Impresii Logan MCV 1.6 8v 5 locuri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Impresii Logan MCV 1.6 8v 5 locuri

    Salutare tuturor membrilor,

    Am citit multe din topicurile de pe acest forum, dar nu prea am gasit impresii despre Logan MCV 1.6 8v.

    Iau in considerare achizitionarea acestui model si dupa o oarecare documentare am ramas cu urmatoarele dileme:

    1. consumul: anumite persoane au spus ca la un traseu mixt consumul este foarte mare, undeva peste 10 L/100 KM. Eu ma astept la un consum mediu undeva la 8 L/100 km in regim mixt si condus degajat. Are cineva un consum mediu calculat corect? Detalii de genul proportia oras/exterior, viteza medie de deplasare, incarcatura masinii etc sunt bine venite.

    2. dinamica masinii: multe persoane au spus ca masina e submotorizata si depasirile sunt foarte greoaie. Ma intereseaza mai ales comportamentul pana la 120 km/h. Daca poate cineva sa-mi dea niste impresii realiste despre caracterul masinii as fi recunoscator.

    3. usile din spate: apar cumva zgomote parazite cauzate de uzura balamalelor la usile din spate?

    4. am vazut intr-un topic variante de chiptuning. As vrea sa stiu daca in urma acestui tip de tuning se pierde garantia producatorului. Imi surade ideea unei variante 1.6 8v cu chiptuning ptr ca din cate am inteles se ajunge aproape de 100 cp, iar in plus nu intentionez sa fac mai mult de 15 000 km pe an asa ca un consum mai mare dar cu o dinamica mai buna nu pare exagerat. As vrea sa stiu de asemenea cam cu cat a crescut consumul la cei care au apelat la chiptuning.

    Multumesc anticipat celor ce doresc sa raspunda la acest topic.
    Logan GPL 1.4

  • #2
    3. Nu o sa apara zgomote in timp, usile si balamalele implicit, sunt facute sa reziste la gropi si sa nu zdrangane sau sa se miste. Au fost testate sa nu apara zgomote in timp. Asta pot sa ti-o confirme si posesorii de MCV-uri.
    4. De la chiptuning nu se pierde garantia, e destul de greu sa-si de seama cei de la Dacia ca ai facut o resoftare. Doar daca trimit o echipa de la Pitesti cu DDT-ul pot sa vada asta.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #3
      multam de reply

      Originally posted by andrei
      3. Nu o sa apara zgomote in timp, usile si balamalele implicit, sunt facute sa reziste la gropi si sa nu zdrangane sau sa se miste. Au fost testate sa nu apara zgomote in timp. Asta pot sa ti-o confirme si posesorii de MCV-uri.
      4. De la chiptuning nu se pierde garantia, e destul de greu sa-si de seama cei de la Dacia ca ai facut o resoftare. Doar daca trimit o echipa de la Pitesti cu DDT-ul pot sa vada asta.
      e buna treaba cu tuningul daca e asa cum spui. Tu ai tuning la loganul tau?\ Cat despre consum stii ceva de consumul dupa tuning?\
      Logan GPL 1.4

      Comment


      • #4
        N-am chiptuning pe Logan-ul meu. Consumul o sa creasca cu maxim 0,5-1 L/100 km.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #5
          Originally posted by stolniceanulucian
          Salutare tuturor membrilor,

          Am citit multe din topicurile de pe acest forum, dar nu prea am gasit impresii despre Logan MCV 1.6 8v.


          1. consumul: anumite persoane au spus ca la un traseu mixt consumul este foarte mare, undeva peste 10 L/100 KM. Eu ma astept la un consum mediu undeva la 8 L/100 km in regim mixt si condus degajat. Are cineva un consum mediu calculat corect? Detalii de genul proportia oras/exterior, viteza medie de deplasare, incarcatura masinii etc sunt bine venite.

          2. dinamica masinii: multe persoane au spus ca masina e submotorizata si depasirile sunt foarte greoaie. Ma intereseaza mai ales comportamentul pana la 120 km/h. Daca poate cineva sa-mi dea niste impresii realiste despre caracterul masinii as fi recunoscator.

          3. usile din spate: apar cumva zgomote parazite cauzate de uzura balamalelor la usile din spate?

          4. am vazut intr-un topic variante de chiptuning. As vrea sa stiu daca in urma acestui tip de tuning se pierde garantia producatorului. Imi surade ideea unei variante 1.6 8v cu chiptuning ptr ca din cate am inteles se ajunge aproape de 100 cp, iar in plus nu intentionez sa fac mai mult de 15 000 km pe an asa ca un consum mai mare dar cu o dinamica mai buna nu pare exagerat. As vrea sa stiu de asemenea cam cu cat a crescut consumul la cei care au apelat la chiptuning.

          Multumesc anticipat celor ce doresc sa raspunda la acest topic.

          1. CONSUMUL....
          - la drum intins (depasiri lejere, neforjate) sub 6,1 l/100 km nu am reusit sa cobor in conditiile in care am fost 3 pers cu ceva bagaje (pana in 30 kg). Mentionez ca la acel drum nu am sarit de 110 km, nu am urcat, nu am avut vant fata sau lateral, si cel mai important nu am stat in trafic....
          - in oras, fara sa o forjez, mergand linistit (batraneste chiar), nu pot cobora sub 9,1 (cu tot cu stat in trafic - Bucuresti, fireste ) iar maxim 9,4 l/100 km

          2. DEPASIRILE
          - da, sunt destul de greoaie (asta raportat la un motor de aceeasi capacit si aprox aceeasi greutate), dar in comparatie cu motorul de 1,4 mpi de la Loganul berlina e chiar ok. Asta se poate simti si la urcus. Culmea e ca, consumul este chiar mai mic la urcat la motorul de 1,6 8v.
          Vorbind de viteza de 120 km/h e chiar ok fata de berlina. Berlina de la 115 - 120 incepea sa fluiere nu prea placut si iti dadea o stare de nesiguranta (noroc cu vechile cass auto care de la 60 km/h incepeau sa isi ridice nivelul sunetului si in felul asta nu prea mai auzeai zgomotele de la 120....). MCV mi se pare (sper ca nu e doar o parere) mult mai bine asezat. E mult mai stabil decat berlina la viteze mai mari, mult mai stabil in curbe (cred ca din cauza arcurilor si amortizoarelor).

          3. ZGOMOTELE
          - nu pot inca sa-mi dau cu parerea pentru ca nu am decat 7000 km. Dar nu cred ca ar trebui sa existe probleme. Este destul de bine legata, balamalele usilor spate sunt destul de solide, caroseria e bine legata....


          - cam atat din experienta MCV. astept iarna. vreau sa ma lamuresc si cu privire la comportamentul MCV la zapada si gheata.

          - mentionez ca am doua Logan: berlina din 2005 - 1,4 (40.000 km) si MCV 1,6 8v din martie 2007 (7000 km) si sunt destul de multumit de amandoua.

          Comment


          • #6
            Multam de informatii. Deci din cate inteleg consumul e in jur de 7 la drum intins si 10 in oras, iar dinamica masinii este asemanatoare cu cea a Loganului de 1.4 pe benzina. Inca o intrebare. A trebuit sa astepti mult pentru livrarea masinii?/ ca am inteles ca dureaza mai mult ptr mcv>
            Logan GPL 1.4

            Comment


            • #7
              Originally posted by stolniceanulucian
              Multam de informatii. Deci din cate inteleg consumul e in jur de 7 la drum intins si 10 in oras, iar dinamica masinii este asemanatoare cu cea a Loganului de 1.4 pe benzina. Inca o intrebare. A trebuit sa astepti mult pentru livrarea masinii?/ ca am inteles ca dureaza mai mult ptr mcv>

              NU A DURAT MULT....APROX 1 LUNA. DAR ATUNCI NU ERAU COMENZI ASA MARI. AM INTELES CA DIN APRILIE S-AU TRIPLAT COMENZILE.
              EU AM COMPARAT AMBELE LOGAN CU CREDIT BRD SI ACTELE AU DURAT MAI MULT DECAT TIMPUL DE ASTEPTARE....
              TOTUSI DACA VREI SA SCURTEZI TIMPUL DE ASTEPTARE TE SFATUIESC SA MERGI SA DAI COMANDA SI APOI SA REZOLVI ACTELE DE BANCA(ASTA IN CAZUL IN CARE CUMPERI CU CREDIT.



              AM UITAT SA SPECIFIC CA MCV MEU E LAUREATE SI E DE 7 LOCURI.....SI AM REUSIT SA PUN PE EL CAM TOT (ABS, EBV, AIRBAG-URI LATERALE, COMP DE BORD CU CONSUM INSTANTANEU).
              DACA VREI SA TE AJUT, SPUNE-MI SI TE DUC LA DEALERUL MEU....E SUPER DE TREABA...SI LUCREAZA LA IPSO....

              Comment


              • #8
                Originally posted by ivanescusg
                AM REUSIT SA PUN PE EL CAM TOT (ABS, EBV, AIRBAG-URI LATERALE, COMP DE BORD CU CONSUM INSTANTANEU).
                Ai schimbat tabloul de bord cu totul?
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by ivanescusg
                  NU A DURAT MULT....APROX 1 LUNA. DAR ATUNCI NU ERAU COMENZI ASA MARI. AM INTELES CA DIN APRILIE S-AU TRIPLAT COMENZILE.
                  EU AM COMPARAT AMBELE LOGAN CU CREDIT BRD SI ACTELE AU DURAT MAI MULT DECAT TIMPUL DE ASTEPTARE....
                  TOTUSI DACA VREI SA SCURTEZI TIMPUL DE ASTEPTARE TE SFATUIESC SA MERGI SA DAI COMANDA SI APOI SA REZOLVI ACTELE DE BANCA(ASTA IN CAZUL IN CARE CUMPERI CU CREDIT.
                  ....
                  Eu sunt din Sibiu. Oricum eu vreau sa dau comanda de masina la sfarsitul lui ianuarie si sper ca pana la sfarsitul lui februarie sa o am. Necazuri cu creditul nu o sa am ca nu fac credit auto. Poate am noroc si vine mai rapid masina ca eu nu vreau decat prima echipare care contine si airbag pasager. In ceea ce priveste dealerii stii cumva de ce ar trebui sa ma feresc sau daca e mai bine sa dau comanda la un anumit dealer?
                  Logan GPL 1.4

                  Comment


                  • #10
                    Mergi la Emilian si da comanda, e mai bine decat la Gammis.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by andrei
                      Ai schimbat tabloul de bord cu totul?
                      NU. AM SCHIMBAT DOAR CABLAJUL BORDULUI...CHESTIA ASTA S-A REZOLVAT CAUTAND PE NET SI APOI SUNAND LA DYDYCOM, UN TIP DE GASCA CU F MULTE IDEI (BUNE). CARE TE POATE INVATA O GRAMADA DE ALTE CHESTII.
                      DACA VREI NR DE TEL TB SA ASTEPTI PANA LUNI....ATUNCI MA VOI INTOARCE SI VOI RECUPERA AGENDA. SCUZE...

                      DACA VREI DEALER OK - IPSO...NU VREAU SA FAC RECLAMA DAR CU EI M-AM INTELES CEL MAI BINE.

                      IAR CA SERVICE CEI DE LA AMG DIN PANTELIMON...OPERATIVI SI CHIAR SI FARA SPAGA TE REZOLVA REPEDE SI CULMEA...BINE! (BINEINTELES CA LA URMATOARELE DRUMURI DE LA EI AM MISCAT SI EU DIN URECHI...DEH SUNTEM IN ROMANIA SI ORICUM AM CREZUT DE CUVIINTA CA MERITA SA IMI FAC O PILA.....)

                      Comment


                      • #12
                        Nu, nu imi trebuie numarul de telefon, doar eram curios cu ce metoda ai rezovat problema. Eu am consum instantaneu pe CB si chiar daca nu avea ma priciep la mecanica si electronica si mi-l faceam singur, nu era problema.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by ivanescusg
                          1. CONSUMUL....
                          - la drum intins (depasiri lejere, neforjate) sub 6,1 l/100 km nu am reusit sa cobor in conditiile in care am fost 3 pers cu ceva bagaje (pana in 30 kg). Mentionez ca la acel drum nu am sarit de 110 km, nu am urcat, nu am avut vant fata sau lateral, si cel mai important nu am stat in trafic....
                          - in oras, fara sa o forjez, mergand linistit (batraneste chiar), nu pot cobora sub 9,1 (cu tot cu stat in trafic - Bucuresti, fireste ) iar maxim 9,4 l/100 km
                          Consumurile acestea le-ai citit de pe computerul de bord sau le-ai calculat facand plinul, mergand si apoi facand plinul din nou. Din cate am inteles la unele masini nu e tocmai precis consumul afisat de computerul de bord.
                          Logan GPL 1.4

                          Comment


                          • #14
                            Ba e destul de precis CB-ul pe Logan, are o marja de eroare de 0,1 - maxim 0,2 L/100 km.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #15
                              In concluzie credeti ca se merita motor de 1.6 8v pe Logan MCV cu 5 locuri?
                              Logan GPL 1.4

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google