@petroman: Consumul deobicei e mai mare in rodaj. Dar la tine vad ca e bun consumul, asa o sa ramana, nu mai creste in nici un caz, poate mai scade, dar nu cred.
MCV 1,6 16v 105 cp VS. MCV 1,5 DCI 85 cp
Collapse
X
-
-
Originally posted by andrei@petroman: Consumul deobicei e mai mare in rodaj. Dar la tine vad ca e bun consumul, asa o sa ramana, nu mai creste in nici un caz, poate mai scade, dar nu cred.
Comment
-
Va creste cu siguranta,eu am 1.6 16v, 10.000 de kilometri aproape..si consumul e de 9 si ceva in oras... asa spune si cartea tehinca,... ori mergi cu ea sub turata si atunci nu mai este 1.6 16v pentru ca daca ai optat pentru aceasta masina ai ales puterea,..nu consumul mic...
Comment
-
asa consider si eu.... eu il tin intre 2000-2500 cand vreau consum mic D
apropo mai am si eu o intrebare subturarea cu ce dauneaza , adica sa zicem ca incetinesc calc ambreiaju si dau sa plec dar fara sa mai schimb intro inferioara?
si gata am terminat cu off topicul
sigpic
Comment
-
Depinde de treapta de viteza in care te afli, ca daca te afli in tr. 1 sau a 2-a la 2000rpm nu inseamna ca esti subturat. Problemele apar la treptele 4 si 5, acolo se simte cel mai bine daca motorul e subturat. Altfel spus, un motor subturat e acel motor care in conditii normale de functionare nu are putere sa urce in turatie.
Comment
-
Originally posted by Sp!keDepinde de treapta de viteza in care te afli, ca daca te afli in tr. 1 sau a 2-a la 2000rpm nu inseamna ca esti subturat. Problemele apar la treptele 4 si 5, acolo se simte cel mai bine daca motorul e subturat. Altfel spus, un motor subturat e acel motor care in conditii normale de functionare nu are putere sa urce in turatie.
Comment
-
Pai e foarte subturat motorul, e normal sa vibreze motorul si sa se auda un zgomot metalic. Incearca sa nu accelerezi sub 1500 rpm, dai inferioara si atunci accelerezi.
Comment
-
Originally posted by andreiPai e foarte subturat motorul, e normal sa vibreze motorul si sa se auda un zgomot metalic. Incearca sa nu accelerezi sub 1500 rpm, dai inferioara si atunci accelerezi.
Comment
-
Tot secretul la diesel e sa mergi cu el nici subturat (ca se depune calamina si se strica injectoarele) dar nici supraturat. Sa mergi cu el intr-un regim normal, sa-l ingrijesti (motorina buna, ulei bun) si te va tine mult.
Comment
-
Originally posted by andreiTot secretul la diesel e sa mergi cu el nici subturat (ca se depune calamina si se strica injectoarele) dar nici supraturat. Sa mergi cu el intr-un regim normal, sa-l ingrijesti (motorina buna, ulei bun) si te va tine mult.
Comment
-
Originally posted by Andreis View PostAm mers cu 1.6 16v105CP timp de 5 ani pe un Megan.
Am 1.5 DCI 85 CP de o luna pe Loganul nou de la firma.
Nu pot sa fac comparatii cu mersul urban cu loganul intr-o zi am avut 26l/100km! Uzual am peste 10l/100km. Depinde cum,unde si cand mergi. Una e sa mergi Sambata Duminica, in Berceni sau in centru.
Pot sa spun ca in oras consuma 2-3 l mai putina motorina.
In afara consumul este comparativ 1,6 16v 5.6/100 1.5DCI 5.5/100. Cred ca Meganul Break e cam la fel de greu dar mai aerodinamic, deci s-ar putea Loganul sa consume mai mult.
Acum am luat Diesel. Totusi nu sunt convins ca e solutia cea mai buna. Am inteles ca un filtru de motorina e oribil de scump fata de cel pentru benzina. Si ca trebuie schimbat la 10000, dac nu vrei sa ramai cu masina-n drum.Cica are un senzor electronic, iar daca in urma alimentariilor repetate se strange o oarece cantitate de apa, esti clientul ideal pentru remorcat.
la motorul 16V am schimbat pompa de apa la 70000. In rest a fost impecabil. Testele la 140000 il aratau ca nou.
Despre motorul Diesel nu pot sa spun mai nimic.
Motorul 16v numai de lauda
...sau motorul are o problema...Last edited by andrei; 5 January 2008, 14:27.Logan MCV Laureate 1.5dci 85Hp
Comment
-
Niciodata nu a scazut sub 9,5% in oras. Doar daca am avut iesiri la aeroport. Intr-adevar, am setat la o in Berceni la capatul troleibuzului si pana la Splai mi-a consumat 6,4%. Atunci cand a consumat 20 am facut 8 km in 2 ore, deci nu se pune. Depinde pe unde mergi. Eu merg in centru, si repet sub 9,5 nu mi-a scazut niciodata. Dar nu sunt nemultumit de consum, este normal. Eu merg numai in oras, prin centru si foarte rar in afara. Pe acelasi traseu cu o Skoda Fabia pe benzina 11-12. Trebuie sa remarc ca la Meganul BK I cu motorul de pe logan 16v consumam in jur de 10. Cred ca cea mai buna motorizare de pe Logan este 16v. Am mers 140.000 cu acest motor. Foarte fiabil, consum foarte redus(fara forje). Singurul lucru scump schimbarea curelei de distributie. Atentie, Renault au fost nesimtiti si pinioanele nu sunt pe pana ci fixate prin stringere pe con, asa ca daca vreti sa va schimbati singuri cureaua fara cale si imobilizator arbore, ramaneti cu motorul in batista si mergeti remorcati la service
Comment
Comment