Azi cand iam facut revizia era unu cu loganul la itp.... Cate biletele are voie sa scoata aparatul ala si de cate ori are voie sa o tureze.. Findca eu am ramas crucit ce am vazut...A turato de 5-6 ori pe putin si turatie maxima..Si biletele nu mai zic.. Nu stiu daca alea de la supermarket scoteau atatea... 6 pe putin
R A R - I T P
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Nu au ce sa faca cu diagramele,obligatoriu au DATA-ORA-MINUT-SECUNDA,inregistrate pe ele,acesti timpi trebuie sa bata cu timpii de la diagrama franare si apoi inregistrarea in computer.Probabil nu le iesea turatia sau timpii de baza,ca la Logan nu am intalnit sa iasa opacitatea peste 1,5,doar la alea ''Cipuite'' mai ajunge la 2,0 si legea permite maxim 2,5 medie la trei probe,dar daca la prima ai cu 0,5 mai putin, adica 2,0, nu mai faci urmatoarea proba.LOGAN--> <--TOYOTA
Comment
-
Nu pot sa-ti spun sigur.Am testat unul de 1,6 16v si nu mi-am dat seama,se incadra la noxe,la sfarsit mi-a spus proprietaru ca este resoftat.Acuma ca s-o fi dat mare nu stiu.Oricum eu la benzina nu prea am incredere ca se simte ceva,in schimb la diesel alt fel stau lucrurile, ma refer la performante.Cred ca o sa fac si eu o resoftare la 1,4 al meu si va anunt cum stau lucrurile,in privinta noxelor.LOGAN--> <--TOYOTA
Comment
-
Am facut ITP-ul acum 2 luni. Programul meu in ziua respectiva a fost urmatorul: ora 8.00 dimineata i-am facut revizia de 30.000 km , dupa ce am scapat de revizie am plecat in alta parte pentru ITP. Nu va zic ca prima oara l-am picat. Cauza? Eficacitatea franelor 46 %! Nu mi-am explicat ce au facut cei de la revizie , dar stiu doar ca datorita unui "samaritean de la ITP" mi-a resetat pagina aia..Sau ce e..Pe monitor, s-a bagat sub masina, a zgaltait putin repartitorul, a mai testat-o o data si am scos, ca procentaj, 58 % si am trecut!
Intrebare: a fost o mare bunavointa a omului ?sigpic
Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.
Comment
-
Si eu reglez repartitorul la Loganele care vin la I.T.P,este pacat sa pui un om pe drumuri cand poti pierde 2 minute sa strangi o piulita.Sa stii ca a fost bunavointa si il felicit, sunt chestii de omenie,cu toate ca un inpector I.T.P. ,nu are voie sa intervina asupra unui autovehicul pe care il verifica.LOGAN--> <--TOYOTA
Comment
-
Am picat ITP -ul cu brio la un diselache. Zice pe foaia aia de 30 zile. Noxe-reglare injectie.
A lasat-o 5 min la relanti sa se incalzeasca si apoi i-a dat 5000rpm pe ceasul de la bord, 4770 scria pe aparatul ala cu care masura. Normal ca a iesit ceva fum, mai ales ca eu niciodata nu am turat-o mai mult de 4000rpm.
Dar mie toata chestia asta mi se pare o aiureala, o masina noua in garantie, cu 20k km la bord sa nu treaca ITP este foarte ciudat. Cred ca si daca avea 0km si 1 zi tot nu trecea testul la ei.
Ma intreb daca sun la vocea clientului se rezolva ceva - sa rezolve ei injectia , masina este in garantie. La mine merge f bine si niciodata nu am vazut sa fi iesit fum negru pe esapament.
Este un SHIT - iar sa turezi masina blana asa mi se pare cidat, dar ¨nea¨ mia explicat ca totul e computerizat, pe internet, el nu face nimic bla bla bla
Cand am inceput sa fac gat cum ca sun la vocea clientului si ca le zic la aia sa imi repare masina - nea gigel a zis sa vin peste cateva zile ca sigur se rezolva si nu ma costa nimic decat 17Ron aparatul , si ca sa nu sun la aia ca nu se rezolva nimic oricum.
De asta ma si gandesc sa sun , si de asta am si postat aici,poate a mai patit cineva- poate se rezolva ceva- nu este vb. de bani, dar nu am timp sa stau pe la ei pe la service si sa pierd timpul.
Credeti este bine sa sun ?
Mie mi se pare f ciudat - inseamna ce de acum din 2 in 2 ani nu o sa trec ITP-ul??? , ca masina nu intinereste si nici nu isi regleaza singura injectiaLast edited by valyR; 21 June 2008, 12:36.
Comment
-
Uitate te rog pe diagrama poluare si spune-mi cat era temperatura motorului cand a fost efectuata prima proba,si alta problema, cate probe a facut, prima este de curatare.Hai sa-l periem putin pe nenea ala de la ITP, nu am intalnit Logan diesel care sa nu iasa la poluare,de obicei iese la prima proba si nici nu mai dau a doua.LOGAN--> <--TOYOTA
Comment
-
Originally posted by dan.Gutu View PostUitate te rog pe diagrama poluare si spune-mi cat era temperatura motorului cand a fost efectuata prima proba,si alta problema, cate probe a facut, prima este de curatare.Hai sa-l periem putin pe nenea ala de la ITP, nu am intalnit Logan diesel care sa nu iasa la poluare,de obicei iese la prima proba si nici nu mai dau a doua.
Temp ulei 89C = Ok
Turatia relanti[1/min] =810 ok
Turatia de regula[1/min]=4770 ok
Accelerari libere
nTL 810 800 800
nTR 4770 4770 4770
k 2.02 2.60 2.45 ---- aici a zis ca sunt probleme cu 2.60
tB 1.04 1.06 1.05
Deci la codul238 (noxe, poluare etc) a trecut 2.02 care el zice ca nu e ok.
Cam asta e
Comment
-
Ai facut cumva resoftare ? Mi se par mari valorile opacitatii,ori motorina proasta ori injectoare defecte.Te-a respins pe bune,mergi cu ea in service,scoate fum cam mult.De obicei au cam 1,0 maxim 1,5 si asta la prima proba.LOGAN--> <--TOYOTA
Comment
-
Originally posted by dan.Gutu View PostAi facut cumva resoftare ? Mi se par mari valorile opacitatii,ori motorina proasta ori injectoare defecte.Te-a respins pe bune,mergi cu ea in service,scoate fum cam mult.De obicei au cam 1,0 maxim 1,5 si asta la prima proba.
Comment
-
Vin si eu cu o intrebare legata de "promovarea" ITP-ului:
Mi-au rupt niste golani oglinda laterala stang intr-o noapte. In fine...
Ideea e ca ea se mai tine cat-de-cat pe masina si ma pot folosi de ea. Se observa in schimb ca e rupta ( de fapt e rupta una din aripioarele din plastic, ea tinandu-se acum doar in cealalta). Nu am de gand sa o schimb deocamdata, insa trebuie sa-i fac ITP-u' in curand si ma intrebam daca pot avea probleme din cauza asta?
Mersi anticipat
Comment
Comment