Sugestii Xenon

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ady-bac daca ai timp sa pui niste fotografii cu farurile md sa vad si eu cum arata (oricum n-am inteles ce inseamna "md", sorry)
    CataFOF mi se pare ca cele de 5000k "bat" mult mai departe decat celelalte, si becul din far e cu lupa; ce era mai frumos sa vedem toate 5-6 modele de becuri puse pe un logan...
    Cristi_Xp poate ai timp sa te interesezi mai exact la ceea ce ai spus mai sus cu becurile cu tot cu lupa ( sper sa nu fie vorba despre proiectoarele bi-xenon, nuu ?!) si sa ne dai o adresa ... bafta :-)
    http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ul_meu-t22912p3.html

    Comment


    • #17
      inca nu le-am montat azi sper sa apuc sa le urc pe masina

      Comment


      • #18
        Stati asa oleaca, ca eu nu am inteles mai nimic despre omologarea Bi-xenon (HID). NU e omologat xenonul in sine sau ce? Ca ma bate de mult gandul si pe mine de un Bi-xenon, si uite ca am gasit cu tot cu omologare, de la Philips.Omologate international
        Certificari ISO-9001 , TUV si E26 ,Producator: Royal Philips Electronics,Compatibil cu TOATE MARCILE de automobil
        Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

        Comment


        • #19
          @offtopic:da cristi este omologat....xenon-ul in sine,dar noi avand faruri cu oglina care nu a fost gandita pentru xenon nu este omologat,pe langa asta trebuie sa ai si spalator de faruri ca sa poti pune xenon.e nasol cu ele..oricum daca esti baiat fin nu au treaba cu tine.
          @ontopic: poti sa pui lupe cum are dsign,cristivsb si altii pe aici,mi se pare cea mai buna variantae de lucru cu ele.sau poti sa-ti iei un set de faruri streetstorm sau dectane si stii o treaba
          http://img94.imageshack.us/img94/4346/fanecl.gif

          Comment


          • #20
            @cat_alex52 poi cu cat e temperatura mai mica, intensitatea luminii e mai mare, din cauza asta cu 5000k se vede mai bine si cu 4300k si mai bine(mai ales pe ploaie, ceata, ninsoare)
            @cristi3775 e omologata instalatia de xenon, dar pe langa ce a spus silviu mai trebuie si reglaj automat al farurilor.
            zoom-zoom

            Comment


            • #21
              asa,...stiam ca am uitat ceva si da lupele alea functioneaza cu reglajul din fabrica
              http://img94.imageshack.us/img94/4346/fanecl.gif

              Comment


              • #22
                mai terminati cu omologarile de xenoane . Nu exista asa ceva , si atata timp cat imi rupi ochii cu xenonul ala cand vii din fata nu vad cum se poate omologa .Ca sa nu mai vorbim ca nu stiu o instalatie de xenon sa nu fie chinezarie, cine dracu le da omologari .
                ISO , TUV etc... sunt certificate de conformitate/calitate
                Sa vad eu pe unul ce trece un control RAR cu xenoane pe farurile de fabrica si ii zice ala felicitari...
                Diferenta dintre un megane fara xenon si unu cu xenone de aproape 1000 euro , de ce cand poti sa iti iei o instalatie "omologata" cu 2 mil ?) in situatia in care ambele faruri sunt cu lupa
                Last edited by Cristi_Xp; 27 January 2010, 14:54.
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #23
                  corect, ce zice xp e corect...
                  singura firma cred din lume, cred...e Hella, din cate stiu eu, care e omologata sa faca si sa vanda asa ceva, far complet cu lupa si xenon.
                  e singura firma care dau farurile facute de ei cu kit xenon cu tot, cu motorase electrice, cu spalator de faruri si cu acel kit de reglare automat in functie de incarcarea pe axa...cel putin stiu ca se dau si separat, dar cel mai uzual se ia tot kitul...si costa undeva de la 400 la 1000 euro, depinzand de masina...
                  iar acel cerc cu E si un numar, aia e doar certificarea TUV cum ca au fost testate sa nu fie pericol odata puse pe masina, aia nu-i omologarea
                  dar, cristixp, si farurile originale din fabrica cu lupa si xenon, gen lupele astea care le voi pune si eu si le are si silviuMM, si alea te orbesc din cand in cand, mai ales cand berbecii nu lasa reglarea automata sa-si faca treaba ( cei care au din fabrica pe masina asa ceva ) si le ridica ei mai sus, sau cand dau in denivelari si ai impresia ca-ti da flashuri...asta nu inseamna ca nu-s omologate
                  Life is short...play more!
                  http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

                  Comment


                  • #24
                    deci aia cu denivelarile nu prea ai ce face,aici e de vine bercescu nu noi.dar lupele daca le reglezi cum trebuie nu ai absolut nici o problema cu ele.si nu orbesti pe nimeni+ ca e mai concentrata si bine directionata lumina,nu merge unde vrea muschii ei.chiar aseara am facut asa in mers comparatie cu un logan cu xenon pe stoc...nu se compara...stralucesc prea tare xenoanele puse in far stoc fara o lupa sau ceva..
                    http://img94.imageshack.us/img94/4346/fanecl.gif

                    Comment


                    • #25
                      Cum iti dai tu seama ca nu orbesti pe nimeni?

                      Comment


                      • #26
                        o dam in offtopic dar iti explic:cand merg pe drum...in cel mai apropiat punct cand sunt de masin din fata..farurile mele nu trec de marginea barii.de acolo deduc ca nu orbesc pe nimeni+ de asta nu am primit nici un flash pana acum.si la lupe chiar ai linie pana unde merge lumina
                        http://img94.imageshack.us/img94/4346/fanecl.gif

                        Comment


                        • #27
                          m-am hotarat sa imi iau si eu bi-xenon ... singura problema de care nu as vrea sa iau bi-xenon este ca o sa fiu oprit mai mereu de politie ? ! ...in caz ca sunt oprit de politie, ce trebuie sa fac?
                          Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                          Comment


                          • #28
                            43000k sau 5000k cu balasturi de 50W/55w, mai scumpe , mai bune si daca le pui pe masina sa reglezi apoi farurile intr-un service ... succes :-)
                            http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ul_meu-t22912p3.html

                            Comment


                            • #29
                              eu ma gandeam la 6000k 35w si balast slim ... reglate bine ...ma gandesc ca nu prea ar avea de ce sa se ia politia de mine , nu ? daca sunt reglate foarte binee
                              Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                              Comment


                              • #30
                                Eu am bixenon de 35w si 6000k si pe faruri si pe proiectoare si nu am avut nici o probleme cu politia .. a doua zi dupa ce mi le-am montat m-am dus intr-un service si mi le-am reglat si foarte putini soferi imi dau flash-uri ca ii deranjeaza luminile mele ..

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google