Ce nu mi place la Loganul meu(MCV)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • completez la userul de mai sus cu pozitionarea suportilor in care se clipseaza centura de siguranta, care chias ti se infig in cur cind te asezi in spate

    Comment


    • Logan MCV 1.5DCi

      Buna ziua tuturor!

      Este primul meu post pe forumul asta.
      Primul Logan MCV 1.5DCi l-am luat SH in decembrie 2009. aproape 11.000 la bord; dupa ce am cumparat-o, am fost cu ea in service sa o puna pe computer; a rezultat ca avea pste suta de mii rulat! Luat plasa, in mod clar.
      Ca incepator (aveam numai 300 km rulati numai in Bucuresti), am fost fortat sa fac un drum la Salonta, singur la bord. Probleme mari, morcovi garla.....am ajuns dupa 9 ore, consum dupa computer, 4,1/100. M-am intors dupa 5 zile in Bucuresti. Am ajuns dupa 8 ore si 45 minute, consum 3,9/100 dupa computer.
      Puteti spune ce vreti, asta a fost. E drept ca de atunci, pe masura ce am "avansat" in ale condusului, nu am mai atins cifrele alea la consum in afara, dar nici nu am depasit 4,3 la drum lung, cu masina aia cu peste 130.000 la bord (eu am rulat-o aprox. 30.000 in doi ani). Precizare: era model Laureatte 2007.

      Din 1 octombrie anul asta am un nou Laureatte, tot MCV 1.5 DCi, "nascuta" pe 26 septembrie 2011. Spre deosebire de vechiul Laureatte, are ABS si AFU, radio cu CD MP3, cu satelit radio la volan. Am 1700 km cu ea numai in Bucuresti (conduc zilnic Militari-Polivalenta si retur); consumul a ajuns la 5,9, cu cauciucuri de iarna Pirelli Winter Tread.
      Am observat ca in stationare, cu motorul pornit si geamul deschis, cand misc volanul se aude un tiuit de la servodirectie. Am intrebat la service si au zis ca e normal, din cauza motorului servodirectiei. Asa este?...poate ma lamureste cineva.
      In rest, eu sunt multumit cu ce imi ofera.
      Se zice ca "isi da drumul" dupa 6000 km. Acum mi se pare un pic mai puturoasa decat cea veche, pe care am mai condus-o in paralel cu cea noua.
      Cam asta este.
      Inca ceva: noul Logan are montat din fabrica si spatiul de depozitare din plafon.
      Last edited by pitts; 26 November 2011, 12:52. Reason: Completare

      Comment


      • Asa face servodirectia.
        Tu ii dai talpa la motor la 1700km? Eu i-am dat dupa 10.000 km si primul schimb de ulei.
        Consum de 5,9 e bun al meu are intre 6,7 si 7 depinde cat de mult circul in oras, dar este o masina de 1330 kg fara sofer fata de un logan berlina care are 1150 kg.

        Comment


        • Pana la 1500 nu am depasit 2500 rpm....cum scrie in carte.....acum incet-incet mai sar calu'...cat imi permite in oras; in principiu dimineata, cand iau Splaiul de la Ciurel pana la Unirii...

          Comment


          • Motorul inca e in rodaj.Sfatul meu ,si al celorlalti probabil ,este sa ii faceti rodajul ca la carte.Sa nu depasiti turatia x din carte,sau viteza de nu stiu cat.Nu o alergati aiurea.Macar primi 3000 km sau cat scrie in carte(la diesel probabil difera,eu am benzina).
            In rest drumuri bune fara probleme.O seara buna.
            sigpic

            Comment


            • Originally posted by Pacco View Post
              Motorul inca e in rodaj.Sfatul meu ,si al celorlalti probabil ,este sa ii faceti rodajul ca la carte.Sa nu depasiti turatia x din carte,sau viteza de nu stiu cat.Nu o alergati aiurea.Macar primi 3000 km sau cat scrie in carte(la diesel probabil difera,eu am benzina).
              In rest drumuri bune fara probleme.O seara buna.
              Multumesc pentru sfat, chiar asa am sa fac!...In carte scrie ca dupa 6000 km incepe sa arate ce stie; pana atunci, continui sa nu depasesc 2500rpm...cu toate ca unii zic ca daca nu sari cu ea de 3000, ancrasezi injectoarele...nu se face ungerea cum trebuie....voi ce ziceti?

              Comment


              • Daca in carte asa scrie asa faceti.Nu va luati dupa x si y.Motorul de fapt abia dupa 50.000 km se lasa.
                Deci facetii rodajul pana la 6000 exact cum scrie in carte.Nu depasiti 2500 rpm(daca atata scrie in carte) si nici viteza echivalenta in treapta a 5-a(adica sa aveti maxim 2500 rpm in treapta a 5-a) si nu veti avea probleme.De asemenea sfatul meu e sa nu turati masina si sa nu o bruscati(fara accelerari cu pedala la fund de la 1000 rpm si tot asa).Mers lin si linistit.Si sa nu o subturati foarte important.Daca mereu mergeti si schimbati la 2500 rpm e foarte bine.Nu e subturata si se incadreaza si in cerintele producatorului.
                Si bine ar fi dupa ce ati ajuns la destinatie sa mai stati 2-3 minute cu motorul pornit,sa stati la relanti (pentru racire).
                Numai bine.
                sigpic

                Comment


                • Multumesc Pacco!

                  Comment


                  • Eu am un mcv din 2008 diesel de 85 de cai si pot sa spun ca mi-as fi dorit macar 110, dar in acelasi timp nu as fi dat mai multi bani pentru asta, legat de maneta schimbator nu stiu de ce va plangeti ca mie imi intra foarte bine si usor in toate vitezele(ambreiaj cu actionare hidraulica),deci nu pot sa confirm plangerile lui Andreis, singurul lucru pe care chiar l-as fi dorit cu infocare era o insonorizare fonica mult mai buna. La drum lung e destul de obositor, consumul nu a sarit niciodata peste 6 chiar si forjata bine(170) pe autostrada timp de o ora, deci rezonabil spun eu. In aproape 4 ani nu am schimbat nimic la ea in afara de consumabile si stergatoare, si merge bine nu bate nimic la ea.

                    Eu am mcv laureate din 2008 dci 85 cai si niciodata nu m-i s-au aburit geamurile din fata sau parbrizul chiar si fara AC pornit, ideea e sa nu fie pe recirculare. legat de caldura nu stiu de ce va plangeti la mine sufla aer cald dupa 2 minute dar cald nu caldut, are un sistem electric de incalzire din fabrica, si in 10 minute e cald bine in ea. Totul e sa sti cum sa o folosesti si sa o tii curata si uscata la interior. Daca intri in ea cu 3 kg de zapada si se topeste pe mocheta e normal ca in contact cu caldura sa se evapore pe geamuri. Dar asa am patit si la vwT% din 2007 asa ca toate se aburesc cand e umezeala in interior.
                    Last edited by daniberca1; 29 November 2011, 17:37. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • daniberca1 daca vrei ceva putere in plus îi faci o resoftare si ajungi la 105 sau 110 cai. se merita la diesel dar iti va creste si consumul

                      Comment


                      • Singurul lucru ce nu imi place la loganel este faptul ca nu are 4 ori 4. Eu unul daca s-ar potrivi cutia de duster diesel al loganul meu diesel de 70 caluti mai ca i-as pune unu 4 ori 4 si apoi l-as omologa. la RAR.

                        Comment


                        • Salut tuturor.....
                          Am parcurs cam tot ce este scris aici si constat ca legat de nemultumiri nu spune nimeni nimic de faptul ca rezolvarea geamurilor de la usile spate este total inestetica ...in sensul ca se putea camufla cumva tabla ramasa goala pe interior.Macar daca trageau pe buza aia de tabla un cheder ....
                          In alta ordine de idei ,as fi curios ce parere aveti vis-a-vis de motorul 1,6 8v de 85 cp(eu posed un mcv laureat 5 locuri din dec 2011)....
                          pun aceasta intrebare fiindca din ce am citit ,majoritatea posturilor se refera la diesel,iar eu ca posesor de benzinar as avea citeva probleme de semnalat la modelul pe care-l detin.
                          Trebuie sa mentionez ca nu sunt un nou venit printre posesorii de logan ( mai detin un logan 1,4 laureat din 2005 ,cu care am parcurs deja 215 000 km ,fara a avea probleme deosebite ),fapt ce ma determinat sa achizitionez acest mcv.
                          Ce ma nemultumeste la cea noua sunt urmatoarele:
                          -consumul ridicat fata de ce specifica cartea tehnica (extra urban peste 7)
                          -zgomot nejustificat al motorului in sarcina(specific bataii de avans )
                          -frinare mai putin eficienta (cu toate ca la modelul anterior nu aveam ABS)
                          -zgomot mai ridicat al aerotermei in aceeasi treapta de viteza
                          -lipsa consumului instant
                          -lipsa impulsului la comanda geamului de la sofer
                          -lipsa reglajului lombar la scaunul soferului
                          Cam astea ar fi nemultumirile la prima impresie...ca sa zic asa .
                          Plusuri fata de cealalta masina :
                          -Volan reglabil
                          -mp3 cu satelit pe volan
                          -incalzire pentru pasagerii din spate
                          -oglinzi laterale mai mari
                          -mai multe spatii de depozitare
                          -pornire stergatoare la actionarea spalatorului de parbriz
                          -filtru de praf la aeroterma
                          -scaune mai rigide

                          Comment


                          • salutare! vreau sa spun ca daca te apuci sa iei la puricat orice masina ai sa gasesti cate ceva,pentru mine mcv era caruta,asta pana in momentul in care am ajuns sa o conduc si m-am convins ca nu e chiar asa,masina este din 2008 si pana acum nu am avut nici o problema cu ea,am schimbat doar consumabile,e drept ca multe lasa de dorit dar asta e...nu le poti avea pe toate in viata,oricum asta e masina cine o vrea o cumpara cine nu-nu,nimeni nu ne obliga sa ne luam logan. stie cineva de unde pot sa fac rost de sticker cu logan club?

                            Comment


                            • doua lucruri ma deranjaza... maneta schimbatoare de viteze pe cablu si plastice deranjante restul ok. am luat masina pt spatiu si nu mapot plange

                              Comment


                              • Oglinzi mici (vizibilitate proasta), manerele usilor pe interior,ridicarea geamurilor din consola centrala si ar mai fi dar...
                                Problemele nu exista! Noi le creem!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google