Nu stiu cu parbrizu tine si de noroc , iar cu faza cu prafu pe bord masina chiar nu are filtre la ventilatie
Ce nu mi place la Loganul meu(MCV)
Collapse
X
-
Nu am citit inca toate posturile de pe acest thead. in prima faza am observat ca tu compari logan cu cielo e diferenta de la cer la pamant intre cela 2 masini si as incepe cu siguranta pasagerilor care la cielo e la fel de cand a aparut, faca cu centurile din spate e urmatoarea ele sunt puse acolo pentru a fi intrebuintate nu sa stai pe ele. eu vb ca si conducator de berlina nu am condus inca mcv si de asta nu prea pot sa spun cam nimic de ea decat ce e asemanator cu berlina.
Comment
-
Originally posted by Andreis View PostSuperpraf pe bord, parca n-ar avea site sau filtre...
Asta cu praful e nimic, cand o sa-ti intre frunze, o sa vezi ce bine e...
Comment
-
M-ai facut sa zambesc... Mi-am adus aminte... Am avut D1310 si mi-au intrat frunze la paleta aerotermei... Tacanea de-ti venea sa intri-n stalp si sa termini odata... Mi-a luat o zi de stat pe spate sub bord sa demontez turbina... Sa nu-mi spui ca e la fel ca obturez aerisirea si stau cu geamul deschis...
Comment
-
La Logan nu se blocheaza frunzele in aertoerma, ci trec direct in habitaclu. Si nu e o gluma, nu de putine ori m-am trezit cu frunze (sau petale mici de flori) in masina.
Comment
-
Lasa ca infloreste teiul. Eu daca vreau adun de un ceai din masina(ce-i drept acasa parchez sub niste tei).
In ceea ce priveste parbrizul s-ar putea sa fie simplu ghinion si sa fi nimerit piatra intr-un punct sensibil iar la megane sa fi nimerit in zone mai "nesimtite". Cred ca stii ca orice geam are un punct critic unde daca l-ai lovit se sparge imediat.Last edited by Cristi_LCD; 8 April 2008, 17:05.Cel mai lent 1,6 8v
Comment
-
Prima revizie MCV-10000
Am promis ca o sa scriu dupa revizia la MCV.
Nota:
Intre timp am renuntat la Logan. Am angajat la firma alte doua persoane si am scapat de el.
1. La revizie au spus ca masina nu are nimic.
2. Consumul dupa revizie a ramas acelasi: 10l/100km de Bucuresti
3. Zgomotul de rulment a ramas. S-ar putea sa fie un sabot, care atinge usor...
4. Parca e mai vioaie. Au pus-o pe calculator dar n-au zis nimic. Nu stiu daca i-au facut ceva.
5. Dupa maiastra revizie nu mai mergea semnalizarea stanga spate(din mufa). Ati incercat sa desfaceti lampa? Surubul superior e sub ornamentul de plastic, reinsurubarea se face pe dibuite. Nici cel mai papagal student nu proiecta asa ceva. Nu cred ca e facuta de francezi, ci cel mult de o domnisoara de la Colibasi.
In concluzie atata poate masina. Nu o sa mai scriu pe forum, o sa uit pur si simplu de Logan. A fost cea mai proasta masina pe care am condus-o (la concurenta cu Oltena).
Va urez la toti numai bine si sa conduceti sanatosi!
Comment
-
Originally posted by Andreis View PostAti incercat sa desfaceti lampa? Surubul superior e sub ornamentul de plastic, reinsurubarea se face pe dibuite. Nici cel mai papagal student nu proiecta asa ceva. Nu cred ca e facuta de francezi, ci cel mult de o domnisoara de la Colibasi.
Comment
-
[QUOTE=Rocri;39980]E mai bine asa. Cred ca nu trebuia sa bagi MCV in titlu.
Observatii:
- Ergonomie varza nu sub asteptari.
- radio cd prost (cred) dar vina celor de la Dacia este ca nu renunta la el ca doar nu-l fac ei.
- eu de climatizare sunt foarte multumit dar eu am berlina.
- centura de siguranta este sa o porti nu sa stai cu fundul pe ea.
- la berlina unghiul de bracaj mi mi se pare bun(dureaza prea mult sa spun de ce)
- La modelele peste Laureate parca e putin incarcat pretul. Sub este OK.
- ABS+ nu mi se pare facut la sto.
O sa adaug si eu nemultumirile mele dar acum nu mai am timp ca trec cele 10 min.[/QUOTE
Am de anul trecut ,din martie mai exact un logan McV 1,6 16V.105cp-inainte de al cumpara am vizionat N-spe masini pentru a gasii un spatiu interior cat mai mare(sunt muzicant si mai plec si in deplasari).Singura care o depaseste este Sharanul dar si pretul este pe masura chiar second hand.In concluzie:in MCV incape tot instrumentarul de scena (si am destul)+3 persoane doar cu bancheta dubla rabatata.ABS functioneaza perfect, demarajul nu ma face de ras chiar cu masina plina deci merita banii.(am full option)
Comment
-
Cea mai mare problema (dupa ce l-am laudat atat)la MCV-ul meu o reprezinta alarma auto.Porneste atunci cand vrea ea si de obicei la 1 ,2 noaptea.O opresc ,cuplez iarasi alarma si la 5, 10 minute incepe taraboiul.Am fost cu masina la dealer(service garantat???),le-am lasat-o ''O noapte si'o zi" :a tacut doua zile iar acum daca nu-i scot borna de la baterie am scandal inclusiv cu vecinii.Accept orice sugestie
Comment
Comment