Dilema - Raspuns Diferit La Acceleratie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    chip de putere

    appo k veni vb de cipurile de putere... toata lumea zice avantaje dar dezavantajele?ma gandesc la un consuum mai mare si nush...o uzura a motorului sau sunt doar povesti...astept si eu post-uri

    Comment


    • #17
      uzura creste un pic, dar nu considerabil. creste in cel mai rau caz cam cu cat incarci motorul mai mult. adica undeva pe la 8%. deci din pct asta de vedere, un chiptuning facut calumea, nu pune probleme de fiabilitate motorului. daca mergi mereu la 7000rpm, o sa strici motorul si daca ti-l asambleaza nea furmont personal, asa ca nu chiptuningul e problema. consumul creste un pic daca dai cu piciorul mai tare in pedala. daca nu apelezi mereu la puterea aia in plus, consumul nu trebuie sa creasca. daac vrei pareri despre chiptuning, cauta pe forum, sigur gasesti. sunt cateva topicuri si destul de stufoase. timp si rabdare sa ai sa citesti...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #18
        Originally posted by Seba View Post
        incepe ce? sa cante la acordeon? turbina se invarte si cu motorul al ralanti. si de la 2000rpm, unde ai cuplu maxim, turbina e deja in full boost...
        Salut
        Scuze de off topic
        Eu auzisem mai din toate partile ca turbina la logan dci porneste la 1800 rpm...acu tu vii si zici ca ea e defapt pornita mereu.
        Poti sa dai niste explicatii la afirmatiile facute de tine ?
        Ptr ca la randul meu si eu am zis la altii ca porneste la 1800 la altii...acu tu vii si darami tot ce stiam eu din 'auzite'.
        Vreau doar o explicatie corecta si clara. Multumesc anticipat.
        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

        Comment


        • #19
          atata timp cat turbina e antrenata de gazele de esapament si nu exista o usita care sa deschida calea gazelor spre turbina de-abia cand motorul ajunge la 1800rpm, nu vad de ce nu s-ar invarti mereu. ca la 1800-1900 ai cuplu maxim, aia nu inseamna ca de-abia de atunci incepe sa se invarta. ca nu baga 1 bar de la ralanti, de acord. dar sufla. da jos un furtun de aer de pe turbo cu motorul la ralanti si-o sa vezi ca sufla aer pe-acolo. deci se invarte
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #20
            salut!eu am un mcv 1.6 16v de 105 cai si se infige destul de bine dar mie imi pare ca se duce mult in turatii....am comparat cu un logan 1.4 sedan iar sedanu se duce mai putin in turatii fata de mcv-ul meu la aceeasi viteza....am mai intrebat si am auzit ca e din cauza la cutie...e schimbata la mcv...nu am avut ocazia sa o compar cu alt mcv 1.6 16v....astept pareri...multumesc
            Last edited by vyoangel; 7 September 2009, 19:55.

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google