LOGANUL Si RULOTA

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu nu voi intelege de ce tot timpul se compara motorizarile dupa Caii Putere, dar si aerodinamica masinii are de-a face.
    Degeaba ai 75Cp daca masina nu e construita sa fie aerodinamica, iar ca sa urci un deal cu 10-20 km si cu rulota cred ca iti vine sa te lasi de meserie, parerea mea, nedetinator de rulota.
    Un motor de 1.2 cu 5 pasageri si vre-o 100 kg in portbagaj, atunci vezi cum trage, nu de pe talon.
    La un 1.4 mai ai unde sa-i dai ptr ca nu e turat motorul ca sa aiba 75 cp, la 1.2 se cam termina ceasul.

    Comment


    • Dar dupa ce ai vrea sa se compare motoarele,dupa culoare,greutate si volum?Realizarea puterii la un motor este un scop in sine.Aerodinamica isi arata importanta proportional cu valoarea vitezei de deplasare.O persoana limitata financiar,nu cred ca va opta pentru un "tanc",sa-l puna la treaba o saptamina(in concediu),in aceste zile se poate permite,viteza de croaziera,timpul nu-i o problema.

      Comment


      • Atunci compara Skoda 1.4 mpi cu Logan 1.4 mpi la fel cum compari Opel 1.2 cu Logan 1.2.
        Ma refer la modelul de motorizare pe Skoda de 1.4 75 cp.
        Iar consumul cred ca e o alta variabila ce trebuie luata in considerare, mai ales cand vb de un motor mic, ce functioneaza la turatii mai mari, mai ales cand vine vb de o sarcina precum o rulota.
        Ca nu conduci cu talonul si te uiti la cati cai ai pe hartie.
        Astept pareri si de la un utilizator de 1.2.

        Comment


        • eu nu am tras rulota dar am tras un alt logan cam 30km ..vale,deal. era 1.2 motorul euro4 si remorcam un 1.5dci full si cu 2 persoane in el. si a mers, dar trebuie sa stii sa il turezi pana la 5500 ture 1-a a 2-a si din a 3-a merge foarte bine cu 3500-4000 ture. mentionez ca am consumat 2liniute la benzina in 30km deci nu prea merita...ideal e un diesel de ..50cp nu conteaza dar sa aiba 140-160nm la ture mici
          stiu sigur ca atunci cand bate vantul si mergi cu rulota dupa tine e destul de periculos chiar si la 60-70 la ora cu o masina mica, submotorizata, usoara si o rulota mare dupa tine, risti sa ...pupi un pom . am un coleg de munca cum am scris si mai sus care are un transporter de 70cp diesel si merge cu rulota in concedii fara problema, insa mai am alt coleg care are un opel zafira 2.2 dti si cara aceeasi rulota cu o usurinta mult mai mare, fara consum exagerat, fara apa la 100 grade si alte chestii.
          Last edited by Dennis_TL; 28 December 2011, 20:53.

          Comment


          • Originally posted by lordwolf View Post
            Atunci compara Skoda 1.4 mpi cu Logan 1.4 mpi la fel cum compari Opel 1.2 cu Logan 1.2.
            Ma refer la modelul de motorizare pe Skoda de 1.4 75 cp.
            Iar consumul cred ca e o alta variabila ce trebuie luata in considerare, mai ales cand vb de un motor mic, ce functioneaza la turatii mai mari, mai ales cand vine vb de o sarcina precum o rulota.
            Ca nu conduci cu talonul si te uiti la cati cai ai pe hartie.
            Astept pareri si de la un utilizator de 1.2.
            Eu vorbeam de ce poate face masina si in special motorul,adica puterea debitata.Faptul ca difera pragul de turatie si consumul,este irelevant daca fenomenul se petrece intr-un concediu,citeva zile.Consumul redus,in restul anului si taxele diminuate compenseaza extraordinar.Viteza,in concediu,nu constituie o chestie demna de luat in seama. De ce oare tendinta celor ce cumpara masini,este catre litraje mici,cu putere cit mai mare?

            Comment


            • Ma distreaza o chestie. Toata lumea face diferenta intre calutii putere generati de un diesel si aceiasi cai putere generati de un benzinar. Caii putere sunt aceiasi, indiferent ca sunt fabricati din motorina, benzina, uraniu, carbune. Sunt o masura a puterii. Faptul ca un motor diesel are cuplu (la arborele cotit al motorului) mai mare decat un benzinar, asta e in functie de principiul de functionare. Ca e mai economic, asta e adevarat. Randamentul unui Diesel este net superior unui Otto. Din cauza formulei randamentului si a raportului de compresie. Dar, daca sunteti atenti, cutiile de viteze difera de la benzinar la diesel. In final, la roata ajunge cam acelasi cuplu (ma trefer la masinile cu care mergem pe sosea, nu la tractoare). Intotdeauna un benzinar de 90CP va consula (in lei) mai mult decat un diesel de 90CP, dar vor trage remorca la fel. Chiar daca turatia motorului difera. Un cal putere inseamna cam 736 W, indiferent cum produci aceasta putere. Calul putere nu va sti niciodata cu ce-l alimentezi. Pentru el nu conteaza decat formula. Dupa ultimele legi ale fizicii, puterea este, inca, egala cu produsul dintre forta si viteza. Unde intra motorina in ecuatia asta?
              Last edited by silvester; 29 December 2011, 02:28.

              Comment


              • Corect si la obiect argumentata,chestia!

                Comment


                • Mi-am luat si eu rulota si la primele testari pare ok pe teren drept.
                  Attached Files
                  Dacia Logan 1.4 MPI Laureate

                  Comment


                  • Petroman,iai bagat pe toti in boala cu rulota asta,stai de fiecare in parte cu fel si fel de explicatii,ce si cum poate face cu eanui rau oricum.

                    Silvester un cal putere are 0,73 kw nu 736w,ca se intelege altceva,puterea motorului se masoara in kw,dovada si pe talon.

                    Eu am condus o rulota de o tona si cu dci-u meu si cu un benzinar de 1,6,dif.e foarte mare,cu benzinar parca trag un tanc dupa mine din cauza cuplului slab 130Nm fata de 160Nm diesel,cu benzinar numa turat tre sa stai de la 2500rpm in sus ca sa am ceva putere,in rampa de 10 cu benzinaru te rupe daca nu vii cu viteza de jos si turat abia ajungi sus cu a 2-ua,la diesel cuplu e si mai mare si e si la turatii joase,de consum nu va zic,in jur de 10 la benzinar si asta numai in afara orasului.
                    Last edited by vladoi; 6 January 2012, 01:20. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Originally posted by jambon View Post
                      Silvester un cal putere are 0,73 kw nu 736w,ca se intelege altceva,puterea motorului se masoara in kw,dovada si pe talon.
                      Unitatea de masura pentru putere este wattul, kilowattul fiind un multiplu al wattului. Si daca spun ca puterea motorului meu este de 55000 W ce se intelege gresit?

                      Comment


                      • Frate eu am terminat un master in domeniu si stiu ce vorbesc,daca tu crezi ca 736w=1 cp e problema ta,asta stiam ca kw este un multiplu al w,pe noi ne intereseaza cum sa transformam kw in cp,si am mai dat odata explicatia,1cp=0,73kw, gata sa terinam cu astaea ca sarim de la subiectu topicului.
                        Last edited by vladoi; 6 January 2012, 13:00.

                        Comment


                        • Adica 1CP ≠ 736 W ?
                          Din cele spuse de tine trag concluzia ca nu esti de acord ca 736 W= 0,736 KW.

                          Comment


                          • Eu m-am hotarat sa masor puterea in mW.

                            Comment


                            • ok Crull,tot aia e,dar multi nu stiu transformarile astea,de asta am facut mai simplu in kw.
                              Last edited by vladoi; 6 January 2012, 22:58.

                              Comment


                              • Intrebare: Trebe B+E pentru rulota sau nu?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google