Impresii Logan MCV 1.6 8v 5 locuri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pe MCV parerea mea e mai bun un DCI de 70 de CP sau 85 de CP.
    De meritat se merita doar in comparatie cu 1,4 MPI. Stiu ca nu-i ceea ce vrei sa auzi dar asta e.
    Cel mai lent 1,6 8v

    Comment


    • #17
      De acord cu tine Rocri. Am mers cu MCV 1.6 16v si nu m-a impresionat.

      Comment


      • #18
        Originally posted by Rocri
        Pe MCV parerea mea e mai bun un DCI de 70 de CP sau 85 de CP.
        De meritat se merita doar in comparatie cu 1,4 MPI. Stiu ca nu-i ceea ce vrei sa auzi dar asta e.
        Crezi ca un dci de 70 cp e mai dinamic decat un 1.6 8v de 90 cp?

        Stiu si eu povestea cuplului motor si alea alea, dar eu am calculat si am ajuns la concluzia ca un dci se amortizeaza in minim 3 ani la un kilometraj de 20 000 de km pe an.

        In plus la diesel trebuie schimbata cureaua de distributie mai des si reviziile sunt mai dese, iar unii au semnalat probleme cu injectoarele.

        Din cate am vazut tu ai 1.6 mpi berlina. Cum ti se pare berlina de 1.6 8v fata de 1.5 dci de 70 cp?
        Logan GPL 1.4

        Comment


        • #19
          Aaa te-ai referit si la pret+cheltuieli. Diferenta de pret e in favoarea benzinarului pana in 20000 pe an.
          MCV-ul este mai greu(si m-ai putin aerodinamic) decat berlina asa ca-ti trebuie cuplu mai bun. Daca l-a berlina 1,6 cred ca e mai sprinten decat dci-ul de 70 CP (cel putin mie asa mi se pare) l-a MCV se schimba problema. Ca sa ai demaraj trebuie sa accelerezi. Si asa consumul la berlina de 1,6 este mare (cam 10% in oras) darmite la MCV unde trebuie sa o si calci. Sunt cam incoerent ca nu am baut cafeau de dimineata.
          Last edited by Cristi_LCD; 20 November 2007, 09:12.
          Cel mai lent 1,6 8v

          Comment


          • #20
            ........
            si am ajuns la concluzia ca un dci se amortizeaza in minim 3 ani la un kilometraj de 20 000 de km pe an.
            .......
            Luciane, nu stiu cum ai facut tu calculul ala, dar e departe rau de realitate. E un topic pe-aici pe undeva in care sunt calcule relativ exacte din care reiese ca daca ai trecut de 20-25000 esti deja pe profit cu dieselul. Problema e ca daca faci 25000 in 5 ani atunci nu se mai justifica diferenta de pret diesel-benzina la achizitionarea masinii.

            PS
            Eu mi-am facut enshpe mii de calcule cand mi-am luat masina. Stiam ca o sa fac ceva kilometri cu ea si n-am vrut sa risc cu bezinaru. Dupa nici doua luni am deja 5000km...

            Comment


            • #21
              Originally posted by Sp!ke
              Luciane, nu stiu cum ai facut tu calculul ala, dar e departe rau de realitate. E un topic pe-aici pe undeva in care sunt calcule relativ exacte din care reiese ca daca ai trecut de 20-25000 esti deja pe profit cu dieselul. Problema e ca daca faci 25000 in 5 ani atunci nu se mai justifica diferenta de pret diesel-benzina la achizitionarea masinii.

              PS
              Eu mi-am facut enshpe mii de calcule cand mi-am luat masina. Stiam ca o sa fac ceva kilometri cu ea si n-am vrut sa risc cu bezinaru. Dupa nici doua luni am deja 5000km...
              Pai calculul e in felul urmator:

              Consum MCV diesel: 5.5 in afara 7 in oras
              Consum MCV 1.6 8v: 7.0 in afara 11 in oras
              Ponderea oras/afara la un utilizator normal este 30% oras 70% afara.

              Rezulta urmatoarele consumuri medii:
              MCV diesel: (5.5*7 + 7*3)/10 = 5.95
              MCV 1.6 8v: (7*7 + 11*3)/10 = 8.20

              Diferenta de consum la fiecare 100km este 8.20 - 5.95 = 2.25 litri
              Pretul benzinei este aproximativ egal cu cel al motorinei si anume 1 euro/litru.
              Inseamna ca la fiecare 100 km proprietarul dieselului castiga 2.25 euro.

              Diferenta de pret la achizitionare intre MCV dci de 70 cp si MCV 1.6 8v este de 10400 - 9300 = 1100(la echiparea preference 5 locuri preturi de pe site Dacia).

              1100/2.25 = 488.88 sute de kilometri = 48 888 kilometri
              48 888/20 000 = 2.44 ani = durata de amortizare la 20 000km/an
              48 888/15 000 = 3.25 ani = durata de amortizare la 15 000km/an

              Spune-mi ce nu este corect la acest calcul si mai vorbim.
              Logan GPL 1.4

              Comment


              • #22
                Nu sunt de acord cu consumurile date de tine. DCI-ul meu consuma cam asa: 4.5-4.9% afara si 5.5-6.5% in oras (depinde de motorina. Daca merg cu motorina Rompetrol atunci am dat-o-n bara). Referitor la 1.6 8v, consumurile tale sunt superoptimiste... 11L se scot doar in orasele de provincie nu in capitalele de judet sau in Bucuresti (am colegi cu 1.6 8v si 1.6 16v care isi smulg parul din cap cu consumurile: 12-14L si asta la mers normal nu sportiv, daca eu consum un plin pe luna in Bucuresti ei consuma doua la aprox. acelasi nr de kilometri, +/- cateva zeci de km).

                Comment


                • #23
                  bai baietii ati dat-o iar in discuti disel vs benzin cand aici era vorba despre impresi MCV 1.6MPI cu 5locuri...
                  Sincer spike vreau sa vad si eu cum oameni aia consuma 14l la suta neconducand sportiv... eu in constanta condus sportiv(accelerat mai repejor schimbat la 3000 sunt inca in rodaj) si cu trafic mare adica traversat lapusneanu si tomisu n-am sarit de 11... deci totusi corect consuma diselurile putin dar hai sa nu mai aruncam cu noroi in benzinare...
                  si sincer la consumurile care le zici tu adica 5.5%in oras inseamna ca schimbi batrnaeste si nu prinzi trafic de loc... nu vreau sa iasa un nou flame pe aici...
                  si apropo la calculele care sunt putin mai sus sunt incorecte din punctul meu de vedere:
                  1. ati uitat sa ziceti de revizii
                  2. la diseluri revizile sunt mai scumpe
                  3. la diseluri revizile sunt mai dese
                  Last edited by SoNyKeL; 21 November 2007, 10:56.

                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by sonykel
                    1. ati uitat sa ziceti de revizii
                    2. la diseluri revizile sunt mai scumpe
                    3. la diseluri revizile sunt mai dese
                    La cat se fac reviziile la 1.6 8v si cat costa?
                    La cat se fac reviziile la dci 70cp si cat costa?

                    Ca sa refac calculul cu toate datele.
                    Logan GPL 1.4

                    Comment


                    • #25
                      La dieseluri reviziile se fac la 10000 iar la benzinare se fac la 15000 si costa ~70-80 euro.

                      Comment


                      • #26
                        pai stai ca la benzina e un pret si la disel e alt pret... din cate stiu la disel se schimba si filtru de carburant deci al ar face marea diferenta de pret

                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          @Sonykel... deja suntem offtopic. Prima revizie la diesel costa 70euro, a doua 160 (pt ca se schimba si placutele de frana atat la diesel cat si la benzina).

                          Comment


                          • #28
                            [QUOTE=Sp!ke... deja suntem offtopic. Prima revizie la diesel costa 70euro, a doua 160 (pt ca se schimba si placutele de frana atat la diesel cat si la benzina).[/QUOTE]
                            si daca nu sunt tocite,se mai schimba?
                            Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                            Comment


                            • #29
                              yeap. N-am inteles de ce.... dar se pare ca asa se face...

                              Comment


                              • #30
                                Sunt atipice cazurile in care placutele nu sunt tocite ami mult de jumatate la 30.000 km, deci de-aia se schimba.
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google