Salut din nou are mare dreptate DION referitor la stergatoare parca sunt tot de dacie 1310.
Cati Km Ati Facut Cu MCV-ul Si Ce Ati Fost Nevoiti Sa Schimbati La El?
Collapse
X
-
La al meu mcv am avut o singura problema destul de importanta zic eu foarte rar intalnita zic cei de la service asa ca daca a mai avut cineva problema aceasta sa ne spuna si noua.La aprox 65000 km am constatat la o inspectie prilejuita de lipsa de ocupatie ca partea motorului unde se afla distributia este plina de ulei care ulei se scursese pana pe bascula rotii.Am mers la service si mi-au spus ca nu au intalnit asa ceva la acest tip de motor(ziceau ei ca pe la diesel a mai fost o asemenea problema) si desfacand protectiile de plastic,cureaua de distributie si ce mai era de desfacut au constatat ca nu se vede de unde provine scurgerea.Au luat legatura cu fabrica iar aceasta a dat distributia de inlocuit chipurile ca ar fi pierdut ulei pe la semeringul de la distributie.Service-ul mi-a inlocuit piesele respective iar eu am ajuns acasa destul de multumit de treaba facuta mai ales ca am schimbat distributia in garantie scutind astfel ceva banuti.Dar din pacate era departe de a fi rezolvata problema.Dupa 5000 de km am constatat ca scurgerea se mentinea doar ca parea ca este mai mica.Am mers inapoi la service si m-am ales cu distributia schimbata din nou si in plus au schimbat un prezon care se infileteaza in capul unuia dintre axele cu came.Acest prezon se infileteaza in ax si este etansat cu ajutorul unei paste speciale care se pare ca in cazul meu nu si-a mai facut treaba.Se schimba prezonul impreuna cu piulita care fixeaza pinionul iar pasta vine aplicata de la fabrica.A trebuit sa mai fac inca un drum la ei pt ca nu aveau kit-ul respectiv.Acum am mai efectuat inca 5000 de km si nu sunt convins ca s-a rezolvat pt ca tot mi se pare ca ar fi umed pe la plasticele de protectie din zona aceea.La revizia de 80000 le voi cere sa desfaca din nou sa verifice daca mai pierde ulei...cine stie poate ca pana la urma nu mai pierde si doar e o parere.Asa ca daca ati patit asa ceva sau asemanator astept relatarile si sunt convins ca nu numai eu.
Comment
-
MCV martie 2007,1.5 dci 70 cp, 98.000km, becuri faza scurta pe la 50.000, ulei si filtre din 10 in 10.000, si distributia la 60.000 in rest absolut nimik, si nici nu da semne ca incepe sa bata....a si discurile fata la 70.000, placutele odata la 40K si odata la 70K cu discuri....deci super fiabila!!!,
mentionez ca am tras si platforma si barca cred ca adunati vreo 5000 km....greutate peste sarcina ei maxima de tractare adica in jur de 1500-1700 kg(platforma sau peridoc cu tot cu incarcatura) si nici un semn nici de ambreiaj de nimik.... SUPER MULTUMIT!!!
DE FAPT NICI MIE NU IMI VINE SA CRED !!!!!
Comment
-
logan 1.5 de de 69000 de km momentan nu am schimbat decat consumabile si distributia...pe langa acestea am avut problema cu usile fata la deschidere are o tablita si se slabise sa rezolvat ...le am reparat o singur... doua becuri faruri si 3 becuri pozitie si de la placuta numar care s au ars si le am schimbat...mentionez ca masina am cumparat o din decembrie 2008...si merg zilnic cu ea...era sa uit la oglinda pe partea stanga sa rupt un piciorus de plastic din senin...si am fost nevoit sa cumpar alta ...
Comment
-
1.6 16v, consumabile , discuri frana 40 000, kit distributie, cititor volanta , in rest masina merge super ok
Originally posted by Dion View PostSalutare tuturor.
1,5 dci faza II din noiembrie 2008, 15.700 km pana acum, doar la revizie ulei si filtre, in rest nimic, dar o sa schimb stergatoarele. Mi se par cam mici si scartaie naspa din cand in cand.
incearca stergatorul mare de la megane II merg foarte bine la MCV
Comment
-
1,5 dci din 2007.La 28000 am schimbat un injector.Cauza?Motorina proasta,dupa cum au zis cei de la reprezentanta.Am sa fac un rezervor in pamant,merg in Germania si cumpar motorina cat sa umplu rezervorul.Oare ce motiv o sa mai gaseasca dupa aceea?Concluzia? Nemultumit.Am dat pe el 12700 eu.
Comment
-
masina fiabila
Cei de la AutoBild au facut un test de anduranta de 100 000 de km cu Logan MCV dci70.
In acesti 100 000 de km singurele chestii care s-au stricat au fost:
- senzorul de nivel combustibil
- duza spalare luneta
- tablou comanda instalatia de climatizare
- cadrul de la scaunul soferului
Defecte relativ minore zic eu pentru 100 000 de km.
Verdictul lor a fost "Renault castiga laudele pentru ca a creat o masina ieftina si fiabila. Ar trebui ca si alti producatori sa-i urmeze exemplul".
De asemenea la sfarsitul articolului este afisat un top al fiabilitatii.
Logan MCV 1.5 dci e pe locul 15 din 60 de masini.
Remarca lor vizavi de acest top al fiabilitatii este: "Cititi tabelele intai de jos in sus: patru(4) modele VW pe ultimele sase(6) locuri - dureros ! "
No commentLogan GPL 1.4
Comment
Comment