Conducte Redirectionare Aer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Avantaje:
    -cost redus ( 10 m Copex Negru 20mm, banda izoler, burete, cutit, bricheta...) aprox 10 Ron
    -se muleaza f bine
    -nu se stranguleaza
    -se mai e nevoie de masca de acoperire
    -nu se ingroasa traversa centrala
    -suficient debit cat sa se simta caldura la picioare dupa 30min de mers (eficienta mare la pret scazut)

    Dezavantaje:
    -nu au acelasi debit mare ca cele originale
    -la treptele 3-4 incep sa fluiere
    Attached Files

    Comment


    • frumoasa lucrare

      Comment


      • ca veni vorba de instalatia de aer, de la ce se simte un aer inchis si mai putin placut cand pornesc caldura. Pe rece nu se simte nimic, deci numai pe aer cald.

        Multumesc mult!

        Comment


        • in spate ca sa nu-ti mai inghete picioarele poti sa-ti cu tine niste lemne si niste benzina si atunci o sa ai picioarele calde mereu.

          Comment


          • stie cineva de unde fac rost de acele conducte???
            Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

            Comment


            • azi mi-am montat si eu conductele. sunt foarte multumit de aceasta imbunatatire. am pus aici in mare pasii ce trebuie facuti la montaj si cateva poze poate va ajuta pe cineva...
              My ride

              Comment


              • Un lucru care nu l-am vazut aici spus de nimeni (sau poate doar nu am observat eu):

                - cand se doreste scoaterea de pe sina a capetelor de conducta, fix pe lateralul sinei (pe exterior) exista cate un capat mic (o margine de plastic) ce trebuie crestat(a) pentru a iesi de pe sina capetele de conducta.
                "Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guţă
                Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@

                Comment


                • Poftim ?
                  Ce trebuie crestat? totul e plug & play, se pune si se scoate oricand, uita-te la toti colegii de forum care si-au pus.

                  Comment


                  • Marginea sinei, sau mai exact capatul, ca sa iasa de pe sina. Dupa ce se cresteaza e plug&play...
                    "Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guţă
                    Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@

                    Comment


                    • Am si eu un 1.5 dci/2006,se pot pune pe el ?

                      Originally posted by iulyfigm View Post
                      ca veni vorba de instalatia de aer, de la ce se simte un aer inchis si mai putin placut cand pornesc caldura. Pe rece nu se simte nimic, deci numai pe aer cald.

                      Multumesc mult!
                      Si eu am problema asta,initial am crezut ca mi-a scapat vre-un odorizant pe acolo,apoi am crezut ca sunt noxe ceva ....acum nu stiu ce sa mai cred
                      Last edited by danielriz; 10 March 2013, 10:36. Reason: Automerged Doublepost
                      http://www.loganclub.ro/forum/album.php?albumid=910

                      Comment


                      • Originally posted by Kovy View Post
                        Incerc sati scriu un tutorial cat mai bun, si rog pe colegi de aici de pe forum sa ma corecteze daca uit ceva.

                        1. Demontat panoul consolei - are prindere in 6 locuri, cu un cutit sau surubelnita se poate scoate dar cu atentie sa nu se zgiriati panoul.
                        2. Scoaterea cablurilor din butoane pentru a putea pune laoparte panoul acea ca si asa este foarte putin loc, pentru manevrare.
                        3. Scoatere comenzi climatizatorului (2 suruburi si 2 agatatoare)
                        4. Se face loc intre cablurile butoanelor si se ajunge la acele doua buze in care va veni conducta.
                        5. Surubul care tine cele doua buze trebuie scos cu un torx.
                        6. Buzele acele sunt intro sina deacea trebe trase spre usa. (cel din dreapta spre usa dreapta iar cel din stinga spre usa singa )
                        7. Se largeste gaura din interiorul buzei si se taie limba acea ce am marcat in pozele din postul precedent.
                        8. Se verifica etanseitatea buzei cu conducta.
                        9. Se remonteaza cele doua buze si se fixeaza cu surubb dar fara conducta.
                        10. Se scoate gederul de la usa pentru ridicarea mochetei.
                        10.a. Cei vor mai mult spatiu poate sa scoat si scaunul.
                        11. Se taie gaura pentru conducta cu un cutit sau foarfeca.
                        12. se introduce conducta in gaura mai sus amintita si se pozitioneaza in buza din aerator care a fost mai devreme remodelat.
                        13. Dupa ce so pupat conducta perfect cu buza acea atunci se fixeaza capatul conductei cu un bradulet de caroserie si se taie gaura pentru iesirea aerului.
                        14. se repune panoul climatizari cu cele doua suruburi.
                        15. se reconecteaza butoanele din consola
                        16. se repune panoul consolei.
                        17. se porneste ventilatorul si se verifica lucrarea facuta.
                        Un sfat important: scoateti afara scaunele (asta ca sa nu va chinuiti ca mine)
                        Un alt sfat: nu tineti cheia in contact (eu la remontare mi-am prajit unul din modulele pentru ridicat geamuri cu impuls)
                        Atentie la punctul 6
                        La punctul 7 decupatea plasticului se face mai usor cu un cutit cu lama incinsa in foc.(si taie si topeste).
                        Punctele 11 si 12 trebuie sa se faca in ordinea descrisa (eu am montat tubulatura si apoi m-am trezit ca nu am cum sa asez mocheta inapoi.)

                        As avea si doua intrebari pentru cei care si-au montat aceasta tubulatura:
                        Tubulatura din partea soferului nu mi-a intrat la fel de mult in cuplajul din consola ca in partea cealalta oare asa trebuie?
                        Desi nu a intrat mult in cuplajul din consola totusi nu se aseaza partea de jos pe podea si atrebuit sa pun un adaos dedesubt.Nu stiu daca e in regula.
                        Attached Files
                        Daca o problema se poate rezolva atunci nu trebuie sa te stresezi, daca nu se poate rezolva atunci chiar nu are rost sa te mai stresezi.

                        Comment


                        • Multumita informatiilor de la colegii de mai sus (pasii sunt aceiasi), azi am reusit si eu sa imi montez conductele. Nu am scos scaunele, ca nu m'au incomodat, dar chinul mare a fost la taiat capacele alea de plastic; daca nu ai instrumentul potrivit, te apuca "bâțul" si iti julesti rau de tot degete si incheieturile, cum am patit eu; dupa un super cutter smecher rupt, am reusit sa fac niste gauri cat-de-cat cu un cutit de bucatarie banal.
                          Rezultatul e excelent, pacat ca nu e macar ca optiune la un nivel de dotare gen laureate.
                          I don't ride low, I fly high...

                          Comment


                          • Macs, de unde ai achizitionat conductele?! De la colegi sau de la reprezentante?! Se pare ca sunt cam rare la vanzare
                            Don't drive faster than your guardian angel can fly!

                            Comment


                            • vand conducte aer spate originale. 120 lei. pe cine intereseaza sunt puse pe mercador

                              Comment


                              • Chiar daca nu am MCV, sper sa nu se supere vre-un moderator ca am postat si eu aici concluziile mele
                                De la un coleg de pe forum mi-am achizitionat si eu un set de conducte si am purces la montarea lor. Pentru comoditate si usurinta in lucru...eu am dat si scaunele jos (se dau extrem de simplu jos)...asa am avut loc berechet sa ma desfasor. Confirm ca, pentru usurinta in indepartarea membranelor tehnologice (acele capacele), am dat jos si acele capete care vin fixate in aeroterma (pe langa holsurubul care le fixeaza intre ele si de aeroterma mai au si la capete o membrana subtire...care trebuie crestata) iar apoi aceste capete pot fi scoase (cel dinspre sofer prin culisare inspre stanga iar cel dinspre pasager culisare spre dreapta). Restul a fost floare la ureche....cu montarea la loc si a conductelor cumparate. Chiar este plug&play....deci cu atat mai mult nu inteleg de ce benzinarele...sau hai sa zicem...macar variantele superioare (prestige in cazul meu) nu au aceste conducte (si ma refer la varintele superioare pentru ca cel care a dat deja 10000 de coco pe o astfel de masina, nu cred ca l-ar mai fi durut inca 100-200lei in plus la pretul final al masinii pentru o astfel de optiune)?! Oare pasagerii acestor masini nu au voie pe timp de iarna sa se bucure de caldura la picioare?! Daca vre-un genial de la dacia imi poate da raspuns pertinent la aceasta intrebare...eu ma inclin!
                                Deci, ca si concluzie, cine nu are aceste conducte, cred ca nu este un efort financiar prea mare sa-si procure si sa-si monteze pentru ca isi merita banii cu varf si indesat!!
                                Don't drive faster than your guardian angel can fly!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google