R A R - I T P

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Mare atentie la ITP pentru Loganul diesel. Mecanicii spăgari încalcă legea cu bună ştiinţă când testează maşinile, pentru a le respinge abuziv.Concret, în loc să facă testul cum prevede legea, “băieţii” bagă talpa în ea cât pot, turând motorul la maxim într-un interval foarte scurt de timp. Evident, pe o acceleraţie foarte brutală motorul elimină şi gaze nearse şi uite-aşa ai picat testul cu o maşină practic nouă. Probabil că, în cele mai multe cazuri, la revenire clientul nu uită să strecoare în acte o “atenţie” pentru nea manivelă, şi talpa nu se mai apasă aşa de greu pe acceleraţie

    Comment


    • #17
      Buna am si eu cateva intrebari , se apropie cat de curant ITP la masina mea, un logan laureat, si am fost zilele astea sa ma interesez unde si cum se face, masina nu am bagat-o inauntru numai am intrat si am intrebat, de ea, si am zis, ca am pleoape pe faruri si schimbata toba, si de toba nu a prea zis mare lucru dar sa legat de pleoapele dupa faruri si cica sa le dau jos, dar ele au fost lipite, destul de calumea si nu cred ca mai vin jos usor,
      Acum nu stiu ce sa fac, in legatura cu pleoapele si cu toba oare o sa se lege de sunet?Tin sa precizez ca nu am schimbat numai finala restul este totul ok !!!
      va rog un raspuns daca se poate,
      sigpic

      Comment


      • #18
        Originally posted by VENOX View Post
        Dar o statie ITP autorizata unde stau si oamenii aia mai relaxati nu stiti? Pt ca am niste folie neomologata... in rest nu am probleme.
        pe mine in Sibiu la ITP m-au pus sa dau folia si becurile albastre jos ( i face poza la masina ) asta chiar daca am dat si o mica spaga sa nu dureze mult (50 ron)

        ITP luat in 10 min
        da vb aia din 2 in 2 ani merita sa dai folia neomologata jos si becurile albastre
        "Fara femei, motoarele nu pornesc!" - Enzo Ferrari

        Comment


        • #19
          @wizard24: nu au de ce sa se lege de pleoape ...parerea mea

          Comment


          • #20
            Originally posted by grassu View Post
            @wizard24: nu au de ce sa se lege de pleoape ...parerea mea
            Am fost si eu la ITP azi si la-m luat, totul a fost ok, dar a trebuit sa dau jos pleoapele ceea ce ma cam enervat, deoarece a trebuit sa trag de ele un pic mai tare, si am si zgariat farul in locul unde au fost puse, dar asta e , i-a facut poza si in weekend le pun la loc.
            De ce mi-a fost frica mai tare, a fost toba sport, care o aveam pusa dar s-a rezolvatsi nu s-a legat de ea.
            Deci eu zic ca toti ce-i care urmeaza sa mergeti la ITP si aveti pleoape sa le dati jos, nu de alta, dar eu am fost la 2 statii si toate au zis ca daca am pleoape, trebuie date jos ca face poza si nu trebuie sa se vada alea in poza,deci....ma-m conformat si le-am dat jos!asta e.
            PSam uitat ceva),,,,la ITP mi-au spus ca am probleme cu bucsele de la directie, si cica o sa trebuiasca sa le schimb....masina ii de 2 ani cumparata,nu demult am fost la revizia de 30 de mii si nu mi-au spus nimica de bucse!
            Acuma vine o intrebare....bucsele se pot schimba pe garantie sau trebuie sa platesc eu, cum se procedeaza la faza asta?!?!ave-ti careva vre-o idee!ms
            sigpic

            Comment


            • #21
              Daca este vreun membru care are nelamuriri in legatura cu I.T.P. ul sau crede ca au fost nedreptatit in vreun fel sa intrebe aici.Atentie la cei care folosesc instalatii xenon single in far normal in curand vor fi interzise, sunt acceptate doar cele bixenon cu modificarea focalizarii,iar cele simple doar in proiector cu lupa.Rog moderatorii sa faca acest topic sa stea tot timpul in fata pt. ca problema I.T.P. ului va foarte delicata !
              LOGAN--> <--TOYOTA

              Comment


              • #22
                Dan, ai idee ce acte imi trebuie sa omologhez schimbarea motorului unei masini cu altul mai puternic. In speta, un ursulet 318i sa devina 325i.
                numar secundele

                Comment


                • #23
                  Nu este asa usor,prima data trebuie vazut daca acel tip de motor a mai fost pus pe modelul de masina pe care o ai tu,apoi trebuie facuta toata treaba intr-un srvice autorizat BMW sau sa obtii o hartie ca a fost montat in locul respectiv,la urma se face un test dinamic care te rupe,sa vada daca masina corespunde noilor parametri.Este foarte greu,dar nu imposibil,pererea mea vinde 318 si cumpara 325 te ajunge mai eftin.Toata tevatura asta se intampla de vreo 2 ani,iinainte puneai ce vroiai acte sa fi avut.
                  LOGAN--> <--TOYOTA

                  Comment


                  • #24
                    Am scapat de ITP.L-am facut acum 2 zile,am trecut ca prin branza.N-au verificat decat noxe si frane.N-au intrebat de geamuri(ionizate,omologate)nici macar din curiozitate si nici de alte treburi...
                    Am cam dardait si la propriu si la figurat,te astepti la orice de la astia.
                    Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by dan.gutu View Post
                      ...................
                      .Rog moderatorii sa faca acest topic sa stea tot timpul in fata pt. ca problema I.T.P. ului va foarte delicata !
                      Gata l-am facut Sticky. Consider ca informatiile din acest topic sunt importante si merita o atentie deosebita.

                      Comment


                      • #26
                        Multumesc domnule moderator si felicitari pt.promovare !
                        LOGAN--> <--TOYOTA

                        Comment


                        • #27
                          Sp!ke e verde... Sp!ke e verde...
                          Felicitari domnu' !
                          Logan KissFM 1.5 dC
                          B-79-MEF

                          Comment


                          • #28
                            bucsele sunt consumabile, le schimbi pe banii tai...nu intra la garantie, din cate stiu. cel putin asa mi-au zis mie cand am intrebat la service
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #29
                              am facut si eu itp-ul saptamana trecuta. daca nu lucram aici in service pica cu brio . probleme la franarea la o roata in spate, noxele le pica pe departe, o bucsa la brat dusa si (bine asta e datorata probabil unei remontari de tripla prost facuta) mi-au spus baietii ca am un scurt sau cel mai sigur mufa de la tripla nu e prinsa bine si isi ia masa din alta parte.
                              masina are 2 ani de zile si 57000km

                              Comment


                              • #30
                                In primul rand:felicitari pentru...avansatii in grad!...
                                ITP-ul l-am facut saptamana trecuta, n-au fost probleme. Cu vreo 3 saptamani inainte facusem revizia de 2 ani (am luat-o second in decembrie anul trecut) si-i rugasem-cash!-pe baietii de la service sa verifice si frane, directie etc Mi-au zis ca deocamdata totul e ok! Bafta tuturor!
                                LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google