o intrebare stupida...de ce nu dati intai zapada de pe marginea plafonului jos, unde se inchid si usile, si apoi sa intrati in masina si sa o porniti?
la mine cand e zapada afara pe masina si gheata si etc si e frig fac asa :
-intai dau zapada de unde am zis mai sus, sa pot deschide usa, mai cade un firicel dar nu cade s-o dau cu forasul afara
-apoi intru in masina si pornesc motorul, dau la aeroterma pe 3 sau 4 ( depinde cat e gheata si cat de frig e ), pozitionez sa dea aer numai pe parbriz la maxim de caldura si dau drumul la dezaburire spate
- cat se dezgheata luneta si parbrizul dau zapada de pe masina ( toata zapada, inclusiv de pe plafon toata, nu imi place sa plec cu plafonul incarcat de 10 cm de zapada ! )
- exact cat imi ia sa dau zapada jos se dezgheata ambele geamuri inclusiv putin cele de pe laterala, de le iau pe toate cu un d-ala de sters geamuri de cauciuc ( niciodata nu am dat si nu o sa dau cu d-ala de plastic pe geam pentru gheata !!! )
-apoi plec lasand aeroterma pe 2 si sa dea aer la picioare si parbriz, merge perfect si nu am geamuri aburite chit ca am 5 persoane in masina
intotdeauna am pe aer din-afara masinii, nu pe recirculare, si la fel aerul pe parbriz si picioare intotdeauna
mentionez ca nu am AC
iar acum on topic, fiind mai sus un pic off
la mine pana acum in 5 ani de utilizare, luata de noua masina, nu am gasit ceva la ea sa ma deranjeze. de ce? cum asa?
e simplu, nu am avut mari asteptari de la ea, stiam ce cumpar, io si tata, cel putin era noua fata de una la mana a 2-a in aceeasi bani, si nici nu am stat sa-i caut nod in papura...
scartaie ceva, caut, gasesc si rezolv, fara taifas sau tamtam, e o masina low cost, si asa o sa ramana. e bine cu noi, in comunitatea noastra, ca invatam unii de la altii, avem probleme diferite, si stim la ce sa ne uitam cand apare un greieras sau ceva de genul
la urma urmei, e o masina care stim cu totii ce probleme si cate a avut in primii 2-3 ani de la aparitie pe piata, era o masina noua in 2005, abea aparuta, era logic sa apara defecte si tampenii dupa cumparare uite asa au invatat si cei din fabrica, ma refer DACIA ce sa le faca si unde sa imbunatateasca un pic si etc, de la noi
PS nu am MCV dar am incercat iarna chestia cu aburitul geamurilor si a mers ca la mine, tot fara AC era respectiva masina
la mine cand e zapada afara pe masina si gheata si etc si e frig fac asa :
-intai dau zapada de unde am zis mai sus, sa pot deschide usa, mai cade un firicel dar nu cade s-o dau cu forasul afara
-apoi intru in masina si pornesc motorul, dau la aeroterma pe 3 sau 4 ( depinde cat e gheata si cat de frig e ), pozitionez sa dea aer numai pe parbriz la maxim de caldura si dau drumul la dezaburire spate
- cat se dezgheata luneta si parbrizul dau zapada de pe masina ( toata zapada, inclusiv de pe plafon toata, nu imi place sa plec cu plafonul incarcat de 10 cm de zapada ! )
- exact cat imi ia sa dau zapada jos se dezgheata ambele geamuri inclusiv putin cele de pe laterala, de le iau pe toate cu un d-ala de sters geamuri de cauciuc ( niciodata nu am dat si nu o sa dau cu d-ala de plastic pe geam pentru gheata !!! )
-apoi plec lasand aeroterma pe 2 si sa dea aer la picioare si parbriz, merge perfect si nu am geamuri aburite chit ca am 5 persoane in masina
intotdeauna am pe aer din-afara masinii, nu pe recirculare, si la fel aerul pe parbriz si picioare intotdeauna
mentionez ca nu am AC
iar acum on topic, fiind mai sus un pic off
la mine pana acum in 5 ani de utilizare, luata de noua masina, nu am gasit ceva la ea sa ma deranjeze. de ce? cum asa?
e simplu, nu am avut mari asteptari de la ea, stiam ce cumpar, io si tata, cel putin era noua fata de una la mana a 2-a in aceeasi bani, si nici nu am stat sa-i caut nod in papura...
scartaie ceva, caut, gasesc si rezolv, fara taifas sau tamtam, e o masina low cost, si asa o sa ramana. e bine cu noi, in comunitatea noastra, ca invatam unii de la altii, avem probleme diferite, si stim la ce sa ne uitam cand apare un greieras sau ceva de genul
la urma urmei, e o masina care stim cu totii ce probleme si cate a avut in primii 2-3 ani de la aparitie pe piata, era o masina noua in 2005, abea aparuta, era logic sa apara defecte si tampenii dupa cumparare uite asa au invatat si cei din fabrica, ma refer DACIA ce sa le faca si unde sa imbunatateasca un pic si etc, de la noi
PS nu am MCV dar am incercat iarna chestia cu aburitul geamurilor si a mers ca la mine, tot fara AC era respectiva masina
Comment