R A R - I T P

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ieri am facut al doilea ITP fara nici un fel de problema am platit 85 ron iar acuma 2 ani am platit 60 ron,ce sa faci toate preturile au crescut!
    Last edited by radu2008; 18 November 2011, 21:05.

    Comment


    • intrebare pur tehnica: se cunoaste la ITP daca am motor de 1.6 in loc de 1.4? catalizatorul se presupune ca ramane la locul lui.

      Comment


      • Nu se cunoaste dar nu stiu cum e cu seria motorului.
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • la itp se citeste seria de pe motor, care trebuie sa coincida cu cea din carte
          altfel nu-si poate da seama de diferenta intre motoarele 1,4 si 1,6 mpi, atata timp cat pastrezi carcasa filtrului de aer de la 1,4
          la 1,6 16v deja e alta treaba....

          Comment


          • Cand deschide capota sterge prafu de pe seria de la caroserie si de la motor si se uita daca corespund serile cu cartea!

            Comment


            • seria ramane aceeasi cu tot cu bloc.

              Comment


              • Nu are cum sa se prinda mai ales daca ai si filtrul de aer inscriptionat 1,4 mpi!

                Comment


                • Originally posted by razvanamza View Post
                  seria ramane aceeasi cu tot cu bloc.
                  In cazul asta, sanatate maxima
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • mersi. nici macar n-am dat jos blocul vechi, dar urmeaza week-endul viitor. fiind pe leasing prevad probleme la identificare la rar, intrebari ciudate de la astia cu lisingu'...oricum e cu reziduala zero si la final e a mea, deci care-i problema?

                    Comment


                    • Pai ce sa cauti la RAR? Chiar luna trecuta si-a inmatriculat masina, un prieten, ca terminase leasingul si nu a fost nevoie sa mearga la RAR.
                      Last edited by darksid3; 18 November 2011, 21:53.
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • stiu ca nu mai trebuie. decat la Politie si atat. iar ITP e abia peste doi ani. Lucky Me

                        Comment


                        • Sper sa nu gresesc prea mult.In functie de cap.cilindrica se incadreaza emisia de noxe acceptata.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Se rezolva gazele nu este o problema daca impingi ceva!

                            Comment


                            • Originally posted by IancuMIC View Post
                              Sper sa nu gresesc prea mult.In functie de cap.cilindrica se incadreaza emisia de noxe acceptata.
                              La cate masini tiganite trec ITP-ul (roti cu alte dimensiuni decat in talon, catalizator scos, folii, draci/laci) sau Trabanturi, asta sa fie problema morala, ca ai 1.6 in loc de 1.4.
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • Da sigur asa e,cea mai urata treaba e cand iti "blocheaza" masina in service cei de la RAR in cadrul unor suspiciuni sau verificari de rutina.Vorbesc in general nu la cazul de fata.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google