Am avut pe un alt thread o discutie,(sper eu constructiva), in contradictoriu cu alti posesori de Logan.
Impreuna cu suturile de rigoare, am primit si doua sugestii sa deschid un thread.
1. Am cumparat Loganul de nevoie.
2. Nu am facut Drive test. Mare greseala! S-ar putea sa fiti dezamagiti sau din contra entuziasmati. Sfatuiesc pe cei care vor sa-si cumpere sa faca obligatoriu un test de conducere.
Voi face un rezumat a ce nu-mi place, nu voi mai posta decat daca vad ca m-am inselat sau daca descopar lucruri noi. Sper ca si voi sa scrieti alte lucruri care nu va plac, sau sa aratati ca m-am inselat, poate cei de la Dacia au bunul simt sa citeasca acest forum. Postul meu nu are tenta distructiva. Sunt multi care intra pe acest site si citesc numai pareri superpozitive. Cred ca trebuie sa citeasca si parerile unui nemultumit.
a) Ergonomie sub asteptari.
-reglaj faruri pe cablu!, sub bord, neluminat!
-schimbatorul de viteze mult prea lung, din cauza asta pare a avea cursa extrem de lunga si nu ar fi ferm.
-butoanele de climatizare au acces dificil din cauza schimbatorului de viteze.
b) radio CD sub orice critica. Se aude ca k la telefon mai ales boxele din spate.
c) Ventilatie extrem de zgomotoasa mai ales in treptele superioare
-daca am patru persoane in masina, timp de cel putin 10 minute am probleme cu dezaburirea(motor diesel 85 s-ar putea sa se incalzeasca mai greu, oricum ma coc in fat6a pana se dezaburesc).
d) persoanele de pe bancheta din spate stau cu un cub de plast6ic in fund fiecare, daca nu reusesc sa se ghideze pe ce a a vrut Dacia.
e) cand balansezi bancheta si vrei s-o pui la loc observi ca nu se-nchide din cauza ca pe ea se aseaza intotdeauna centura de siguranta(pare un lucru mic dar te enerveaza)
f) motorul de 85 Cp e prea slab pentru greutate. In conditii de trafic aglomerat, cu multe accelerari) consumul creste mult. Am avut o surpiza neplacuta cu acceleratia de pe loc.
d) Manevrabilitate sub asteptari(unghi de bracaj inadecvat,( poate la ampatamentul MCV am eu asteptari prea mari)poate e asa pentru stabilitate). Tocmai de-aia va recomand un drive test.
f) m-am uitat la toate loganurile si capota nu cade pe linia mastii (mi se pare cu un cm in fata) ori asa avrut francezul, ori le-a fost lene sa indrepte greseala si sa puna un distantier.
g) consider politica de configurare a Daciei la shto. Daca vrei ABS si AL pe o masina ieftina, nu se poate. Cred ca e o lipsa de considerare a sigurantei clientului.... chiar daca e sarac...
h) consider de asemenea pretul umflat cu 10-15 la suta. Am comparat Loganul normal cu Cielo cu servo si AC- 7800. Cred ca asta ar fi pretul corect si la Logan...cu AC si servo. Nu vorbesc ca desi Cielo e vechi de 15 ani cred ca se poate compara la Logan cu orice...
e) mi se pare smecherie ca Dacia a scos CI de pe CB.
Impreuna cu suturile de rigoare, am primit si doua sugestii sa deschid un thread.
1. Am cumparat Loganul de nevoie.
2. Nu am facut Drive test. Mare greseala! S-ar putea sa fiti dezamagiti sau din contra entuziasmati. Sfatuiesc pe cei care vor sa-si cumpere sa faca obligatoriu un test de conducere.
Voi face un rezumat a ce nu-mi place, nu voi mai posta decat daca vad ca m-am inselat sau daca descopar lucruri noi. Sper ca si voi sa scrieti alte lucruri care nu va plac, sau sa aratati ca m-am inselat, poate cei de la Dacia au bunul simt sa citeasca acest forum. Postul meu nu are tenta distructiva. Sunt multi care intra pe acest site si citesc numai pareri superpozitive. Cred ca trebuie sa citeasca si parerile unui nemultumit.
a) Ergonomie sub asteptari.
-reglaj faruri pe cablu!, sub bord, neluminat!
-schimbatorul de viteze mult prea lung, din cauza asta pare a avea cursa extrem de lunga si nu ar fi ferm.
-butoanele de climatizare au acces dificil din cauza schimbatorului de viteze.
b) radio CD sub orice critica. Se aude ca k la telefon mai ales boxele din spate.
c) Ventilatie extrem de zgomotoasa mai ales in treptele superioare
-daca am patru persoane in masina, timp de cel putin 10 minute am probleme cu dezaburirea(motor diesel 85 s-ar putea sa se incalzeasca mai greu, oricum ma coc in fat6a pana se dezaburesc).
d) persoanele de pe bancheta din spate stau cu un cub de plast6ic in fund fiecare, daca nu reusesc sa se ghideze pe ce a a vrut Dacia.
e) cand balansezi bancheta si vrei s-o pui la loc observi ca nu se-nchide din cauza ca pe ea se aseaza intotdeauna centura de siguranta(pare un lucru mic dar te enerveaza)
f) motorul de 85 Cp e prea slab pentru greutate. In conditii de trafic aglomerat, cu multe accelerari) consumul creste mult. Am avut o surpiza neplacuta cu acceleratia de pe loc.
d) Manevrabilitate sub asteptari(unghi de bracaj inadecvat,( poate la ampatamentul MCV am eu asteptari prea mari)poate e asa pentru stabilitate). Tocmai de-aia va recomand un drive test.
f) m-am uitat la toate loganurile si capota nu cade pe linia mastii (mi se pare cu un cm in fata) ori asa avrut francezul, ori le-a fost lene sa indrepte greseala si sa puna un distantier.
g) consider politica de configurare a Daciei la shto. Daca vrei ABS si AL pe o masina ieftina, nu se poate. Cred ca e o lipsa de considerare a sigurantei clientului.... chiar daca e sarac...
h) consider de asemenea pretul umflat cu 10-15 la suta. Am comparat Loganul normal cu Cielo cu servo si AC- 7800. Cred ca asta ar fi pretul corect si la Logan...cu AC si servo. Nu vorbesc ca desi Cielo e vechi de 15 ani cred ca se poate compara la Logan cu orice...
e) mi se pare smecherie ca Dacia a scos CI de pe CB.
Comment