Daca aveti trusa si extinctorul expirate luati-le de la un coleg cu masina mai noua si gata treaba. Cand vi le verifica totul e in regula
R A R - I T P
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Daca ala care face ITP isi face meseria scrie pe ele cu un marker,cu vopsea,codul VIN.Toti au asa ceva,nu se curata decat cu acetona si tot raman semne.Eu repet,macar sa fie masina tehnic buna si sa nu aiba trusa medicala,extinctor este bine sa ai si in buna stare,nu se stie de unde sare scurtcircuitul .LOGAN--> <--TOYOTA
Comment
-
Nu conteaza numai actele,conteaza si starea foliei,cum sunt puse marcile de omologare si nu in ultimul rand opacitatea.Daca ai cateva bule de aer pe un geam si vrea sa te frece,te freaca legal.Daca nu ai marca pusa sub folie, si pe toate geamurile pe care este aplicata folie,te freaca la greu .LOGAN--> <--TOYOTA
Comment
-
conform legii geamurile laterale trebuie sa aiba o transparenta de minim 70%. avand in vedere ca geamurile de logan au deja din fabrica o tenta, daca pui cea mai deschisa folie ca sa nu cobori sub procentul de 70, te afli in legalitate.Computer, did we bring batteries?... Computer?...
Comment
-
Originally posted by dan.gutu View PostNu conteaza numai actele,conteaza si starea foliei,cum sunt puse marcile de omologare si nu in ultimul rand opacitatea.Daca ai cateva bule de aer pe un geam si vrea sa te frece,te freaca legal.Daca nu ai marca pusa sub folie, si pe toate geamurile pe care este aplicata folie,te freaca la greu .
cat despre bule pe mine unul n-o sa ma frece nimeni pentru ca nu las eu bule la mine pe geam, doar daca apare vreuna asa din senin dupa ce a intrat masina in itp.
tare as vrea sa dau de un "frecator" din asta sa nu-mi faca itp-ul ca sa-l pot da in judecata.
Comment
-
Originally posted by Diabolique View Postca tot esti de la itp, exemplifica-mi cu titlu de lege si articol chestiile enumerate de tine mai sus.din moment ce eu am acte de la firma X ca mi-a pus folie omologata rar plus certificat de garantie e treaba mea daca vreau sa tin marcile langa certificatul rar si certificatul de garantie...iar numele foliei il pun sub marginea geamului unde intra in portiera.
cat despre bule pe mine unul n-o sa ma frece nimeni pentru ca nu las eu bule la mine pe geam, doar daca apare vreuna asa din senin dupa ce a intrat masina in itp.
tare as vrea sa dau de un "frecator" din asta sa nu-mi faca itp-ul ca sa-l pot da in judecata.LOGAN--> <--TOYOTA
Comment
-
Am actele, timbrele lipite, totul ok. Firma care mi-a pus folia llumar m-a intrebat cum vreau folia, legal sau pe barba mea (mai ales aia de pe fata). Am pus totul legal, deci nu au ce sa-mi faca!! Drace cu bulele pe folie mi se pare aiurea sa pui la o firma specializata si sa apara!!Nu-l mai suport sub nicio forma pe Garcea!! M-am saturat de toti cocalarii parveniti care se cred "organe" ale statului!!
Comment
-
Originally posted by dan.gutu View PostDaca nu ai pusa folia in conditiile de mai sus inseamna ca este pusa pe ''marginea drumului'' si nu intr-un atelier autorizat.Daca vrei lege dute la ala cu atelierul de pune folia si vezi ca are un regulant dat de RAR dupa care trebuie sa monteze folia.Eu la statia ITP primesc niste instiintari din partea RAR-ului,sub franciza caruia lucram,cu amendamentele aduse fiecarui articol din RNTR.Crezi ca noi nu suntem instruiti cu ce sa ''frecam'' omu' si cu ce nu ?Ca mai sunt si ''frecatori'' pe aiurea printre noi, asta e,consumatorul poate sa faca reclamatie.
si iti mai spun inca odata:
1. ma duc la o firma AUTORIZATA sa imi pun folie OMOLOGATA SI PE FATA SI PE SPATE.
2.ii cer celui care pune folia sa dea jos fata de usa si sa lipeasca timbrul cu numele foliei si marca RAR sub marginea geamului astfel incat geamul daca e complet ridicat sa nu se vada aceste marci/timbre.
3. la mana o sa am certificat de conformitate RAR si certificat de garantie.
deci, lucrul nu e facut la marginea drumului cu folie de pus la copt cozonacul. vin la tine la ITP si tu incepi sa ma freci ca de ce n-am timbre, etc...si eu iti arat actele de la firma autorizata cum ca am folie omologata in limitele legale.
si iti ceream sa-mi dai un articol de lege, sau regulament RAR care sa specifice clar negru pe alb ca NEAPARAT timbrele cu numele foliei si transparenta si ceritificarea rar trebuie sa fie puse LA VEDERE, atentie nu am spus pe geam, am spus la vedere.
ce se intampla? intra omul cu folie perfect legala in ITP dar pe geam absolut nimci decat folia...ce-i faci? ai tupeu sa te iei de el si dupa ce iti arata actele ca e legal???
ps: la fel cum tu ma trimiti la nush ce atelier dupa un amarat de articol, care de fapt e o indrumare de la rar fara baza legala cu privire la montatul foliei asa cand vin la ITP te pot trimite si eu sa te duci la atelierul unde mi-am montat folia sa vezi ca la ei in regulamentul ala scrie ca nu trebuie sa pui timbrele la vedere.Last edited by Diabolique; 15 April 2010, 23:53.
Comment
-
Azi ma duc la itp. Revin cu pareri tot azi cand o sa am timp.
Gata si cu itp-ul. L-am facut la daco serv si m-a costat 100 de lei. Im mod normal costa 80 dar daca ai gpl te mai costa inca 20 de lei. Totul a fost in regula,a vereficat masina cum trebuie. Cu trusa si extintorul s-a uitat sa fie in masina. Nu le-a cautat data. A fost "expreso" pt cei ce au citit pagina anterioara.
Comment
-
Originally posted by Diabolique View Postuita-te inca odata la postul meu, la care ai dat quote si citeste-l cu atentie.
si iti mai spun inca odata:
1. ma duc la o firma AUTORIZATA sa imi pun folie OMOLOGATA SI PE FATA SI PE SPATE.
2.ii cer celui care pune folia sa dea jos fata de usa si sa lipeasca timbrul cu numele foliei si marca RAR sub marginea geamului astfel incat geamul daca e complet ridicat sa nu se vada aceste marci/timbre.
3. la mana o sa am certificat de conformitate RAR si certificat de garantie.
deci, lucrul nu e facut la marginea drumului cu folie de pus la copt cozonacul. vin la tine la ITP si tu incepi sa ma freci ca de ce n-am timbre, etc...si eu iti arat actele de la firma autorizata cum ca am folie omologata in limitele legale.
si iti ceream sa-mi dai un articol de lege, sau regulament RAR care sa specifice clar negru pe alb ca NEAPARAT timbrele cu numele foliei si transparenta si ceritificarea rar trebuie sa fie puse LA VEDERE, atentie nu am spus pe geam, am spus la vedere.
ce se intampla? intra omul cu folie perfect legala in ITP dar pe geam absolut nimci decat folia...ce-i faci? ai tupeu sa te iei de el si dupa ce iti arata actele ca e legal???
ps: la fel cum tu ma trimiti la nush ce atelier dupa un amarat de articol, care de fapt e o indrumare de la rar fara baza legala cu privire la montatul foliei asa cand vin la ITP te pot trimite si eu sa te duci la atelierul unde mi-am montat folia sa vezi ca la ei in regulamentul ala scrie ca nu trebuie sa pui timbrele la vedere.LOGAN--> <--TOYOTA
Comment
Comment