Probleme Ambreiaj MCV 1.6MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Ambreiaj MCV 1.6MPI

    Buna ziua,
    vreau in primul rand sa-mi cer scuze daca am postat gresit sau daca a mai fost deschis acest subiect pana acum, sunt nou pe acest forum si sunt putin cam disperat.
    Posed din partea firmei un Logan MCV 1.6MPI Laureat, 30000Km din Dec.2008. De circa 2/3 zile am probleme cu ea, nu mai vrea sa traga motorul deloc.
    Acelerez la treapta I -spre ex. - se duce in 3000/4000 , dar imi da senzatia ca sta pe loc, la toate treptele face la fel. Prima data m-am gandit la ambreaj, ca s-a dus, dar in urma unor discutii cu un vecin care este mecanic de 20 de ani si o persoana de nota 20, si in urma unei testari de catre persoana respectiva am inteles ca nu este ambreajul.
    Masina pleaca cu rotile taras, cu frana de mana. Despre benzina nici vorba, aceiasi benzina Efix Rompetrol de cand e ea. nu stiu ce sa fac, masina este in garantie. Voi ati patit asa?
    Multumesc anticipat pentru raspuns.

  • #2
    Pai daca esti in garantie e foarte simplu. Mergi la reprezentanta si gata treaba.

    P.S. Si ca un bun forumist sa revii si sa scrii un post cu diagnosticul si rezolvarea defectului.
    Last edited by stolniceanulucian; 22 April 2010, 11:54. Reason: Automerged Doublepost
    Logan GPL 1.4

    Comment


    • #3
      Originally posted by stolniceanulucian View Post
      Pai daca esti in garantie e foarte simplu. Mergi la reprezentanta si gata treaba.

      P.S. Si ca un bun forumist sa revii si sa scrii un post cu diagnosticul si rezolvarea defectului.
      Omul te intreba daca ai idee ce se intampla ca sa stie la ce sa se astepte .. ca il duce si pe el capu` sa se duca la service .. dar sunteti multi care postati fara rost, doar de dragul de a avea mai multe posturi ..

      Sorry de off-topic , dar m-am enervat cu nervii ..

      Comment


      • #4
        Salut,
        am fost ieri la Serus Timisoarei la programare. Nu am rezolvat mare lucru, au tinut-o 20 de min pe calculator dupa ce au zis ca nu are nimic, si se frecau la cap. Au mai scos-o in trafic cu laptopul conectat si nu indica vro eroare.
        Totusi mecanicul sef a recunoscut ca exista o intarziere intre apasarea acceleratiei si accelerarea in sine. Aceleasi sfaturi vechi si care le stim cu toti, sa schimb benzina , sa bag Carera100 si sa merg cu ea un pic mai turata sa se curete putin. Nu stiu daca o sa incerc cu Carera100, noi avem carduri la Rompetrol, o sa incerc cu Alto.
        Ce mai observasem la ea, cablul de ambreaj este foarte slab, raspunsul fiind : "Daca-l strangem ti se va ridica pedala mai sus, si nu vor mai fi aliniate" . Sincer il cred si pe dn. , dar mi se pare putin ciudat sa fie de la benzina, dadea nas motorul. O sa astept sa se goleasca rezervorul de cei 40l care abia i-am bagat. De 2 ani merge numai cu Efix95 - Rompetrol. Multumesc de sfaturi si sper sa fie de folos aceasta discutie si altor posesori de MCV.
        O zi placuta in continuare,

        Comment


        • #5
          Cum as putea sa fac sa tina ambreiajul mai jos .. din cate stiu am ambreiaj hidraulic .. probabil asa sunt la toate MCV-urile .. acum tine cam la 2/3 din cursa ..

          Comment


          • #6
            Salut, si al meu tinea la fel. am fost la ei cu ideea ca este prea slab cablul si l-au mai slabit putin. au zis ca pedala de ambreaj trebuie sa fie putin sub cele de frana si acceleratie. In momentul in care au slabit cablul -nu stiu cat anume- s-a modificat si "punctul ambreajului" , acum tine mai jos, normal. Sper sa-ti fie de folos. Salut

            Comment


            • #7
              pai din moment ce ti se tureaza motorul dar nu se prea misca, mai ales dupa schimbarea vitezei, ma gandesc eu ca sunt doua variante: fie ambreiajul inca este cuplat, desi ai ridicat piciorul de pe pedala, fie cutia de viteze nu a raspuns cum trebuie si nu ti-a intrat unde ar trebui.

              Nu sunt mecanic, dar incerc sa le gandesc logic. Sau poate nu se mai face transmisia de la motor la roti la acceleratie

              Are vreun sens ce zic?
              In fiecare sambata, ora 17 - Valea Aurie, parcarea de langa terenul de football, Sibiu

              Comment


              • #8
                Salutare la toata lumea. Am o prob la mcv 16 v are 36.000 km am luato la 28.000 si de o vreme cand motorul sau ma rog masina este rece atunci cand apas ambreiajul se aude un fel de huruit care dispare daca fac mai multe pedale sau ridic un pic pedala sau daca umblu cu ea nu are nimic dar daca stau mai mult pe loc imediat se aude iar dar numai cand apas ambreiajul. Oare inseamna sa ma pregatesc de schimbat ati mai avut careva ceva simptome de astea? merci

                Comment


                • #9
                  are ambreiaj hidraulic sau pe cablu ?

                  Comment


                  • #10
                    buna intredevar am uitat sa spun este hidraulic

                    Comment


                    • #11
                      daca il tii apasat se aude in continuare ? sau se aude doar in timp ce apesi pedala ?

                      daca e prima varianta, posibil sa fie rulmentul hidraulic

                      Comment


                      • #12
                        numai cand il tin apasat pana la fund si daca il ridic un pic sau fac mai multe pedale imediat inceteaza. deci sar putea rulmentul si asta inseamna ca trebuie schimbat repejor?- merci de ajutor

                        Comment


                        • #13
                          inseamna ca nici masina nu prea avea 28.000 cand ai luat o. parerea mea.

                          din ce zici tu pare sa fie o problema de rulment. de lagare. nu este o problema legata de circuitul de presiune lichid. probabil mai tragi un pic de el

                          Comment


                          • #14
                            pt alessandro - eu cred ca avea 28000 ma bazez pe cartea de service(a fost leasing) dar nu asta am vrut sa te intreb -parerea ta pt ca este o prob pe care am fost uimit sa vad ca mai sant si altii --- de cand am luat masina (am carnet din 92 si peste 700.000 la bord) nu pot sa corelez ambreiaj acceleratie schimbarea vitezelor daca un pic nu sint atent schimb ca un incepator genul ca accelerz cand nu este dezabreiat stii cum shimba cei de la scoala (probabil de acolo se trage si prob la ambreiaj) si asta spun ca am stat de vb si cu altii si au astfel de prob dar de regula la ei ambreiajul tine f sus si poate de acolo pe cand la mine este jos dar oricum la cati km am si cate masini am avut mi si rusine sa ridic asa prob.- daca ai vreo idee sami spui- merci o seara super

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google