MCV 1,6 16v 105 cp VS. MCV 1,5 DCI 85 cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Diesel ... daca iti iei MCV il iei pt plimbari lungi nu pt "raliu" pot sa zic ca se potriveste motorizarea de 85cp ... tata are 70cp si se comporta bine , consum mult mai mic decat 16V ... sa ai consumu 4% cu viteza constanta 100km/h ? ... fiecare alege ce motorizare crede ca i se potriveste (depasiri riscante peste 3500 rotatii etc 16V , mers cat de cat normal fara depasiri asa riscante diesel)

    Comment


    • #77
      Salut, am si eu un dci de 85, plusurile fata de un 16v sunt consumul si frana de motor asta ca sa-l pun pe diesel primul ( ca d-ala am eu ) .

      Comment


      • #78
        Originally posted by kidu`13 View Post
        ...cel diesel la 165 km/h are consunumul 6,3 % ...stiu pt ca am mers qu tata pe autostrada ...iar la 160 km/h are 5,8...ce parere aveti de el ?
        Nu zau ? Ai resetat calculatorul cand era cu pedala la podea sau cand a inceput sa puna frana de motor de la 170 la 160 ?
        Daca a reusit cu MCV-ul consum de 6,3 la 165, cred ca a ta este o masina speciala cu Cx-ul modificat...
        Vezi ca mai avem si noi masini pe care le conducem printre altele, si nu ne intereseaza cu ce s-a laudat taica-tau.. Incearca sa comunici ceva despre care chiar stii, sau citeste si invata..

        On topic, cred ca MCV-ul se preteaza cel mai bine motorului dci, este o masina destul de greoaie, cu o tinuta de drum "lenesa" si cu o tendinta subviratoare destul de pronuntata. Nu te indeamna la o conducere sportiva, deci motorul diesel mi se pare mai potrivit pentru ea.

        Comment


        • #79
          Originally posted by mihailco View Post
          Salut, am si eu un dci de 85, plusurile fata de un 16v sunt consumul si frana de motor asta ca sa-l pun pe diesel primul ( ca d-ala am eu ) .
          Ca fapt divers, la diesel frana de motor e mai ineficienta decat la un benzinar
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • #80
            Pai...pe ce te bazezi?
            Dau un singur exemplu: la dci, doar sa ridici piciorul deasupra acceleratiei si simti cum intra in frana de motor (e ajutatoare faza iarna, cu "sanius" pe jos...) iar la mpi nu e chiar aceeasi reactie (sa nu mai vrb de retrocedare...), explicatia ar fi raportul de compresie diferit...
            Asta tot ca fapt divers
            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

            Comment


            • #81
              Ma bazez pe testarea personala a franei de motor pe mai multe modele de masini...la benzinar se simte mai bine, dar sa lasam si pe altii sa-si dea cu parerea despre asta
              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

              Comment


              • #82
                Si eu am optat tot pentru dci 85 cp. De ce?
                1. Pentru ca masina merge peste 20.000/an, asadar ma ajuta la consum.
                2. Mi se pare ca pentru necesitatile mele care se rezuma la transport persoane + marfuri pe distante lungi, motorasul asta e destul de performant;
                3. Mi se pare ca motorul asta se potriveste mai mult stilului meu de a conduce.
                4. Am condus 1. 16v 110 cp pe Noul Clio. Mi-a placut mult, insa raman la diesel.

                Pana la urma obtiunea este o un compromis intre performata si economie.

                Comment


                • #83
                  salutare tuturor.
                  sunt nou pe aici,dar "vechi" mcv-ist...am 1,6 16v din decembrie 2006.
                  ce pot sa spun...motorul e reusit,si daca stii cum sa "dai" in el,te scoate din orice incurcatura...am observat si eu ca dieselurile logan demareaza foarte bine in trafic...pana pe la 80km/h trebuie sa il turez bine pe al meu ca sa se comporte la fel...dar odata de am trecut de 80 se simte diferenta,dieselu ramane in urma foarte repede...mai ales ca in caz de nevoie poti prinde 80 la ora intr-a doua cu benzinarul,si de acolo urci la 120 intr-a treia...
                  In plus,nu trebuie uitata greutatea mai mica a motorului pe benzina,lucru care conteaza foarte mult pentru suspensii pe drumurile noastre.
                  Apoi,nu trebuie sa uitam ca acum benzina e mai ieftina decat motorina...in plus,eu locuiesc in zona de munte,si iarna sunt de obicei -20 grade sau mai jos,iar mcv-ul "doarme" in strada,asa ca prefer sa stiu ca ating contactul si pleaca,mai ales ca motorina in romania e asa cum e...
                  Alt spect care trebuie luat in calcul sunt cei 5000km diferenta la revizii,norma de poluare euro4...deci clar ma pronunt pentru 1,6 16v.

                  PS 3 lucruri am de "reprosat" si eu constructorilor:
                  1. Raza de bracaj...parca esti cu camionul...de asta imi pare bine ca are garda mare la sol,pentru ca in oras prefer sa o urc cu fata pe trotuar,decat sa fac o parcare laterala...
                  2 Lipsa unui temporizator la stergatorul de pe spate....da asta se poate rezolva.
                  3 La al meu se cojeste vopseaua de pe aripa dreapta spate,cam 1 cm de la margine...mi s-a spus ca a fost defect de fabricatie la toata seria,si ca vor remedia asta gratuit la service.

                  cam asta e...

                  Comment


                  • #84
                    Ai condus dci 85 sau "i-ai facut" pe altii pe sosea la 80 de km/h...
                    De la lansarea MCV(din 2006), TOATE motoarele pe benzina sau motorina sunt euro 4, iar dci are emisii mai mici de CO2 decat benzinarele...
                    Raza de bracaj la MCV este data de ampatamentul de 2905 mm, mai mare decat la Grand Espace. Cat ai vrea sa bracheze o masina in care pot calatori 7 oameni, cat un Peugeot 107?
                    Restul...e canacan!

                    Comment


                    • #85
                      Asta cu emisiile CO2 e o mare frectie...Pur comerciala si in interesul altora.
                      Una emite mai putin decat alta cu 40g Co2 mai putin per 100 km, iar pt asta exista taxe diferite. Intr-adevar, o afacere f profitabila si f desteapta pt marii moguli.

                      Comment


                      • #86
                        O sa vezi la anul "frectia" live si pe la noi....

                        Comment


                        • #87
                          Am mai condus loganul intre timp, 1.6 16v, se comporta foarte bine pana in 110-120km/h, peste aceasta viteza e o loterie. Este mult prea stresant. Am urcat pana la 165-170km/h si nu prea dadea impresia de o stabilitate remarcabila. Nu-mi scapa de sub control dar totusi, nu mi-a placut senzatia. In mod normal nu depasesc 130, dar era o solenza 1.4 si am vrut sa spulber mitul cum ca aceasta e mai buna decat loganul, fiind mai usoara. Pe drum era vizibilitate maxima, drum neted si drept.

                          Comment


                          • #88
                            Hm...a vazut destule posturi cu treaba asta de instabilitate la MCV, chiar e mai instabila la viteza ca berlina?
                            Eu credeam ca sta mai bine pe drum.

                            Comment


                            • #89
                              chiar sta mai bine...mie asa mi s-a parut
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #90
                                Sta mai "asezata" la drum datorita ampatamentului, dar pe viraje cu cauciucurile "stock" prima senzatie este ca iesi de pe sosea in viraje abordate mai "tare", masina este inalta si are centrul de greutate mai sus. Este o senzatie controlabila destul de bine din servo dupa ce te obisnuiesti.
                                Cel mai bine se comporta pickup-ul care este avantajat de ampatamentul lung, combinat cu o masa comparabila cu a berlinei. "Papucul" este chiar "fun" de condus daca este reincaltat si ai o putere mare pe el.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google