este ptr pasagerul din mijloc de pe bancheta din spate!
Intrebari/Raspunsuri diverse la MCV
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
am gasit ( peduncul centura securitate spate ) e pusa aproape de stopul de sus, nu are cum sa fie pentru randul 2 de scaune.
oricum am dat-o jos.
Salut , va rog sa ma ajutati , am desfacut consola sa schimb becul care lumineaza butoanele de la aerul conditionat si am constatat ca becul lipseste cu tot cu soclu ,
pe unde gasesc eu soclu sa-l cumpar, va rog multumesc.
Comment
-
Originally posted by uka View Postam gasit ( peduncul centura securitate spate ) e pusa aproape de stopul de sus, nu are cum sa fie pentru randul 2 de scaune.
oricum am dat-o jos.
Salut , va rog sa ma ajutati , am desfacut consola sa schimb becul care lumineaza butoanele de la aerul conditionat si am constatat ca becul lipseste cu tot cu soclu ,
pe unde gasesc eu soclu sa-l cumpar, va rog multumesc.
Comment
-
Originally posted by uka View PostIntrebi daca e legal ? ca de pus, le poti pune oricand .
Am o intrebare , la MCV 1.6 16v 5 locuri in porbagaj sus este montata o centura pentru ce este?
Originally posted by ghiaurul View Posteste ptr pasagerul din mijloc de pe bancheta din spate!Last edited by KaTaMCV; 30 December 2013, 17:58.
Comment
-
Fratilor, centura aia din dispusa central pe plafon deasura portbagajului este pentru locul central de pe randul 2 de scaune si echipeaza toate mcv-urile, si de 5 si de 7 locuri. Se trage frumos si se trece capatul cu cele 2 catarame prin urachea aia de ghidaj de pe spatarul banchetei mari. Catarama din capat se clipseaza in soclul din stanga locului din mijloc de pe bancheta. Ocupantul locului din mijloc o poate folosi ulterior ca pe oricare din celelalte centuri ale masinii, apuca de catarama culisanta, o trece peste el de la stanga la dreapta si o cupleaza in soclul din dreapta lui. Scrie tot in manualul de utilizare al masinii.
Intr-adevar, la mcv-urile de 7 locuri chinga centurii pentru locul din mijloc de pe randul 2, atunci cand e montata la pozitie, coboara oblic din tavan printre ocupantii randului 3 de scaune.
@uka: Ma tem ca daca ai demontat-o, ai putea avea probleme la ITP sau la vreun control al organelor...
Comment
-
diferenta este ca.....cele de VAN nu sunt vopsite ,deloc, nici unele .
Comment
-
Salutare la toti Logan-istii,
abia am facut cont pe forum , si nu stiu daca postez unde trebuie , mai trebuie sa ma edific putin sa vad ce si cum e la voi pe forum,in fine... .
Am decis sa ma alatur fanilor si detinatorilor de Logan Mcv (vreau sa achizitionez unul in perioada urmatoare )si aici vreau sa ma ajutati cu ceva informatii.Am intrat pe forum la consumuri motor 1.6 8V , 16V , 1.4(eu din fire sant fan benzina si conduc mai sportiv, nu prea ma impac cu diesel-ul din mai multe puncte de vedere , no offence pentru fan diesel ) si am ramas putin surprins de diferenta de consumuri intre diferiti membrii ai forumului (am citit 102 pagini numai pentu motorul de 1.6 , 8V la 1.4 mai pe sarite),care se datoreaza ba greutatii , ba a accelerarii bruste la nu mai stiu ce viteza.... etc..Detin Cielo de 10 ani(1.5, 8v , fabricatie '96 , fara gaz)si din punct de vedere al consumului sant mai mult decat multumit(de obicei ca incarcare eu , nevasta , trei copii si bagaje in functie de necesitati ,scot consumuri vara: 5.8-6.00 afara , viteza 90-140 cu reprize pana la 160, 9.00 oras, iarna (bineinteles drum fara zapada, doar frig de la -5 la 2 grade), in acelesi conditii de viteza si turatie ca vara:7-7.5 afara , 10-12 chiar14 oras), dar deja copii se maresc si trebuie spatiu din ce in ce mai mare (spatiu care la cielo deja incepe sa fie inexistent fara un portbagaj suplimentar pe plafon in momentul in care pleci cu purcel cu catel etc.)
Scuzati-mi postul lung , dar pana la urma tot nu sant edificat cu consumul unui Mcv 1.6 , 1.4 la un drum mixt , masina full de bagaje , 5 pasageri,AC sa spunem 100% din traseu si un codus mai linistit fara reprize bruste de accelerare si cam la ce probleme ar trebui sa ma stept de la un MCV fabricatie 2006-2008?
Comment
-
Comment