La Logan, defecte am intalnit doar la franare spate, 40% au frana ineficienta pe spate,nu am intalnit cu jocuri sau care nu corespund la poluare.Este un tip din Focsani face TAXI are aproape 200000 si este beton,nu a schimbat nimic,a facut ITP numai la mine,merge numai el cu masina si numai in oras,colac peste pupaza s-a certat cu aia la revizii si de la 15000 nu a mai facut nici o revizie,o controleaza saptamanal la service.
R A R - I T P
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by dan.gutu View PostAtentie la cei care folosesc instalatii xenon single in far normal in curand vor fi interzise, sunt acceptate doar cele bixenon cu modificarea focalizarii,iar cele simple doar in proiector cu lupa.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Din cate stiu eu, pentru a trece de Inspectia Tehnica Periodica, masina trebuie sa fie apta dpvd tehnic pentru a circula pe drumurile publice, pentru asta, toate sistemele masinii trebuie sa fie functionale in parametrii dati de constructor. Acum ce sa zic... lumina de mers inapoi este un element de siguranta important, s-ar putea sa iti faca probleme.
Dar de ce nu rezolvi problema si apoi sa mergi la ITP?
Comment
-
apropo, dan, am citit in ceva specificatii ISO referitoare la testarea normelor de poluare ca testul se executa in doua etape, la ralanti si in ture, la 75% din turatia de putere maxima. de ce "meseriasii" de la r.a.r. tureaza "blana" motoarele in gol si te pun sa semnezi ca esti de acord sa nu faci garagata daca se sparge motorul? aia au citit vreunul normele de testare sau fac dupa ureche, ca muzicantii? poti sa ne faci si noua celor "necredinciosi" o referire la documentele voastre de testare a normelor de poluare? pt ca eu i-am zis unuia ca-i rup mana daca mai tureaza motorul "blana" la vechea dacie si mi-a spus ca asa e procedura. atunci nu citisem normele ISO...mersi anticipatDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
La diesel se face la turatia maxima de regulator,noi avem un program cu toate tipurile de motoare,daca nu este acolo turatia din carte plus 200r/min.La benzina, se face la relanti sub 1000r/min,iar la cele peste euro2 se mai face o proba suplimentara la peste 2000r/min,poate sa fie si 2001r/min.LOGAN--> <--TOYOTA
Comment
Comment