Ce nu mi place la Loganul meu(MCV)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by petroman View Post
    Da ce marime purtati fratilor la papuci
    43. Dar sa stii ca nu glumeam, chiar e nasol. O sa iau rigla sa masor distanta.
    Last edited by Cristi_LCD; 18 March 2008, 11:34.
    Cel mai lent 1,6 8v

    Comment


    • Originally posted by constantin_padure View Post
      Am un DCI de 85 CP.Trage bine... Dar ideea unei remapari de 105 CP ma pune pe ganduri.Practic,se simte diferenta?Daca diferenta e asa de mare,MCV-ul e si mai super.Oricum am constatat o mare diferenta intre DCI-ul simplu si cel "cu rosu".
      Nici mie nu mi-e clar cu remaparea. Sunt inginer, e adevarat nu de auto.
      Nu cred ca se poate face o crestere de putere fara cresterea presiunii aerului si marirea cantitatii de combustibil. In opinia mea modificare turbina, compresor si alimentare. O alta cale ar fi marirea puterii prin ridicarea limitei turatiei max. admise, dar asta e superpericulos, si noi nu suntem fitipaldi.
      Ideea e daca prin remapare creste puterea la 2000 ture de exemplu. Stiu ca e offtopic, dar ma poate lamuri cineva?
      Chestia, ca am facut in baie, cu prietenul meu un soft mai bun ca Renault imi starneste un zambet...

      Comment


      • Originally posted by Rocri View Post
        Eu am o problema(si nu e inchipuita) cu pedalele de frana si acceleratie in sensul ca sunt prea apropiate una de alta. De mai multe ori la frane puternice m-am trezit ca am piciorul si pe acceleratie si pe frana(bineinteles motorul era turat aproape la maxim ). Si totusi nu am piciorul lat.
        Pai si asta apare doar la MCV?
        La sedan si van credeti ca e altfel?
        M-am bagat in seama desi am sedan

        Comment


        • La celelalte autoturisme este la fel - pe probate wv ,citroen,opel - astea leam comparat eu "este doar o problema inchipuita "pane gasiti una reala

          Comment


          • Originally posted by Andreis View Post
            Nu trage de loc, nu ca nu trage. Nu stiu ce masini ati avut voi inainte, dar o masina nu inseamna ca trage cand pedala e la la podea. Parerea mea sincera e ca pe MCV trebuia un motor de MINIM 100 CP.Dar a trebuit sa fie o masina ieftina asa ca nu sunt pretentii... Desi, nu cred ca s-a dorit sa fie o masina ieftina(a costat peste 12000), ci profitul sa fie cat mai mare.
            fratioare , eu recent am adus o rulota de 750 kg si am trecut Oituzul si Magura ,pai cand am urcat muntii parca coboram fara misto acum io stiu ce masini ai mai condus binenteles ca sunt mult mai puternice dar si pretul e pe puterea masinii(eu am ca masina de servici un wv pasat 4 motion motor 2L si destui cai dar ajunge la 30 mi euroi ca e nou)la banii care iam dat pe mcvul meu sunt super multumit cum trage nu cred ca as avea nevoie de mai mult ca doar e masina de familie nu e din categoria sport......si consumul cu tot cu rulota 6,2 eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
            Last edited by DRIVERMAN; 18 March 2008, 18:00.

            Comment


            • Ionut TWY si eu tot sedan am. Eu interpretez topicul mai larg nu numai pentru MCV. Ar fi aiurea sa apara topic "Ce nu-mi place la Logan (Berlina)" . Mai bine ne spunem pasurile aici.
              @petroman aici nu discutam probleme ci diferite "erori" de proiectare dupa parerea noastra pe care le are Loganul. Si pentru mine nu este problema inchipuita. De ex. la o trecere de pietoni cand s-a aruncat una sa traverseze de am trantit o frana sanatoasa se uitau toti la mine ca urla motorul "ca din gura de sarpe". Si la alte marci nu am patit asa ceva.(raspunsul este numai pentru postul 124)
              Cel mai lent 1,6 8v

              Comment


              • Rocri si eu iti dau dreptate si eu uneori calc acceleratia , de fapt o agat la franare , totusi poate la tine o fi vreun defect de montaj ca eu sunt lat in picior dar nu prea le ating unori dar foarte rar si mai mult din lene agat si acceleratia...
                Last edited by SoNyKeL; 18 March 2008, 18:09.

                sigpic

                Comment


                • Probabil ca a mea e defecta. Prea sunteti hotarati. Eu zic ca nici nu trage si pe deasupra si consuma. Deci nu ramane decat ca e defecta.

                  Comment


                  • Nustiu ce sa zic dar io nu am patit asa ceva niciodata si zilnic conduc mai multe marci de autoturisme(iar apropo de acest thread eu tot intru aici din curiozitatea de a vedea nemultumiri reale ale MCV-urilor nu a berlinelor nu cred ca se supara cineva daca va faceti un thread pe aceasta problema exclusiv pentru berlina iar daca interpretezi tu acest topic mult mai larg inseamna ca esti of topic

                    Comment


                    • Originally posted by Andreis View Post
                      Probabil ca a mea e defecta. Prea sunteti hotarati. Eu zic ca nici nu trage si pe deasupra si consuma. Deci nu ramane decat ca e defecta.
                      fara suparare eu cred ca esti tu prea exagerat sau ai condus numai bmw-uri si mertzane la viata ta...

                      sigpic

                      Comment


                      • Da si eu am patit la fel la un logan de la munca... am facut revizia si aia de la service dupa ce au scos uleiul au strans prost suruburile la scut, si la franare is plecare se auzea o trosnitura,... si am zis sa nu fie ceva grav... si am mers la ei si au strans din nou suruburile mai bine si merge frumos fara pocnituri

                        Comment


                        • Articol despre Van si MCV

                          Arrticol despre van si MCV

                          Comment


                          • Originally posted by Andreis View Post
                            Nu trage de loc, nu ca nu trage. Nu stiu ce masini ati avut voi inainte, dar o masina nu inseamna ca trage cand pedala e la la podea. Parerea mea sincera e ca pe MCV trebuia un motor de MINIM 100 CP.Dar a trebuit sa fie o masina ieftina asa ca nu sunt pretentii... Desi, nu cred ca s-a dorit sa fie o masina ieftina(a costat peste 12000), ci profitul sa fie cat mai mare.
                            Recomandarea mea este sa mergi la o unitate service Dacia, am un amic care a avut o problema asemanatoare...nimic grav...doar un furtun de la intercooler nu era bine strans.

                            Comment


                            • O bucata din acel articol... ``Dacia Logan ca fiind „urâta ca design“ si avand „interior spartan“. „Primesti exact ceea ce platesti, nimic in plus“ sau „nimic mai mult decât un mijloc de transport din punctul A in punctul B“, caracterizeaza jurnalistii automobilul produs la uzinele Dacia. Cea mai sintetica descriere apartine revistei „Vi, bilagare“ (Noi, automobilistii - n.r.), in speta jurnalistului Tommy Wahlstrom: „Simpla, practica, ieftina, foarte incapatoare, cioplita din topor si urâta din cale-afara“, scria acesta, cu referire la Loganul MCV. „Daca crezi ca nu conteaza prea mult securitatea pasagerilor, nici confortul acestora si ai mâini musculoase, atunci Dacia Logan poate fi o varianta interesanta“

                              Nu stiu Andreis fara suparare dar tu inca incerci sa-ti demonestrezi ca ai facut cea mai dar cea mai proasta afacere... oricum despre dotari nu se zice nimic dar tare mie ca-s chele , din ce se vede in poze au barile nevopsite , deci de aici tragem concluzia de masini chele , care te duc doar din AinB poate nu au nici servo , de airbaguri laterale nici nu mai vorbim

                              sigpic

                              Comment


                              • Salut
                                Cred ca poza nu are nici o legatura cu Suedia, mai ales ca se spune ca importa doar van sau mcv(nici nu vad cine ar cumpara sedan in Suedia, cumpara logan doar pentru utilitate, zic eu.)
                                Pe de alta parte, ai dreptate. Pe zi ce trece injur mai tare ziua cand am decis sa iau logan. De o saptamana am un scartait de cauciuc, de cate ori franez. Presupun bucsa. A inceput sa si scartaie la frana, placute sau mama mamicii ei..., Motorul a inceput sa dea tacaneli dinn cand in cand la relanti. O pietricica relativ mica, mi-a facut gaurica in parbriz (la megan am luat peste 10 piatroaie si am ramas cu cel mult o zgarietura, se pare ca geamurile aveau o cu totul alta calitate desi erau facute in Turcia). Mi-am luat niste pantofi cu talpa elastica si simt cum pedala de ambreiaj vibreaza cand o apesi. Superpraf pe bord, parca n-ar avea site sau filtre... A inceput sa si tacane cand accelerezi de parca ar fi dacia 1300 pe gazolina... Asta in plus de celelalte pe care le-am scris si m-ati injurat... Am uitat, sub 8000 km.
                                A, si pivot sau bucsa bascula pe dreapta.
                                Last edited by Andreis; 8 April 2008, 11:31.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google