Multumesc dan.gutu. O sa incerc asa, sa vad daca trece. Nu mi se pare ca nu am frana, mi-e o sila sa ma duc in service-uri, nici nu i-am mai schimbat uleiu in service.Inca o data mii de respecte dan.gutu
R A R - I T P
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Silviu si eu o turez poate de 10 ori / luna (in sarcina), la turat in gol e cu totul altceva. Dar da, nu are voie sa pice nimic. La diesel nu-l tureaza pana in 3800, il tureza pana la limitare (~5000 rot/min) timp de ~ 2 secunde (daca totul e ok, am inteles ca numai o sg. data se face treaba asta).
Psihologic vorbind, e ''nasol'' si pentru un benzinar, dar mai pt. un diesel.
Comment
-
Eu ma uit cateodata la americanii aia de pe Discovery care "fac" masini Hot Rod si ma mir ca la ei nu se ia nimeni nici de ce modificari fac aia pe la frane, nici de motor nu-i intreaba nimeni de gaze(care fie vorba intre noi au carburator si scot ca locomotiva), nici de ce flacari si capuri de morti mai picteaza pe masini, etc. La ei numerele de inmatriculare au peisaje si tot felul de simboluri ale statelor de unde provin....La noi te xxx astia pt toate nimicurile.Mi s-a cam urat cu legislatiile astea romano-europene
Comment
-
da,dar in caz ca nu stiai la ei se poate omologa orice,dar omologarile alea costa $$$,si nu doar in state...ci si in Germania,poti omologa cam orice...sau cam orice cumperi are o omologare,omologare care ar trebui sa fie valabila in toate statele uniunii...Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
intrebare adresata celor care au facut itp-u si au pleoape la masina.
Chiar trebuie date jos nu se poate rezolva nici cu o mica atentie? pentru ca eu chiar nu vreau sa le dau jos , mi sa nu le rup sau ceva de genu porma trebuie sa iau altele iarasi sa le vopsesc etc...Bart: I am through with working. Working is for chumps.
Homer: Son, I'm proud of you! I was twice your age when I figured that out.
Comment
-
Originally posted by csebalyn View Postapropo, dan, am citit in ceva specificatii ISO referitoare la testarea normelor de poluare ca testul se executa in doua etape, la ralanti si in ture, la 75% din turatia de putere maxima. De ce "meseriasii" de la r.A.R. Tureaza "blana" motoarele in gol si te pun sa semnezi ca esti de acord sa nu faci garagata daca se sparge motorul? Aia au citit vreunul normele de testare sau fac dupa ureche, ca muzicantii? Poti sa ne faci si noua celor "necredinciosi" o referire la documentele voastre de testare a normelor de poluare? Pt ca eu i-am zis unuia ca-i rup mana daca mai tureaza motorul "blana" la vechea dacie si mi-a spus ca asa e procedura. Atunci nu citisem normele ISO...Mersi anticipat
Si a-si vre sa stiu daca farurile angel eyes sunt prevazute din fabrica cu pleoapele alea...Bart: I am through with working. Working is for chumps.
Homer: Son, I'm proud of you! I was twice your age when I figured that out.
Comment
-
Maine ma chinui sa pun aceste norme aici,se numesc R.N.T.R. 1.Daca ai fost respins din anumite motive si vrei sa te duci la alta statie in momentul cand se face IDENTIFICAREA apare ca masina este in curs de a face I.T.P. La alta statie.Astepti 30 de zile sa expire raportul si te duci la alta statie,platesti iarasi si asa mai departe,raportul este valabil pt. Circulatie pana la poarta statiei I.T.P. Prin lege fiecare posesor de autovehicul este obligat cu 30 zile innainte de expirare,sa se prezinte sa-si faca I.T.P. Ul. Cel mai bine este sa cauti o statie care nu percepe taxa reverificare,iti face raport tehnic cu ce trebuie remediat, remediezi si te duci iarasi in termen de 30 zile,repet este bine sa se faca totul pana expira I.T.P. Ul sa poti circula cu masina.LOGAN--> <--TOYOTA
Comment
Comment