MCV 1,6 16v 105 cp VS. MCV 1,5 DCI 85 cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MCV 1,6 16v 105 cp VS. MCV 1,5 DCI 85 cp

    Rugam doar proprietarii acestor motorizari sau aceia ce cunosc foarte bine aceste versiuni sa aduca argumente pro sau contra. Aici ies din discutie orice fel de modele inafara celor enuntate in titlu. Asteptam parerile pertinente ale unor angajati service. Ar fi de preferat sa intre in discutie doar modelele stock, fara a compara modele modificate.

  • #2
    Eu as zice ca benzinarul e mai bun, la diesel exista multe probleme (vezi injectoare infundate, pilitura, calamina s.a). Daca vrei sa ai consum mic si reprize bune, atunci poti lua un DCI.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #3
      ieri mi-a venit 16v-ul, ales dupa indelungi framantari...dar nu-mi pot da inca cu parerea, vreau sa-i fac rodajul ca la carte. tatal meu are 2 ranault pe motorul de 85 dci si el m-a sfatuit sa iau benzina desi nu a avut probleme cu ele; motivele sigur le cunoasteti si voi, vreau sa zic ca a contat mult si parerea unuia care are dci.

      apropos, in ce se concretizeaza reprizele astea de care tot vorbiti ???

      Comment


      • #4
        Reprizele sunt acele accelerari de la o anumita viteza, de exemplu in depasiri, o sa fie mai sprinten un motor DCI decat un MPI, pentru ca are cuplul mai mare.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #5
          Originally posted by andrei
          Eu as zice ca benzinarul e mai bun, la diesel exista multe probleme (vezi injectoare infundate, pilitura, calamina s.a). Daca vrei sa ai consum mic si reprize bune, atunci poti lua un DCI.
          Depinde ce vrei sa faci cu masina... la 10000-15000 km/an iti iei benzinar, altfel nu mai faci fata cheltuielilor cu carburantul...

          Comment


          • #6
            Originally posted by Sp!ke
            Depinde ce vrei sa faci cu masina... la 10000-15000 km/an iti iei benzinar, altfel nu mai faci fata cheltuielilor cu carburantul...
            say whaaaaat?! cred ca ai incurcat benzina cu motorina )

            Comment


            • #7
              cristi sau facut niste calcule si se considera ca un disel e avantajos doar daca faci intre 20-30de mii de km pe an deci cred ca brutus sa exprimat bine

              sigpic

              Comment


              • #8
                Originally posted by sonykel
                cristi sau facut niste calcule si se considera ca un disel e avantajos doar daca faci intre 20-30de mii de km pe an deci cred ca brutus sa exprimat bine
                Da, am inteles ce vroia sa zica si sunt perfet de acord (pana in 15000km/an, mai bine iti iei benzinara). Doar exprimarea nu mi s-a parut foarte clara. (nu ma intelegeti gresit, nici eu nu-s un reper in ceea ce priveste exprimarea :p )

                Comment


                • #9
                  toti gresim doar ca uni gresesc rar sau tot timpul(adica eu )

                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Mai oameni buni... Nu stiu daca m-am exprimat aiurea, depinde cum ati citit voi. Am vrut sa spun ca daca mergi tot pe ideea benzinarului indiferent de cati km faci pe an, iesi in pierdere la peste 15000 km/an.

                    Comment


                    • #11
                      e cam relativ calculul facut de voi... ptr un calcul comparativ luati 1.6 16v si dci 85cp ... cu diferenta de pret, revizii blablabla...

                      (eu la un calcul intre 1.4 si 1.5dci 70cp ... am ajuns la concluzia ca amortizarea o faci dupa 50-55.000 km) cam la fel zic eu ca e si la 1.6 16v vs 1.5 dci ... daca tii masina mai mult de 60.000 km e mai avantajos diesel, daca o dai inainte ii faci o bucurie aluia care o cumpara

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by CAnnabYS
                        e cam relativ calculul facut de voi... ptr un calcul comparativ luati 1.6 16v si dci 85cp ... cu diferenta de pret, revizii blablabla...

                        (eu la un calcul intre 1.4 si 1.5dci 70cp ... am ajuns la concluzia ca amortizarea o faci dupa 50-55.000 km) cam la fel zic eu ca e si la 1.6 16v vs 1.5 dci ... daca tii masina mai mult de 60.000 km e mai avantajos diesel, daca o dai inainte ii faci o bucurie aluia care o cumpara
                        Nu stiu ce calcule a facut tu, dar mie mi-a iesit ca la peste 25000 (pe care o sa-i fac in primul an; deja am 4000 dupa 45 de zile de la achizitionare) voi iesi mai bine la consum decat orice varianta pe benzina.


                        Apropo's as vrea sa-mi spuna cineva cu MCV (sau chiar sedan) benzinar cati bani a bagat in benzina in primii 3000 de km, eu am bagat 600 lei in motorina.

                        Comment


                        • #13
                          pai uite calcul simplu ...

                          dci benzina
                          1500E 0E (motor)
                          540E 360E (revizii in 60k - 6 diesel - 4 benzina - 300RON/revizie)
                          3600E 5400E (carburant in 60k - 1euro/litru ambele - diesel 6% - benzina 9% - consumuri reale mixt in regim masiv bucuresti)

                          5640E 5760E

                          deja dieselu e in avantaj daca eventual consumul va fi mai mic ... va fi si mai in avantaj... dar cred ca perioada de amortizare nu scade la mai putin de 50.000 km. 25.000 e prea putin, ce calcul ai facut?
                          Last edited by CAnnabYS; 12 November 2007, 02:26.

                          Comment


                          • #14
                            fmm de edit button ... scriu mesaju dau save si-mi zice ca au trecut 10 minute ... x(x(x(

                            ce am scris (mai pe scurt [fara calcule] ca am nervi si mi-e lene)

                            cu diferenta de pret dintre mcv-urile din titlul threadului (1050eur) ... se ajunge la o amortizare de 35-40k ... cu consumurile date de mine ... (daca dizalu ajunge la 5 iar benzina la 10 se ajunge lejer la 25.000 si chiar mai putin cu amortizarea)

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by CAnnabYS
                              pai uite calcul simplu ...

                              dci benzina
                              1500E 0E (motor)
                              540E 360E (revizii in 60k - 6 diesel - 4 benzina - 300RON/revizie)
                              3600E 5400E (carburant in 60k - 1euro/litru ambele - diesel 6% - benzina 9% - consumuri reale mixt in regim masiv bucuresti)

                              5640E 5760E

                              deja dieselu e in avantaj daca eventual consumul va fi mai mic ... va fi si mai in avantaj... dar cred ca perioada de amortizare nu scade la mai putin de 50.000 km. 25.000 e prea putin, ce calcul ai facut?
                              Un calcul asemanator am facut si eu, numai ca eu nu am pus 9% pt MCV in oras, ci 13% (e mai realist). La mine la slujba sunt vre-o 10 MCV-uri din care doua sunt cu motoare 1.6 16v... si papa 13.5-15% in regim mixt (avand in vedere ca sunt alergate, nu gluma). Cred ca in conditiile astea, dieselul este mai economic incepand de la 25-30mii.

                              In cazul asta calculele ar fi:
                              dci benzina
                              1500E 0E (motor)
                              540E 360E (revizii in 60k - 6 diesel - 4 benzina - 300RON/revizie)
                              3600E 7800E (carburant in 60k - 1euro/litru ambele - diesel 6% - benzina 13% - consumuri reale mixt in regim masiv bucuresti)

                              5640E 8160E
                              Diferenta: 2520E in favoarea Dieselului

                              Situatia e diferita pt provincie. Acolo sunt alti factori care trebuiesc luati in calcul.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google