MCV 1,6 16v 105 cp VS. MCV 1,5 DCI 85 cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sunt masini care la 100 nu se aude motorul.....nu iti spun cat costa, dar exista..Din pacate loganul nu e una dintre ele

    Comment


    • am mers mult timp cu a6 2.5 automat(cumnatul meu are ca io sunt mai sarac).mergeam cu 140 km si verificam permanent sa vad daca mere motorul .nu se auzea motorul.la al meu 16 v are sunet specific de dacie.eu ma multumesc si cu mai putin.sa mearga tigaia mea 16 v bine ca in rest ..doresc la toata lumea sa aibe audi .la reno si la dacia zgomotul de la motorul diesel se aude destul de tare.e obositor pe distante mari.

      ps:suntem off topic demult.hai sa revenim la mcv diesel vs benzina ca ne bat tovarasii moderatori .
      ps 2:eu zic ca e diesel vs benzina asa ca trebe inchis sau transferat la diesel vs benzina.
      Last edited by margelatu; 3 January 2010, 17:44.
      Welcome to the Club, We Have Jackets !

      Comment


      • Motorul ala de 2.5 de la audi este cel mai prost de le ei.
        Au probleme cu pompele si coste foarte mult. Adica vreo 80 de milioane.

        Oricum e varza motorul ala. Toti se feresc de acel motor.

        Comment


        • Da, foarte la subiect (cred ca am inteles cu totii unde lucrezi, dizalurile dci bat la fiabilitate VW-Audi dizal, e clara treaba...)) ).

          Daca ar fi sa am un MCV (cu 7 locuri) as dori neaparat sa fie dizal, motivele sunt cele spuse si de Ovidiust: masina relativ mare/de familie, vreau un consum decent si un cuplu bun la roata, nu vreau ture/forje/liniute.

          PS: chiar si pus la ''treaba'', MCV-u' de 85 se duce foarte bine pt cei 85 cp si cuplu ala (200Nm?)
          Cred ca majoritatea cu MCV benzina 1.6 16V daca se ''taraie'', fac asta pt economie (am vazut si eu cativa care merg ca melcii).

          Comment


          • trebuie sa fii extrem de rautacios sau nestiutor sa afirmi ca mcv 16v se taraie.conduc asa ceva si ma simt un rasfatat. prefer un consum mai mare pentru o fiabilitate mai mare si o viata a motorului si dupa 130 la ora. de dci toate bune pana aici,vrei mai mult si ai parte de zgomot,consum ca de benzinar si cuplu de care tot vorbiti se termina.

            Comment


            • Vorbesti fara sa fi condus un dci 85 cp, daca zici ca la 130 la dizal se termina totul.
              Chiar te invit sa faci o proba, pe tr V la 130/h sa calci la podea un MCV dizal si unul 1.6 16V benzinar sa vezi cine ajunge primul la 150, asa de chestie...(daca nu dai tr IV esti pierdut)

              Comment


              • Originally posted by Octavian___31 View Post
                Vorbesti fara sa fi condus un dci 85 cp, daca zici ca la 130 la dizal se termina totul.
                Chiar te invit sa faci o proba, pe tr V la 130/h sa calci la podea un MCV dizal si unul 1.6 16V benzinar sa vezi cine ajunge primul la 150, asa de chestie...(daca nu dai tr IV esti pierdut)
                Scuza-ma ca te intreb...tu ai condus un benzinar in viata ta? Indiferent de care...
                Pentru ca,intr-adevar,1,6 16v trebuie calcat putintel mai tare,in conditiile in care livreaza cei 105 CP la vreo 5700 rotatii/minut...eu ajung destul de des cu el la 110-120km/h in treapta a 3-a,asa ca nu vad cum ai reusi sa ma depasesti cu un diesel de 105CP...de fapt,NICIODATA nu m-a depasit un dCi...asa ca te invit sa faci o proba cu un benzinar,dar care sa aiba un sofer care stie cum se conduce asa ceva...si ca sa raspund si la intrebarea ta viitoare,referitoare la consum,la un astfel de mers nu imi trece de 8,2l/100km,la o medie de 10000km...
                Iar daca nu sunt grabit,asa cum s-a intamplat ieri,cand am facut vreo 350km,fara sa depasesc NICIODATA 100km/h,mergand in medie cu 80-90km/h,am constat ca am scos un consum de 6,4l/100km...deci se poate un consum mic si cu 16v...
                Ca sa fac o paranteza,acu multi ani un amic de-al meu si-a cumparat un bmw seria 7,un model mai vechi,cu motor pe benzina...era exact perioada cand aparuse filmul Transporter,si era nemultumit ca masina lui nu mergea ca aia din film,dar el tot timpul era in treapta a V-a la 80km/h...cand i-am aratat ca viteza aia e pentru treapta a II-a,cel mult a III-a,si-a schimbat complet parerea,precum si masina,ca la turatiile alea,indicatorul de consum trecea cu usurinta de 30l/100km,si se ascundea in bord...
                Last edited by alx; 4 January 2010, 08:24.

                Comment


                • Daca NICIODATA nu te-a depasit vreun dci inseamna ca esti foarte tare frate , asa, rupe-i carca!
                  Nu contesta nimeni performantele lui MCV 1.6 16V fata de dci 85 cp, dar citeste mai atent ce am spus, te-ai agitat fara rost.

                  Comment


                  • Chiar are dreptate alx .. eu unu nu am 16 16 valve .. am doar 1.6 8 v .. dar cum a mai zis si alex .. eu cu a treia ma duc pana la 120 - 130 .. si de cate ori m-am dat cu dci de 85cp nu a putut sa ma faca .. de la 160 in sus nu se tine dupa mine ..

                    Diferenta intre benzibar si diesel este ca la benzina schimbi la turatii mari .. si normal sa ma faca ca el are cuplu mai mare la turatii mici ..

                    Comment


                    • Si uite asa auzim pe la stirile de la ora 5 de voi....

                      Comment


                      • Originally posted by L3on View Post
                        Si uite asa auzim pe la stirile de la ora 5 de voi....
                        uite asa se mentine emisiunea aia in program...cu ajutorul telespectatorilor fideli...

                        ca sa revin la lucruri serioase...cate loganuri ati vazut iesite in decor? (in afara de alea conduse de politisti...ca alea nu se pune,aia nu au treaba cu condusul,ci cu )

                        Comment


                        • in franta dacia ocupa locul 3 la fiabilitate,iar la automobile de famile mcv e pe doi ! suna tare bine........... azi m-am plimbat cu o octavia la drum intins si la 140 la ora era barca curata. am ramas prost surprins de ea. si eu in treapta a treaia ajung la 120 si cred ca pot sa o duc si mai mult.

                          Comment


                          • Dupa ce am fost "surprinsi" de zapezile astea eu la toata lumea le-am zis un singur lucru .. ai vazut frate vreun MCV blocat pe undeva ? .. asta fiind si u apropo ca am scos vreo 3 insi de prin santuri

                            Comment


                            • In continuare, nu regret ca am benzinar cu 16 vulve, mai ales ca iarna se incalzeste destul de repede.
                              Insa am avut curiozitatea sa fac o proba cu dci-ul de 85 sa vad cat de putin poate sa consume.
                              Pe A1 - bucuresti - pitesti - mioveni si retur am scos 3.7 l/100 consum cu o viteza cat mai constanta - aprox. 100km/h si AC pornit doar cand era nevoie. Portiunea A1 - mioveni in limita legala de 60.
                              sigur se poate si mai putin dar deja apare riscul subturarii cu toate primejdiile aferente :d
                              in general si cu a mea tot asa o ard si sub 5.9 nu a coborat nici daca am batut-o cu biciul pe bara spate.
                              @Mihaita - asa este, nu vrea sa ramana in zapada decat la zapada mai mare de 15 cm si cauciucuri de vara. si atunci daca esti pe faza si faci un pic de miscare cu o lopata, iese imediat. cu cele de iarna am facut E85 bucuresti - buzau in decembrie si in ianuarie cand a fost blocat si inzapezit. am deschis drum pentru o coloana de naufragiati. incet si sigur ca tancul sovietic.
                              Pe de alta parte ampatamentul mare m-a tradat pe dunare cand am dat sa trec un dig si am pus burta pe pamant.
                              EMCEVEul RULZZ
                              Last edited by skd_ozenel; 27 July 2010, 12:59.

                              Comment


                              • Originally posted by skd_ozenel View Post
                                In continuare, nu regret ca am benzinar cu 16 vulve, mai ales ca iarna se incalzeste destul de repede.
                                Insa am avut curiozitatea sa fac o proba cu dci-ul de 85 sa vad cat de putin poate sa consume.
                                Pe A1 - bucuresti - pitesti - mioveni si retur am scos 3.7 l/100 consum cu o viteza cat mai constanta - aprox. 100km/h si AC pornit doar cand era nevoie. Portiunea A1 - mioveni in limita legala de 60.
                                sigur se poate si mai putin dar deja apare riscul subturarii cu toate primejdiile aferente :d
                                in general si cu a mea tot asa o ard si sub 5.9 nu a coborat nici daca am batut-o cu biciul pe bara spate.
                                @Mihaita - asa este, nu vrea sa ramana in zapada decat la zapada mai mare de 15 cm si cauciucuri de vara. si atunci daca esti pe faza si faci un pic de miscare cu o lopata, iese imediat. cu cele de iarna am facut E85 bucuresti - buzau in decembrie si in ianuarie cand a fost blocat si inzapezit. am deschis drum pentru o coloana de naufragiati. incet si sigur ca tancul sovietic.
                                Pe de alta parte ampatamentul mare m-a tradat pe dunare cand am dat sa trec un dig si am pus burta pe pamant.
                                EMCEVEul RULZZ

                                Buna.
                                Eu am ajuns la uimitorul consum de 3.1/100 km la nu mai mult de 2100 turatii, asta insemnand maxim 90 km/h.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google