MCV 1,6 16v 105 cp VS. MCV 1,5 DCI 85 cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    mie cel mai misto mi s-a parut pana acum mcv-ul diesel, mai ales pe viraje, datorita greutatii mai mari din cauza motorului, ceea ce mi-a dat impresia de stabilitate mai buna, dar nu cu kormorane ci cu conti sau mich
    a good plan today is better than a perfect plan tomorrow

    Comment


    • #92
      la mine e incaltata cu niste Debica Passio, nu prea mi se par cine stie ce, nu pot sa fac diferenta intre mcv si berlina deoarece nu am condus berlina la viteze mari.
      E ok la stabilitate, dar se putea si mai bine.

      Comment


      • #93
        @alx: Diametrul de bracaj e normal pentru o masina de acest tip, nu e nimic iesit din comun.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #94
          16 valve pufoase ...pe viata...

          Comment


          • #95
            salut

            sunt nou pe aici, pot sa zic ca am un 1.6 16V care ma multumeste. Conduc destul de sportiv , mai ales seara si pot sa zic ca nici la liniute nu te faci de ras cu un mcv 16 V. se tine bine pana pe la 70-80km/h . AM mers si cu 180 , eram 3 persoane in masina si pot sa zic ca mai ducea un pic dak aveam unde sai dau. N-am scos-o ink pe autostrada. Mie mi s e pare ca ajunge lejer pana pe la 160 dak o calci.Cand l-a luat tata, in iunie 2007 nu exista dieselul cu 85 de cai si avea de optat intre ala de 65 de cai si 16 v , ia reu l-am sfatuit sa ia 16V pentru ca e drept si la drumuri lungi iti este de ajutor.Poate dak exista un diesel de 85 de cai ne-am fi gandit mai bine.Despre consum ce sa zic , 9.5 in orash mers mai sportiv si in aglomeratie si intre 7 si 7.5 afara cu masina destul de incarcata.

            Comment


            • #96
              Salutari,sa va zic si eu de 1.6 16v pe care o am si este un Mcv foarte veritabil,exact asa cum a zis si kasperski23 in postul de mai sus si eu conduc mai sportiv si consumul este acelasi ca si la el si sa stiti ca nu as da mcv 1.6 16v pe alta motorizare sau berlina nu se compara,am condus de amandoua cu aceiasi motorizare si cu alta motorizare si ceea ce am luat am luat in urma mai multor teste facute cam cu toate motorizarile si variantele de logan.Nu se poate compara cu altceva ,este o masina care sta foarte bine pe viraje (tineti cont ca eu urc drumul de poiana brasov zilnic) si la drum intins la fel are o tinuta foarte buna.Sustin ceea ce a zis si kasperski23 si vin cu completarea ca daca vreti un logan adevarat luativa Mcv 1.6 16v este incomparabil cu alte variante.Eu fac curierat cu aceasta masina si sunt contra cronometru mai mereu si stiu ce poate sa dea o astfel de masina.Rezultatul...O masina foarte reusita si un atovehicul care se poate numii Masina,si tin sa le zic la altii care zic ca tot Dacia este, ca nu este asa ,e masina pe care merita sa o ai.De ce credeti ca aproape toti europenii i-si cumpara mcv-uri ?(mai ales Olanda, Franta, Germania etc.)
              Un elogiu de trei minute şi o lacrimă de-o clipă nu scuză o neglijare care se măsoară în ani sau decenii.

              Comment


              • #97
                sebi, ti-am mai spus odata, sta pe viraje MCV-ul, un pic mai bine decat balena cu cauciucurile stock, dar nu te lasi...
                Iar cu motorul, fiecare cioara isi lauda puiul...
                Last edited by detail; 10 May 2009, 23:22.

                Comment


                • #98
                  Originally posted by detail View Post
                  Ai condus dci 85 sau "i-ai facut" pe altii pe sosea la 80 de km/h...
                  scuza-ma ca te intreb...tu ai condus 1,6 16v de 105cp sau vorbesti numai din auzite? ca e distractiv sa te vad cum scrii ca un motor de 85cp e mai "tare" decat unul de 105...
                  in plus,dci 85cp e facut sa fie economic,nu sportiv...nu neg ca are cuplu mult mult mai mare decat 16v,dar,pe ansamblu,motorul 16v benzina este favorizat,pentru ca este un motor de turatie,iar acul turometrului se misca pe tot cadranul,fara nici o limitare...asa ca daca vrei sa faci o "liniuta" intre dci si 16v,in mod sigur 16v va fi castigator...
                  cat despre condusul pe sosea...eu conduc "destul" de agresiv,si pot sa-ti spun ca niste dci-uri au cam ramas in urma...de pe la 130 incolo...

                  PS sa nu incepi sa-mi spui ca probabil nu am condus si alta masina,si de asta sunt asa de incantat de mcv...asa,ca informatie,ultima masina condusa,alta decat mcv,a fost un 745d,de 333cp(sau pe aproape),cu care am facut 1600km in germania,acum 3 saptamani...

                  Comment


                  • #99
                    Originally posted by alx View Post
                    scuza-ma ca te intreb...tu ai condus 1,6 16v de 105cp sau vorbesti numai din auzite? ca e distractiv sa te vad cum scrii ca un motor de 85cp e mai "tare" decat unul de 105...
                    Nu am condus MCV 1.6 16V decat la dealer (si nu am avut nici o tresarire), avand deja un Clio3 1,4 16 V 100CP, mai usor decat un MCV. In afata de top speed nu are nici un avantaj in fata 1,5dci85 (la care am avut o tresarire la drive test, comparativ cu dci-urile 70 pe care le aveam).
                    Repet, conduc zilnic un dci 85 care are 105 CP (pentru distractia ta) si stiu ce spun.
                    PS Am condus si eu M3 E92 (for the record in Romania, nu in Germania), si asta chiar are 420 CP si nu are 2 tone.

                    ...iar despre consum, nu pot decat sa-ti spun ca acum am in traficul din Bucuresti 6,4 l/100 (medie la mai mult de 1000 km, nu inregistrati intr-o dimineata fara trafic), si folosesc din plin cei 105 CP...
                    Last edited by detail; 14 May 2009, 02:58.

                    Comment


                    • Asa cum ai spus ceva mai sus, fiecare isi lauda caruta.
                      Nu cred ca posesorii de MCV au luat masina pt liniute si viteze, sa arate la drum cine e sefu.
                      Dupa majoritatea aspectelor (lasand copilariile cu demaraje si liniute) dizal MCV e mai potrivit decat benzinaru.
                      Reprize bune, consum mic, intretinere ok la pret.
                      Ca doar asta vrei de la o masina (break), sa te care fain si sa consume putin daca se poate. Si daca dizalu nu te cara fain...nu stiu ce sa mai zic.

                      PS: pacat de locurile din spate, aberant de sus stai, parca esti la scoala la clasa I, stai in banca si nu ajungi jos cu picioarele.

                      Comment


                      • Eu cred ca orice masina, ce are si alta functie in afara de plimbat, ar trebui sa fie diesel.
                        Nu cred ca cineva isi ia MCV, doar pt ca ii place ( sa fim seriosi, nu e vreo miss). O cumpara, pt ca are nevoie de spatiu. Asadar, diesel sa fie pt utilitare.

                        Comment


                        • corect, emceveu sa fie dizal de 85 de cai, dar musai resoftat la >100... detail stie de ce
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • pe mcv cel mai bn preteaza dci.nu este o masina de rally nici nu are stabilitate de asa ceva.ii masina de familie pentru concedii unde consumul conteaza mai mult ca demarajul etc.

                            Comment


                            • uite unul cu capul pe umeri...
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • pai eu nu am vazut autobuze sport pana acum.astia de la audi au facut ceva de genul asta dar nu se compara la marime cu al nostru.
                                Welcome to the Club, We Have Jackets !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google