Dilema - Raspuns Diferit La Acceleratie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dilema - Raspuns Diferit La Acceleratie

    Salutare,

    Detin un logan laureat (sedan) 1.5dci de 65cp din 2006 si un MCV 1.5 dci 70cp din 2009 (Ambiance).

    Loganul (sedan) are 28.000 km iar MCV-ul 15.000km.

    Spre deosebire de MCV, sedanul acceleraza si raspunde f bine cand trec de 2000-2300 ture pana spre 3800-4000, insa MCV-ul parca este limitat la 3000 rpm si trage si mult mai greu.

    Acum o sa spuneti ca :
    -este in rodaj - nu cred ca mai e, de la 5000 ar trebui sa intre pe "felie"
    -e mai greu decat sedan-ul - da e adevarat dar nu cred ca are mai mult de 100 kg in plus si mai are si cu 5 cai mai mult decat sedanul care ar trebui sa suplineasca cu succes cele 100 kile in plus.

    Intrebarea ramane: ce naiba are?

    offtopic: sincer imi place mai mult mcv-ul pt ca sta mult mai bine pe sosea, dar la cum trage (acum) prefer sa merg cu sedanul la drum lung.

    Multam.

  • #2
    ar trebui sa compari mcv tau cu altul la fel, atunci o sa vezi daca e ceva nasol la mcv tau sau asa e la toate

    Comment


    • #3
      din cate stiu mcv-ul are alt tip de cutie...rapoartele sunt altele.
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • #4
        @omu_negru - da..., ma gandesc ca poate ai si tu dreptate insa eu priveam diferenta in felul urmator:

        -un motor 65cp cu x kile
        -un motor 70cp cu x+100 kile (eventual si alta cutie)


        Sa fie oare cutia de "vina"? in sensul ca e facuta mai mult pe "forta"?

        Comment


        • #5
          eu asa zic.
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • #6
            Era tare atunci daca puneau ca la ARO low si high :-) ca sa poti face o depasire cum trebuie.

            Eu la sedan inainte sa intru in depasire retrogradez si ma duc cu ea in 4000 daca e cazul si trage destul de liniar. La MCV nu prea tine, se "taie" pur si simplu pe la 3000, dupa cum spunem.

            Comment


            • #7
              low si hy la aro se refera la reductor...nu are treaba cu depasirile. cel putin aroul meu 10 avea 2-a schimbatoare....al 2-lea mic era doar ptr 4x4 si avea doua viteze parca...si maxim aveai voie cu 40 la ora...daca nu ma insel..eram copil mic cand aveam masina.
              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

              Comment


              • #8
                Eh.. am batut si eu campii putin...
                Oricum vroiam sa mai "aud" pareri , a mai observat cineva aceasta diferenta?
                (sedan vs mcv)

                Comment


                • #9
                  diferenta e mai mare de 100 de kilograme, iar 3 cai (pt ca din nou, dacia face cai cu pixul pe hartie; de fapt dci70 e dci68 clar ca vaca )si o cutie mai scurta nu compenseaza in totalitate antiaerodinamica si kilele mcv-ului... si poate nici motorul ala nu are waste-gate-ul turbinei asa setat ca cel de 65 de cai si...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #10
                    ,,waste-gate-ul turbinei" find tija care regleaza presiunea in turbina
                    sigpicMy ride

                    Comment


                    • #11
                      Poate as putea rezolva cu un chip tuning astfel ca:
                      -sa am mai multi caluti
                      -sa obtin un raspuns mai bun la accelerare
                      -sa extind plaja de turatii (rpm) in care masina "trage"

                      , a obtinut cineva aceste caracteristici dupa chiptuning pe mcv?

                      Comment


                      • #12
                        dizalul din constructie nu trage pe plaja mare de ture. poti sa-l facisa traga mai tare pe actuala plaja de ture si ca efect secundat vei avea o plaja cu 50-1000 rpm mai mare pe care va trage ca inainte de remapare in regimul de cuplu initial. per ansamblu, o schimbare in bine. cam ceea ce-ti doresti, as zice. vezi la rubrica de anunturi online, sunt oferte de chiptuning cate vrei si unde vrei
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          nu trage nu neparat prin constructie (sa nu zica baiatu ca asa e motoru de renau) asa e ca asa l-a facut taticu lui rudolf, cuplu mare la ture mici si imposibilitatea de a avea o plaja de turatie comparabila cu benzinaru ... initial motoarele astea au fost concepute pt tractoare, vapoare remorchere tiruri tancuri ... sa traga ... sa fie cai de munca

                          cu chip tunning o sa simti diferenta, plaja de turatii se extinde dar sa nu speri la extreme, puterea creste si ea, si evident un raspuns mai prompt la acceleratie
                          sigpicMy ride

                          Comment


                          • #14
                            salut, daca zici ca se taie pe la 3000 de ture eu cred ca nu-i in regula intru-cat de pe la 2500 incepe turbina. sugerez sa lasi remaparile pe mai tarziu si sa-ti faci o programare la service pt ca eu sunt de parere ca sigur e o problema pe acolo. succes

                            Comment


                            • #15
                              incepe ce? sa cante la acordeon? turbina se invarte si cu motorul al ralanti. si de la 2000rpm, unde ai cuplu maxim, turbina e deja in full boost...
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google