R A R - I T P

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    La Logan, defecte am intalnit doar la franare spate, 40% au frana ineficienta pe spate,nu am intalnit cu jocuri sau care nu corespund la poluare.Este un tip din Focsani face TAXI are aproape 200000 si este beton,nu a schimbat nimic,a facut ITP numai la mine,merge numai el cu masina si numai in oras,colac peste pupaza s-a certat cu aia la revizii si de la 15000 nu a mai facut nici o revizie,o controleaza saptamanal la service.
    LOGAN--> <--TOYOTA

    Comment


    • #32
      Originally posted by dan.gutu View Post
      La Logan, defecte am intalnit doar la franare spate, 40% au frana ineficienta pe spate
      Cam mare procentul...la 2 ani?...

      Comment


      • #33
        Originally posted by dan.gutu View Post
        Atentie la cei care folosesc instalatii xenon single in far normal in curand vor fi interzise, sunt acceptate doar cele bixenon cu modificarea focalizarii,iar cele simple doar in proiector cu lupa.
        deci angel eyesurile cu xenon sunt ok ca au lupe ?sau doar in proiectorul de ceata ?
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #34
          la masina mea nu functioneaza intotdeauna lumina de mers inapoi si trebuie sa merg la ITP la inceputul lui martie, se leaga de asa ceva?

          Comment


          • #35
            Din cate stiu eu, pentru a trece de Inspectia Tehnica Periodica, masina trebuie sa fie apta dpvd tehnic pentru a circula pe drumurile publice, pentru asta, toate sistemele masinii trebuie sa fie functionale in parametrii dati de constructor. Acum ce sa zic... lumina de mers inapoi este un element de siguranta important, s-ar putea sa iti faca probleme.
            Dar de ce nu rezolvi problema si apoi sa mergi la ITP?

            Comment


            • #36
              Nu se incadreaza la siguranta, dar trebuie sa functioneze,eu nu am respins pe nimeni pt.ca nu functiona lampa de mers innapoi.
              LOGAN--> <--TOYOTA

              Comment


              • #37
                Nu si-a facut nimeni ITP-ul la diesel???

                Personal consider inuman tratamentul unui diesel cand i se face ITP-ul...

                PS: pt. cunoscatori, la fel e procedura si pe dincolo???

                Comment


                • #38
                  Exact,prin turatie maxima de regulator.Oricum esti pus sa semnezi,innainte de inceperea ITP,daca se strica nu raspunde statia .
                  LOGAN--> <--TOYOTA

                  Comment


                  • #39
                    apropo, dan, am citit in ceva specificatii ISO referitoare la testarea normelor de poluare ca testul se executa in doua etape, la ralanti si in ture, la 75&#37; din turatia de putere maxima. de ce "meseriasii" de la r.a.r. tureaza "blana" motoarele in gol si te pun sa semnezi ca esti de acord sa nu faci garagata daca se sparge motorul? aia au citit vreunul normele de testare sau fac dupa ureche, ca muzicantii? poti sa ne faci si noua celor "necredinciosi" o referire la documentele voastre de testare a normelor de poluare? pt ca eu i-am zis unuia ca-i rup mana daca mai tureaza motorul "blana" la vechea dacie si mi-a spus ca asa e procedura. atunci nu citisem normele ISO...mersi anticipat
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #40
                      Seba, am facut si eu ITP la mai multe masini pe benzina de anul trecut si pana acum si niciodata nu au turat mai mult de 3000 de ture..
                      numar secundele

                      Comment


                      • #41
                        inseamna ca depinde al naibii de mult unde-ti faci itp-ul... dar chiar sunt curios cu normativele alea.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #42
                          pai turatul in blana se face la diesele nu la benzinare...
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #43
                            eu ziceam ca mie mi-au facut asa la dacia 1300. aia nu e diesel
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #44
                              La diesel se face la turatia maxima de regulator,noi avem un program cu toate tipurile de motoare,daca nu este acolo turatia din carte plus 200r/min.La benzina, se face la relanti sub 1000r/min,iar la cele peste euro2 se mai face o proba suplimentara la peste 2000r/min,poate sa fie si 2001r/min.
                              LOGAN--> <--TOYOTA

                              Comment


                              • #45
                                Exact... asa mi le-au turat si mie .. pe la 2500 + proba la relanti.

                                dan.gutu, o intrebare.. cate dintre daciile pe injectie mai ies la noxe conform Euro 2?
                                numar secundele

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google