R A R - I T P

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • si eu imi voi pune folie, dar in limitele legale.
    am un coleg de serviciu care are 95% inchis pe toate geamurile inclusiv pe parbriz pana la jumatate...ce sa spun, te simti ca in pestera si daca afara nu e soare sau cat de cat lumina buna nu mai vezi nimic. si te mai miri ca unu din asta nu vede cand semnalizezi, etc si se baga in tine

    in fine, cei de la itp nu stiu clar ce atributii au, dupa mine ar trebui sa verifice nivelurile la lichide, franele daca merg, directia, geometria rotilor si partea electrica pus un control pe laptop ca sa vada daca a avut ceva erori in ultimii doi ani si sa-i spuna posesorului sa le repare. dar se pare ca nu e cum vreau eu si am inteles ca unii te verifica si daca ai doua triunghiuri si daca e stingatorul in termenul de valabilitate...mai trebuie sa iti verifice si presiunea din roti si ar fi nemaipomenit.

    Comment


    • folie pe parbriz? se pune pe luneta, pe geamurile laterale spate si fata, dar pe parbriz nu-ti pune nimeni. doar daca o pui tu cu mana ta si in cazul asta e si firesc sa ai probleme ca vii in contradictie cu normele legale.
      Computer, did we bring batteries?... Computer?...

      Comment


      • In curand imi fac itp-ul. Aveti idee la noxe cum se face? O sa-mi de doua ori? O data pe benzina si o data pe gpl. Si inca un lucru. Chiar o sa se uite si la trusa de prim ajutor sa vada data cand e fabricata? Si alte lucruri de acest gen mai stiti ca sa-mi iau si eu marje de control? Multumesc.

        Comment


        • cu noxele nu stiu, iar cu trusa nu se uita.decat sa ai trusa de prim ajutor. eu am facut ITP-ul acum 2 zile si a trebuit sa schimb capatul de bara dreapta. 80 de lei.masina avand 21.000km

          Comment


          • Originally posted by Diabolique View Post
            si eu imi voi pune folie, dar in limitele legale.
            am un coleg de serviciu care are 95% inchis pe toate geamurile inclusiv pe parbriz pana la jumatate...ce sa spun, te simti ca in pestera si daca afara nu e soare sau cat de cat lumina buna nu mai vezi nimic. si te mai miri ca unu din asta nu vede cand semnalizezi, etc si se baga in tine

            in fine, cei de la itp nu stiu clar ce atributii au, dupa mine ar trebui sa verifice nivelurile la lichide, franele daca merg, directia, geometria rotilor si partea electrica pus un control pe laptop ca sa vada daca a avut ceva erori in ultimii doi ani si sa-i spuna posesorului sa le repare. dar se pare ca nu e cum vreau eu si am inteles ca unii te verifica si daca ai doua triunghiuri si daca e stingatorul in termenul de valabilitate...mai trebuie sa iti verifice si presiunea din roti si ar fi nemaipomenit.
            Cred ca incurci ITP-ul,cu revizia periodica a masinii.Ii doare undeva pe aia la itp de nivelul lichidurilor si erorile din computer.La ITP dupa identificare,prima data se verifica presiunea in pneuri,si este singura operatiune unde pot interveni la masina,adica pot regla,in rest nu au voie sa regleze nimic,ma refer la faruri,carburatie,sistem franare etc.Partea electrica se verifica,inclusiv daca sunt martori de avertizare aprinsi in bord.
            LOGAN--> <--TOYOTA

            Comment


            • @irinell24:
              ai grija ca atat trusa medicala cat si extinctorul sa fie in termenele de valabilitate.

              nu am inteles niciodata de ce trusa medicala are termen de valabilitate. ce sa expire din ea? pansamentele, atelele, acele de siguranta? zicea cineva ca asta intra in categoria "o mana spala pe alta", adica sa-i facilitaze producatorului o piata de desfacere permanenta si constanta.
              Computer, did we bring batteries?... Computer?...

              Comment


              • Si de ar avea ceva util in ea. Ce sa faci acel pansament ? La accidentele care se intampla in ziua de azi trebuie sa ai o remorca cu utilaje de,descarcerare,nu 3 pansamente,2 atele si o sticla de rivanol,care a inghetat si a facut ca dracu in masina.
                LOGAN--> <--TOYOTA

                Comment


                • Salt tuturor.Luna asta imi expira si mie ITP. avand in vedere ca si revizia e tot atunci, ma gadeam sa le fac pe amandua odata (in aceeasi zi).Sunt din Buc. si anu' trecut am facut revizia la AMG. Multumit de baietii de acolo. Ma gandeam sa-mi fac programare tot la ei si pt ITP. Stie cineva ceva preturi si daca sunt oamenii de acolo de treaba? iar pt zgarieturi pe lateral se respig masini? multumesc.
                  :smokespliff:viata e frumoasa doar daca stii s-o traiesti:dirol:

                  Comment


                  • Si eu am o zgarietura pe aripa sper sa nu zica nimic. Mie aiurea cu trusa si cu extintorul da sa cumpar altele nu cred ca nu e bani. Daca zice ceva poate o sa vrea si omu o cafe. Sper ca "expreso" si nu daia "lunga". La bani stiam si eu ceva de genu 80-100lei.
                    La fel am si eu revizia in aceasi perioada cu itp-ul. Sa vad ce cum se prezinta lumea pe acolo. oricum o sa revin cu detalii in maxim 14zile si o sa povestesc tot ce am facut.

                    Comment


                    • Poate vrea cafea deasta http://www.realitatea.net/cea-mai-sc...ca_172906.html Nu este motiv de respingere, zgaraeturile sau indoiturile mici.
                      LOGAN--> <--TOYOTA

                      Comment


                      • nu luati extinctoare tip spray ca expira repede. luati din alea care au un mic manometru ca au timp de valabilitate mai mare.
                        Computer, did we bring batteries?... Computer?...

                        Comment


                        • am fost intr-un final la ITP, 100 lei cu factura. a verificat franele fata-spate, noxele si a zgaltait rotile fata pe un suport special.
                          plus ca l-am rugat sa-mi regleze farurile la aparatul ala special lucru care m-a costat inca 20 lei. in rest nu m-a intrebat absolut nmic si nici n-a verificat altceva gen zgarieturi triunghiuri, etc. itp facut la reprezentanta dacia.

                          Comment


                          • "nu luati extinctoare tip spray ca expira repede. luati din alea care au un mic manometru ca au timp de valabilitate mai mare."

                            Ma scuzi ca te contrazic.
                            Este exact invers... Am eu un stingator din ala mare, rosu, manometru etc. - a fost reumplut la IasiSting inainte de ITP-ul de acum 2 ani - vreo 40 RON am dat (cred ca doar l-au verificat si au lipit alta eticheta) - si a expirat fix dupa 1 an.

                            Astea de tip spray expira peste Nspe ani. O sa-mi cumpar si eu unul inainte de ITP (luna asta).

                            Comment


                            • Buna seara, sper sa nu deranjez pe nimeni daca s-a mai discutat.
                              Am luna viitoare prima Inspectie Tehnica Periodica (am luat Loganul in mai 2008) si revizia la 2 ani.Mi cam teama cu cheltuiala.
                              Cine a facut recent aceasta Inspectie, costa mult?Mentionez ca vreau sa o fac intr-un atelier dintr-o reperezentatie Dacia. Mai e si revizia de 2 ani(cat naiba mai costa si asta?!)!!!
                              Si inca ceva: am montata folie legala si pe fata si pe spate, cu timbre si documente de la firma care mi-a montat; nu am probleme nu!?Modificarile de la partea electrica vor fi problema la ITP?!
                              Multumesc anticipat si scuze daca s-a mai discutat.
                              Nu-l mai suport sub nicio forma pe Garcea!! M-am saturat de toti cocalarii parveniti care se cred "organe" ale statului!!

                              Comment


                              • La bani din cate stiu itp-ul este intre 80 si 100. Cu folia s-au mai intalnit cazuri in care cea dupa fata era prea inchisa si cu totul ca avea acele acte la mana i-a pus sa o dea jos ( iti spun ce am mai auzit sau vazut nu vreau sa te sperii).In ceea ce priveste revizia difera de la loc la loc. Acum mai depinde si ce consumabile vrei. vezi ca e topic chiar aici la intretinere. Citeste si o sa afli tot ce te intereseaza.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google