MCV 1,6 16v 105 cp VS. MCV 1,5 DCI 85 cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nush cum dracu' se face ca in Europa sunt o gramada de norme antipoluare, platim taxe de ne uscam si tot e mai mult smog in atmosfera decat in SUA. Acolo sunt masini cu motoare mai mari, taxe mai mici si majoritatea benzinare...si au atmosfera mai curata decat peste ocean. Aia nu mai au norme Euro "xyz" decat un catalizator care, ATENTIE, daca ai folosit o masina in Europa si te intorci cu ea in SUA, esti obligat sa-i schimbi catalizatorul. Simplu si eficient. Ne batem cu pumnii in piept (europenii) ca avem masini mai putin poluante...avem un drac, consum mult mai mare in raport cu cilindreea si daca mai vorbim si de motoarele turbo, deja o masina americana devine economica ))
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • de iesit nu cred ca o sa iasa.mai astept inca motorul cu apa.dar stau astia inca ,cu fundul pe dosar.docamdata diesel-urile de la logan au inca probleme cu fiabilitatea.faza e ca nu se rezolva odata tarasenia ata cu delphi.
      Welcome to the Club, We Have Jackets !

      Comment


      • audi foloseste pompe bosch, firma nemteasca de la mama ei, cu svastica imprimata pe corpul pompei si incep sa cada pe capete. sa fie totusi motorina de la noi de tot rahatul?
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • Saptamana trecuta am schimat la un A3 roadster model 2009 (motor 2.0 l TDI common rail - Bosch), incepand de la rezervor pina la injectoare, totul. Deviz 26000 lei. Multa pilitura la nivelul valvei de dozaj din pompa de injectie.


          Pai vedeti fratilor ca si la ei se poate. Sa nu va mai aud de sistemul delphi este prost.

          Comment


          • off topc:din cand in cand se mai aude si de cate o nemtoaica la care pica injectia .dar asta e 1 la 10 mii . la logan si reno scorul e de 500 la 10 mii.hai sa ne uitam in gama reno sa vedem ca au laguna diesel (1,9 dci) la care numarul de defectiuni legate de sistemul de injectie e mic sau cred ca nu au fost deloc.de ce?bosh!sa ne uitam in gama reno la megane si la clio dotate cu dci (65,70,85,100 de cai putere) la care au fost multe defectiuni legate de sistemul de injecti.de ce?delphi!si nu njumai la noi in tara .sa vedeti pe forum renault franta cum se plang multi de simptomul:dau cheie,pornste,tremura, scoate fum si are aprins martorul la injectie.vi se pare cunoscut?cam toate firmele care au lucrat cu delphi cam au probleme.nu cred ca majoritatea care au avut belele au pus motorina de la tractor.stiu oameni care au avut grija de logan dci ca de ochii din cap si tot au patit rusinea asta.delphi nu e prost ,e foarte prost.sa mai treaca timpul si o sa va lecuiti de diesel de la logan

            delphi a produs si sistemul de distributie la 1,6 16vvti(un pinion defazor care incepea sa caraie la pornire inca de la un numar mic de kilometrii) de pe megane care a fost un esec fiindca era destul de nefiabil.seamana a poveste cu sinterom.


            adicata pun pariu ca daca o sa -ti pice ceva la injectie ,o sa cauti sa o vinzi dupa aia.foarte multi posesori de dci dupa astfel de incidente nu au mai vrut sa auda de dacia.
            Last edited by margelatu; 31 December 2009, 15:45.
            Welcome to the Club, We Have Jackets !

            Comment


            • Originally posted by margelatu View Post
              off topc:din cand in cand se mai aude si de cate o nemtoaica la care pica injectia .dar asta e 1 la 10 mii . la logan si reno scorul e de 500 la 10 mii.hai sa ne uitam in gama reno sa vedem ca au laguna diesel (1,9 dci) la care numarul de defectiuni legate de sistemul de injectie e mic sau cred ca nu au fost deloc.de ce?bosh!sa ne uitam in gama reno la megane si la clio dotate cu dci (65,70,85,100 de cai putere) la care au fost multe defectiuni legate de sistemul de injecti.de ce?delphi!si nu njumai la noi in tara .sa vedeti pe forum renault franta cum se plang multi de simptomul:dau cheie,pornste,tremura, scoate fum si are aprins martorul la injectie.vi se pare cunoscut?cam toate firmele care au lucrat cu delphi cam au probleme.nu cred ca majoritatea care au avut belele au pus motorina de la tractor.stiu oameni care au avut grija de logan dci ca de ochii din cap si tot au patit rusinea asta.delphi nu e prost ,e foarte prost.sa mai treaca timpul si o sa va lecuiti de diesel de la logan

              delphi a produs si sistemul de distributie la 1,6 16vvti(un pinion defazor care incepea sa caraie la pornire inca de la un numar mic de kilometrii) de pe megane care a fost un esec fiindca era destul de nefiabil.seamana a poveste cu sinterom.


              adicata pun pariu ca daca o sa -ti pice ceva la injectie ,o sa cauti sa o vinzi dupa aia.foarte multi posesori de dci dupa astfel de incidente nu au mai vrut sa auda de dacia.

              Da-mi voie sa te contrazic. Eu sunt inginer la un service VW Audi, Crede-ma m-am saturat cate injectoare am inlocuit, Si common rail si PD. Am injocuit la un A5, cu motor 3.0 tdi common rail toate compomentele sistemului de injectie. Deci crede-ma, pica si astea in draci.


              Si inca o chestie, am un prieten ce are un clio din 2003 (cel cu 2 usi) 1.5 dci 65CP. Are cu el 165000 Km, si nicio problema. Doar consumabile si ceva pe la suspensie. Dar foloseste numai motorina de la Rompetrol.


              Eu cred ca rata de cadere al injectoarelor este acelasi si la basch ca la delphi. Adica vrei sa-mi spui ca daca iti pica 4 injectoare, ele sunt de vina ca sunt proaste. Gresit, problema se afle la nivelul combustibilului. Multi si-au luat logan diesel cu gandul ca se descurca de combustibil. Dar nu stiu cu exactitate provenienta combustibilului, ceeace este foarte riscant.


              Multi zic ca o filtreaza si o decanteaza. Nu asta e problema, pentru ca eventualele gunoaie nu pot trece de filtru. Marea problema este ca multi baga motorina bruta de tip "d",de multe ori fara sa stie, motorina ce distruge imediat acest sistem de injectei (common rail), indiferent de provenienta lui delphi sau bosch.

              Degeaba ea e curata si decantata, daca ea nu e compatibila cu acest sistem de injectie. Acum cateva luni am vazut un MCV de 70 cai cu 210 000 km, in bord. Nu a avut nicio problema la injectoare.

              Daca e sa pice, asta e. Sper sa nu am norocul asta. Am contractun qprotekt de la rompetrol semnat cu ei. Dac am probleme si este drept cauza combustibilul, le inlocuiesc pe banii Rompetrol. Cel puti asa scrie in contract


              Deci, motorina buna si drum bun.
              Last edited by adicata2003; 1 January 2010, 08:05. Reason: adaugare

              Comment


              • fi mai explicid
                Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                Comment


                • In ce privinta sa fiu mai explicit?

                  Comment


                  • tu esti un caz special.da hai, las-o asa ca suntem off topic.daca e sa continuam discutia tre sa merem pe un thread legat de injectoare.
                    Welcome to the Club, We Have Jackets !

                    Comment


                    • Ai perfecta dreptate.

                      Comment


                      • adicata2003 eu am si 2 kanguri si bag motorina de la rom petrol si sa dus la dracu 2 seturi de injectoare ce zici de asta?????
                        Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                        Comment


                        • Alimenteaza de la Petrom, schimba filtrul de motorina la fiecare 10000km, spune-le soferilor sa nu le mai dea in gusa pana scuipa motorina pe esapament si o sa vezi ca o sa schimbi injectoarele cand schimbi masina. Revenind la subiect, nu mi-as lua MCV cu motor pe benzina, e masina mare, are nevoie de cuplu nu de viteza, si daca o exploatezi corect nu o sa fie probleme cu motorul. Motorul de 85 de cai e foarte silentios si nu provoaca disconfort in regim de autostrada. In regim de serpentine, MCV-ul pe benzina (chiar si MPI-ul cu 16 valve) abia se taraie, MCV-ul diesel zburda chiar daca e incarcat cu patru persoane si portbagajul plin.
                          Ca si o concluzie (din partea mea) MCV-ul e masina e de carausie, nu e masina de curse si nici de liniute, MCV-ul il cumperi doar pentru utilitate (carat marfa, concedii cu familia).

                          Comment


                          • Sunt perfect de acord.

                            Comment


                            • @ ovidiu.st
                              in 1300 de km dus-intors in doua zile - 650*2 cu dci de 85 am ramas fara auz timp de doua zile dupa, in conditiile in care jumatate de drum nu s-a prins nimic la radio si l-am tinut inchis...
                              orice logan devine galagios peste 100 km/h.
                              oricum nu stiu de unde ai tras concluzia ca se taraie benzina?
                              masina merge cat de tare merge soferul...asa ca "no guts, no glory" imi place sa spun

                              Comment


                              • Probabil ca ai auzul mai sensibil. Eu dupa 2300km de mers aproape continu la viteze de 120-130km/h, n-am surzit si nici nu am sughitat ca am mers cu diesel. Ca orice logan devine galagios (de fapt putin mai galagios ca atunci cand motorul e oprit) la peste 100km/h, sunt de acord, dar as vrea sa vad sa vad si eu masina aia care merge cu 100km/h si nu i se aude motorul. De unde am tras concluzia ca MCV-ul pe benzina se taraie? R: Din trafic.
                                Referitor la ultima ta remarca, nu pot sa spun decat: Pentru ce "guts"? Pentru ce "glory"? Scuza-ma, dar prefer sa ajung acasa intreg (atat eu cat si masina). Daca ai "guts" si vrei "glory", schimba masina cu una de 2 locuri, motor de cel putin 300cp si poate vei avea parte de "glory".

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google