Atentie la i.t.p.!
Încep prin a-mi cere scuze dacă nu postez chiar unde trebuie, administratorul va decide dacă este util şi va trebui să fie mutat în altă parte.
Deci, merg la ITP, anterior sun si mă programez, lucrătorul de la staţie, probabil inginer, rânjeşte. Începe inspecţia. Încep problemele.
1 Bările tip port-bagaj nu sunt trecute în carte - sunt contrariat, nu înţeleg, sunt de uzină şi sunt demontabile, tac, nu zic nimic... mergem mai departe.
2 Verificare frâne. Ok. fără probleme.
3 Direcţie, amortizoare, noxe. Totul Ok.
4 Verifică fiecare cauciuc în parte să vadă dimensiunile. Sunt noi. În toamnă le-am cumpărat iar pe timpul iernii am avut cauciucuri de iarnă. Tocmai în martie le-am pus.
5. verificat oglinzile - ce-o fi avut cu ele nu ştiu, mi le-a dereglat. Erau reglate de mult timp şi nu a umblat nimeni la ele.
6 În final mă pune să intru în rampă cu el şi să pun mâna pe repartitor iar el se duce să apese pe frână. Dacă pistonaşul îl voi simţi prin cămăşuială că se mişcă înseamnă ce totul este bine, dacă nu, înseamnă că nu funcţionează repartitorul.
Nu funcţionează - nu îmi dă itp-ul.
Sunt contrariat şi întreb: sunt bune frânele pe spate?
- Da, răspunde el, sunt foarte bune. Dar repartitorul nu funcţionează şi nu puteţi lua itp-ul.
Deci, nu vreau să mai întind vorba şi să vă spun că individul ştia dinainte unde sunt problemele la Logan.
Din toate postările pe care le-am citit, unde nu a funcţionat repartitorul nu a funcţionat şi frâna, aici aveam frâne dar nu funcţionează repartitorul.
Fraţilor, înainte de a merge la itp verificaţi dacă vă funcţionează repartitorul aflat în spatele maşinii deasupra punţii spate. (vorbesc de Logan fără ABS)
Acest lucru se verifică prin punerea mâinii pe el iar cineva va apăsa frâna. trebuie să simţiţi că acesta se mişcă.
Costuri: repartitor 195 lei original
lichid frână 10 lei
montat 60-80 lei
reevaluare itp 40 lei pe lângă cei 90 pe care i-aţi plătit
vă învoiţi de la serviciu şi pierdeţi 4 ore.
Nu încercaţi să-l deblocaţi, nu cred că merge. La mine nu a mers.
PS: Interesant este că maşina de nouă timp de 4 ani, de două ori pe an a mers numai la service autorizat. Repartitorul ăla nu era de ieri de azi gripat. Cine ştie de când era aşa şi nimeni nu a băgat de seamă deşi de fiecare dată era băgată pe standul de frânare.
Teoretic acel dispozitiv are un rol bine definit, practic, şi vorbesc de şoferii profesionişti care ştiu să lucreze cu frâna normală mai bine decât o face ABS-ul, nu înseamnă nimic. Vă mărturisesc că nu este nicio diferenţă. Ar trebui să pun 480kg în portbagaj să constat o diferenţă. Teoretic este posibil, practic, nu s-a întâmplat niciodată. Pe cale de consecinţă am încetat orice colaborare cu service Cobălcescu şi nu mă mai prind pe acolo. Asa că mi-am luat inimă în dinţi şi vă spun şi vouă paţania pentru a nu păţi şi voi ca mine.
În rest vă doresc să aveţi un PASTE FERICIT!
Încep prin a-mi cere scuze dacă nu postez chiar unde trebuie, administratorul va decide dacă este util şi va trebui să fie mutat în altă parte.
Deci, merg la ITP, anterior sun si mă programez, lucrătorul de la staţie, probabil inginer, rânjeşte. Începe inspecţia. Încep problemele.
1 Bările tip port-bagaj nu sunt trecute în carte - sunt contrariat, nu înţeleg, sunt de uzină şi sunt demontabile, tac, nu zic nimic... mergem mai departe.
2 Verificare frâne. Ok. fără probleme.
3 Direcţie, amortizoare, noxe. Totul Ok.
4 Verifică fiecare cauciuc în parte să vadă dimensiunile. Sunt noi. În toamnă le-am cumpărat iar pe timpul iernii am avut cauciucuri de iarnă. Tocmai în martie le-am pus.
5. verificat oglinzile - ce-o fi avut cu ele nu ştiu, mi le-a dereglat. Erau reglate de mult timp şi nu a umblat nimeni la ele.
6 În final mă pune să intru în rampă cu el şi să pun mâna pe repartitor iar el se duce să apese pe frână. Dacă pistonaşul îl voi simţi prin cămăşuială că se mişcă înseamnă ce totul este bine, dacă nu, înseamnă că nu funcţionează repartitorul.
Nu funcţionează - nu îmi dă itp-ul.
Sunt contrariat şi întreb: sunt bune frânele pe spate?
- Da, răspunde el, sunt foarte bune. Dar repartitorul nu funcţionează şi nu puteţi lua itp-ul.
Deci, nu vreau să mai întind vorba şi să vă spun că individul ştia dinainte unde sunt problemele la Logan.
Din toate postările pe care le-am citit, unde nu a funcţionat repartitorul nu a funcţionat şi frâna, aici aveam frâne dar nu funcţionează repartitorul.
Fraţilor, înainte de a merge la itp verificaţi dacă vă funcţionează repartitorul aflat în spatele maşinii deasupra punţii spate. (vorbesc de Logan fără ABS)
Acest lucru se verifică prin punerea mâinii pe el iar cineva va apăsa frâna. trebuie să simţiţi că acesta se mişcă.
Costuri: repartitor 195 lei original
lichid frână 10 lei
montat 60-80 lei
reevaluare itp 40 lei pe lângă cei 90 pe care i-aţi plătit
vă învoiţi de la serviciu şi pierdeţi 4 ore.
Nu încercaţi să-l deblocaţi, nu cred că merge. La mine nu a mers.
PS: Interesant este că maşina de nouă timp de 4 ani, de două ori pe an a mers numai la service autorizat. Repartitorul ăla nu era de ieri de azi gripat. Cine ştie de când era aşa şi nimeni nu a băgat de seamă deşi de fiecare dată era băgată pe standul de frânare.
Teoretic acel dispozitiv are un rol bine definit, practic, şi vorbesc de şoferii profesionişti care ştiu să lucreze cu frâna normală mai bine decât o face ABS-ul, nu înseamnă nimic. Vă mărturisesc că nu este nicio diferenţă. Ar trebui să pun 480kg în portbagaj să constat o diferenţă. Teoretic este posibil, practic, nu s-a întâmplat niciodată. Pe cale de consecinţă am încetat orice colaborare cu service Cobălcescu şi nu mă mai prind pe acolo. Asa că mi-am luat inimă în dinţi şi vă spun şi vouă paţania pentru a nu păţi şi voi ca mine.
În rest vă doresc să aveţi un PASTE FERICIT!
Comment