreste bine nu e problema, doar ca se simte putin diferenta intre placutele pe care le-am avut inainte si astea de acum. O fi si treaba de calitate.
Si cand mi-a miscat de roti nu am putut decat sa observ cum se misca amandoua la fel,cand misca una din ele.
Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata.. My ride
Am trecut si eu de al 2lea ITP.
Am spalat masina si am mers la ITP fara sa uit la masina, nu am verificat nimic. Am mers si singura problema ce au gasit era un cap de bara. ITP-ul a costat 90 Ron + 20 ron pentru revenire si vro 40 lei a fost cap bara. Intr-o ora si jumate am rezolvat schimbarea si reverificarea. Inca trebuie sa fac o geometrie si cu aia am si rezolvat momentan cu problemele la masina.
Cand am fost de mi-am schimbat uleiul, mi-a fost ridicata masina pe elevator.
Si cand mi-a miscat de roti nu am putut decat sa observ cum se misca amandoua la fel,cand misca una din ele.
In acest fel mecanicul nu a urmarit in mod special jocurile directiei; acest test urmareste doar modul de transmitere a miscarii de la caseta catre roti.
Am trecut si eu de al 2lea ITP.
. Am mers si singura problema ce au gasit era un cap de bara. ITP-ul a costat 90 Ron + 20 ron pentru revenire si vro 40 lei a fost cap bara..
Daca iti faceai o verificare inainte de ITP, scapai de o cheltuiala suplimentara.
Last edited by IancuMIC; 29 February 2012, 09:18.
Reason: Automerged Doublepost
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Merge SIGUR, cu buletinul delegatului, adica al TAU (asta e interpretarea celor de la Statiile ITP).
Edit; si asigurare RCA, valabila.
N-are nevoie de niciun buletin al proprietarului. Iar de buletinul delegatului, cum delegi pe cineva, tu ca persoana fizica?
Orice persoana trebuia sa aiba asupra sa buletinul. LA ORICE MOMENT. Deci logic, ca omul va avea buletinul la el.
daca ai talonul la tine nu ai nici o problema sa faci itp
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment