If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am facut ITP- ul, valabilitate 2 ani, masina este din noiembrie 2007. Am avut si inspectie suplimentara de la rar, totul ok. Au verificat sa functioneze luminile. Înainte nu erau asa de atenti. La pozitii fata am led Philips(4000k), nu mi-au zis nimic, nici nu este asa de vizibila diferena fata de halogene. Nici de trusa medicala sau extinctor nu au intrebat. Inspectorul rar mi-a zis ca arata bine masina.
Bună ziua,
Urmează să fac ITP-ul, îmi poate spune careva dacă se uită la tobă ? Mi s-a rupt sudura de la piciorușul (tabla care dintre tobă și picioruș mai exact) care ține toba intermediară suspendată /legată de caroserie. Eu am reparat-o legându-le cu 2 coliere metalice și până acum nu am avut probleme.
Ar avea vreun motiv să mă respingă ?
Stai linistit. Loganul pe care il am a trecut doua inspectii ITP cu aceeasi reparatie. De fapt aceasta metoda de a prinde teava de suport este cea mai trainica.
Mie la ITP(reprezentanta Dacia) mi-a spus inginerul ca s-a rupt acel suport si ca daca nu incerc sa-l leg cumva se va rupe toba de tot. Dupa ce am primit ITP-ul am pus tot coliere.
Asta e una din "bubele" Loganului. Pe mine m-a tinut un colier cam 6 ani (am avut nevoie doar de unul), nu am avut probleme la ITP dar acum cateva zile s-a rupt toba si a cazut. Era seara, prin Turda, in drum spre Cluj Napoca. Bine ca nu a cazut pe autostrada la 130km/h.... Nu a fost deloc ok. Probabil si vina mea ca nu am mai verificat colierul, desi cu o luna în urma trecuse ITP--ul.
Astazi cu ocazia ITP ului am avut "placerea" sa-mi fie selectata masina pentru supra verificare de catre cei de la RAR. Masina tocmai fusese scoasa de pe linia de verificare, cand unul dintre angajatii statiei ma anunta ca masina va introdusa la o noua verificare. Dupa fo' 20 de minute, apare si nenea de la RAR care, preia masina pentru o noua verificare.
Dupa, imi permit o gluma si intreb la modul serios, afisand un aer sobru, dar nevinovat; platesc doua verificari?
Ce am aflat; masina e selectata aleator de la sediul central Bucuresti; in orasul Galati sunt 3 inspectori care primesc ordine de verificare in diferite statii ITP. O chestie amuzanta; cand a plecat nenea ala cu supra controlul am vazut ca era cu o masina personala(nu inseme RAR), adica un golf break de cel putin 15-18 de ani, vai de capul ei(i-am retinul numarul, doar pentru mine ), evident o jermania.
Cand am facut ITP anul asta (prin iulie), cel de acolo mi-a dat o hartie si mi-a zis ca e bine s-o tin in torpedou pentru ca e posibil sa-mi fie ceruta in trafic de vreun control, chiar daca e abtibildul in talon.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment