MCV 1,6 16v 105 cp VS. MCV 1,5 DCI 85 cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    @petroman: Consumul deobicei e mai mare in rodaj. Dar la tine vad ca e bun consumul, asa o sa ramana, nu mai creste in nici un caz, poate mai scade, dar nu cred.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #32
      Originally posted by andrei
      @petroman: Consumul deobicei e mai mare in rodaj. Dar la tine vad ca e bun consumul, asa o sa ramana, nu mai creste in nici un caz, poate mai scade, dar nu cred.
      INTRADEVAR CONSUMUL SE MENTINE ACELASI FFFBUN (4.6 afara si in oras 6.1)

      Comment


      • #33
        Va creste cu siguranta,eu am 1.6 16v, 10.000 de kilometri aproape..si consumul e de 9 si ceva in oras... asa spune si cartea tehinca,... ori mergi cu ea sub turata si atunci nu mai este 1.6 16v pentru ca daca ai optat pentru aceasta masina ai ales puterea,..nu consumul mic...

        Comment


        • #34
          apropo un 16v la ce turatii e subturat???

          sigpic

          Comment


          • #35
            sub 2000 ... parerea mea...

            Comment


            • #36
              asa consider si eu.... eu il tin intre 2000-2500 cand vreau consum mic D
              apropo mai am si eu o intrebare subturarea cu ce dauneaza , adica sa zicem ca incetinesc calc ambreiaju si dau sa plec dar fara sa mai schimb intro inferioara?

              si gata am terminat cu off topicul

              sigpic

              Comment


              • #37
                Depinde de treapta de viteza in care te afli, ca daca te afli in tr. 1 sau a 2-a la 2000rpm nu inseamna ca esti subturat. Problemele apar la treptele 4 si 5, acolo se simte cel mai bine daca motorul e subturat. Altfel spus, un motor subturat e acel motor care in conditii normale de functionare nu are putere sa urce in turatie.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Sp!ke
                  Depinde de treapta de viteza in care te afli, ca daca te afli in tr. 1 sau a 2-a la 2000rpm nu inseamna ca esti subturat. Problemele apar la treptele 4 si 5, acolo se simte cel mai bine daca motorul e subturat. Altfel spus, un motor subturat e acel motor care in conditii normale de functionare nu are putere sa urce in turatie.
                  la mine daca sunt in treapta a treia sau a patra si am sub 50 km/h cind accelerez se aude ca o bataie de biela sau ceva dar putin pina se tureaza si am verificat la liber motorul nu in sarcina si nu se aude nimic (deci daca sunt subturat si o calc se aude o bataie .sau doar mi separe? e normal?

                  Comment


                  • #39
                    Pai e foarte subturat motorul, e normal sa vibreze motorul si sa se auda un zgomot metalic. Incearca sa nu accelerezi sub 1500 rpm, dai inferioara si atunci accelerezi.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by andrei
                      Pai e foarte subturat motorul, e normal sa vibreze motorul si sa se auda un zgomot metalic. Incearca sa nu accelerezi sub 1500 rpm, dai inferioara si atunci accelerezi.
                      Lam testat azi mai sportiv(RUPE ASFALTUL 1.5 dci 85 cai)merg mai subturat in oras cei drept mam saturat sa schimb asa des viteza si fiind asa de aglomerat traficul aud tot felul de zgomote la masina din cauza stresului de la trafic(am auzeniiiiiiiii )

                      Comment


                      • #41
                        Tot secretul la diesel e sa mergi cu el nici subturat (ca se depune calamina si se strica injectoarele) dar nici supraturat. Sa mergi cu el intr-un regim normal, sa-l ingrijesti (motorina buna, ulei bun) si te va tine mult.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by andrei
                          Tot secretul la diesel e sa mergi cu el nici subturat (ca se depune calamina si se strica injectoarele) dar nici supraturat. Sa mergi cu el intr-un regim normal, sa-l ingrijesti (motorina buna, ulei bun) si te va tine mult.
                          sincer masina pentru mine e mai presus de orice (inafara de copiii mei ) La multi ani !iar de intretinere .....ceiiiii mai bun nu se pune problema banilor la schimburile necesare unei bune intrteineri a masinii

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by Andreis View Post
                            Am mers cu 1.6 16v105CP timp de 5 ani pe un Megan.
                            Am 1.5 DCI 85 CP de o luna pe Loganul nou de la firma.

                            Nu pot sa fac comparatii cu mersul urban cu loganul intr-o zi am avut 26l/100km! Uzual am peste 10l/100km. Depinde cum,unde si cand mergi. Una e sa mergi Sambata Duminica, in Berceni sau in centru.

                            Pot sa spun ca in oras consuma 2-3 l mai putina motorina.
                            In afara consumul este comparativ 1,6 16v 5.6/100 1.5DCI 5.5/100. Cred ca Meganul Break e cam la fel de greu dar mai aerodinamic, deci s-ar putea Loganul sa consume mai mult.

                            Acum am luat Diesel. Totusi nu sunt convins ca e solutia cea mai buna. Am inteles ca un filtru de motorina e oribil de scump fata de cel pentru benzina. Si ca trebuie schimbat la 10000, dac nu vrei sa ramai cu masina-n drum.Cica are un senzor electronic, iar daca in urma alimentariilor repetate se strange o oarece cantitate de apa, esti clientul ideal pentru remorcat.
                            la motorul 16V am schimbat pompa de apa la 70000. In rest a fost impecabil. Testele la 140000 il aratau ca nou.

                            Despre motorul Diesel nu pot sa spun mai nimic.
                            Motorul 16v numai de lauda
                            Intr-o aglomeratie nebuna de sarbatori nu am reusit sa consum mai mult de 7l/100km si am condus destul de turat schimbam intre 2500 si 3000rot/min.La o medie de 25km/h. Ca sa obtii asemenea consumuri(26l/100km sau chiar peste 10l/100km), cred ca 3/4 din timpul in care ai fost in trafic ai stationat cu motorul undeva peste 3000rot/min..altfel nu reusesc sa-mi explic valorile astea.
                            ...sau motorul are o problema...
                            Last edited by andrei; 5 January 2008, 14:27.
                            Logan MCV Laureate 1.5dci 85Hp

                            Comment


                            • #44
                              daca ai resetat calculatorul cind ai plecat de pe loc nu are cum sati dea un consum real (abea dupa cel putin 30 km parcursi)asa am patit si eu îmi arata 20l/100km dar dupa vreo 30 km mia aratat brusc 7,3l/100km

                              Comment


                              • #45
                                Niciodata nu a scazut sub 9,5% in oras. Doar daca am avut iesiri la aeroport. Intr-adevar, am setat la o in Berceni la capatul troleibuzului si pana la Splai mi-a consumat 6,4%. Atunci cand a consumat 20 am facut 8 km in 2 ore, deci nu se pune. Depinde pe unde mergi. Eu merg in centru, si repet sub 9,5 nu mi-a scazut niciodata. Dar nu sunt nemultumit de consum, este normal. Eu merg numai in oras, prin centru si foarte rar in afara. Pe acelasi traseu cu o Skoda Fabia pe benzina 11-12. Trebuie sa remarc ca la Meganul BK I cu motorul de pe logan 16v consumam in jur de 10. Cred ca cea mai buna motorizare de pe Logan este 16v. Am mers 140.000 cu acest motor. Foarte fiabil, consum foarte redus(fara forje). Singurul lucru scump schimbarea curelei de distributie. Atentie, Renault au fost nesimtiti si pinioanele nu sunt pe pana ci fixate prin stringere pe con, asa ca daca vreti sa va schimbati singuri cureaua fara cale si imobilizator arbore, ramaneti cu motorul in batista si mergeti remorcati la service

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google